LOL Centrio... výpadky se sále sporadicky objevují, tak jsem volal tomu maníkovi co u mě byl měnit koncovku. Nedovolal jsem se (nezvedal mi to) a pak přišel ten blesk. Vedení v domě následně opravili a výpadky trvají dál. No a dneska telefon od někoho jinýho z Centria, že měli zmeškanej hovor (před týdnem) a co prej jim chci. Tak jsem mu odpověděl, že jsem volal jeho kolegovi, kterej u mě byl a kterej mi řek ať zavolám kdyby to dál zlobilo.
-"Aha, no on měl od vás zmeškanej hovor, nevěděl kdo mu volal, tak mi řek ať Vám zavolám"
-"Jo, v pořádku. Takže situace se mám tak a tak" a popsal jsem mu o co jde.
-"Nj, tak asi bude ale nejlepší, když to budeme řešit ofiko a napište na support nebo zavolejte na hotline".
To jsme si odsouhlasili a s tím jsme se rozloučili.
Během dvou minut mi volal ten původní, kterej měl ode mě zmeškanej hovor. A kdo prej jsem a co chci. :)
Tak jsem mu osvěžoval paměť o co šlo. Vůbec nevěděl, že mi volal jeho kolega před minutou a ani to, že on mu říkal ať mi zavolá. Vzpomněl si ale proč u mě byl... a poradil mi, ať napíšu na support nebo zavolám no hotline :D
Tam jsou dobrý komici.