• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BOHOURCenTrio, CentroNet - Vysokorychlostni pripojeni k internetu
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    jo jako vikend je jasnej. kdyz to rano nejede napisu pak z prace co se deje.

    vypadky jsem mel asi 3 velke - cely den. potom vic docasnych.

    Kdyz mi nepujde 4 dny do roka net, tak uplna pohoda

    vypadky se asi dost lisi dle lokalit

    jede mi na tom sice server, ale pro par lidicek, to se omluvi a nebo muzou neco calovat a pak to bude garantovany. tim se zavre pusa
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    BOHOUR: Až ti internet od centria vypadne jako mě už tak 4x za ten rok co ho mám (poslední dobou musím zaklepat že zatím fungují) tak se ti mail bude psát blbě.... Stalo se ze internet vypadl o vikendu a do pondelka jsem cekal co se bude dit na kontakty bez internetu jsem se nedsotal a do mailu taky ne... Ale hold to bude asi u vsech poskytovatelu internetu stejne...
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    no lepsi je se rovnou nedovolat, nez provolat tu hodinu a pak nic a jeste byt nasranej ze si akorat utratil. to mam zkusenost s UPC. jako upc bylo marny v dodacich lhutach a reakcich. s centriem jsem zatim moc komunikovat nepotreboval.

    drive jsem jim poslal odkaz na monitoring serveru s popisem, ze ja vim presne kdyz to nejede a jak dlouho a nyni mi pekne vypadky oznamuji, ale to mozna vsem a tady na 13 ce to slape vcelku bez problemu.

    zatim jsem vse resil mejlem, jelikoz to nebylo v tu chvili pro me razantni
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    RAB1T: myslíš hodinovou čekací dobu než tě někam připojí a pak ti stejně neporadí.. ano volal, ale pořád lepší než centrio kterému to nefunguje vůbec a když už jim to funguje tak ti naslibují slevy, opravu a všechno možný, ale nikdy nic se nestane...
    RAB1T
    RAB1T --- ---
    PETRPEDROS: volals posledni dobou na neplacene UPC??
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    ZVIRATKO: Co se týče servisní linky a servisu vůbec je to milionkrát horší jak cokoliv jiného.!!!
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Ještě jim ani nefunguje jejich kontaktní telefon co mají v kontaktech....
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    V sobotu mi vypnuli HBO nevíte co stím je?
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    TAJFUNKA: jít do nich... mam taky porovnaní s UPC a přesně jako
    CAIDEL:
    RAB1T
    RAB1T --- ---
    TAJFUNKA: jsem u nic ted teprv kratce a prijde mi to srovnatelne s UPC(v dobrem i spatnem) jen cena je vyrazne lepsi.
    ZVIRATKO
    ZVIRATKO --- ---
    co se tyce internetu tak 100x lepsi jak UPC
    co se tyce televize tak obraz 100x lepsi, nabidka IMO taky lepsi (ale to nesleduju), akorat settopbox je strasne pomalej :/

    co se tyce vypadku a technicky potvory, tak oboji na hovno :-) ale to je dneska uz klasika... kdyz prekopnou lopaty optiku tak nepojede ani jedno.
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    TAJFUNKA: U nás zaváděli někdy loni tuším, za mě říkám jít do nich.

    Mám porovnání s UPC u kterých jsem byl spoustu let. A z hlediska nějaké spolehlivosti apod. je to úplně to samé.

    Akorát Centrio je rychlejší, levnější a výhodnější :) (alespoň pokud se bavíme o plné palbě tv/internet/telefon)
    TAJFUNKA
    TAJFUNKA --- ---
    ahoj, nemáte někdo aktuální zkušenost se zaváděním Centrio do baráku? jít do nich nebo je to opravdu taková hrůza? :)
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    jo taky mi nekdo prislibil slevu a musel jsem tam volat a prudit, kde ta sleva je. byznys klasika...
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    No mě teda odpověděli, že u nich výpadek neni, že to na dálku prověřoval a dostal se až do mýho routeru, takže to musí být u mě doma. Což samozřejmě může být pravda. Ale to mi odpověděl jen na dnešní stav (a už to zase jde), ne na stav v poslední době.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    PREDSEDA: Mě se na mail vůbec neobtěžovali odpovědět a po telefonu na jejich jedninou linku mobilní telefon se mi ten dotyčný na druhý straně zaručil že tedy dostanu nějakou slevu měsíční samozřejmě sem ji nedostal a ještě jsem platil nějaký příplatek...
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Tak jsem jim dneska napsal, jsem zvědav jestli se k tomu vyjádří, protože mě to začíná celkem srát:

    "Dobrý den. Postupně mi od Vás chodí emaily o výpadcích - 10., 15., 17., 22. a 24. 5. V tom posledním jste informovali, že je to poslední plánovaný výpadek. To byly ty plánované, mezítím bylo i spousta neplánovaných. Dnes je 1.6. a přítelkyně mi volá, že připojení opět nejde. Mohli byste mi sdělit co se děje? Mám s Vámi smlouvu už čtyři roky, ale v poslední době je připojení od Vás na můj vkus dost problematické a začínám uvažovat o změně poskytovatele.

    S pozdravem ..."
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    JOSKA_CZ: Dej vědět jak to dopadlo... Třeba je to omezeno že je to jen pro ty co mají 15mb/s a mail jim přišel. :D
    JOSKA_CZ
    JOSKA_CZ --- ---
    já jsem aktuální zákazník a nic mi nepřišlo. Schválně se o své zrychlení přihlásím :)
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    no ten jejich marketing je nejakej divnej.

    Je to ostuda, ze si neumi vytahnout z databaze aktualni zakazniky a otravuji vsechny :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam