• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ONDRAPiPod, iPhone, iPad Development
    MATESISKO
    MATESISKO --- ---
    SLASH: Aplikace ma vyhodu, ze v ni tester vidi vsechny dostupne aplikace a muze si ji od tama kdykoliv nainstalovat, nemusi nikde nic hledat. Podle me neexistuje lepsi reseni
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: diki pozriem sa na to.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MATESISKO: jj, Testflight je dle vseho slusny reseni, sam jsem ho osobne teda jeste nezkousel


    SLASH: pouzijes href="itms-services://?action=download-manifest&url=adresa.plist

    plist ti vygeneruje xcode pri build and archive.

    SLASH
    SLASH --- ---
    MATESISKO: ano riesime to cez ten testflight zatial, to funguje ok, ale musis si k tomu stiahnut a nainstalovat ich app. Cize nie je to 100% straightforward, ale asi jednoduchsie ako to tiesit cez iTunes.

    AILAS: stale mi nejde do hlavy ze by ios jednoducho nainstaloval ipa len tak cez nejaky weblink.. A ten mobileprovisioning profile sa tiez len linkne a po downloadnuti sa automaticky nainstaluje?
    Netreba tu app linkovat cez nejaky specialny protokol ? (staci iba nieco ako http://myweb.com/ios/myApp.ipa ) ?
    MATESISKO
    MATESISKO --- ---
    SLASH: A hlavne nemusis ditribuovat spolu s IPA archivem i provisioning
    MATESISKO
    MATESISKO --- ---
    SLASH: Opravdu dej sanci Testflight. Distribujes build pouze lidem, ktere si oznacis (muzes vytvaret listy testeru), prijde jim email, nevidim duvod, proc to nepouzit. Dokonce muzes integrovat SDK pro trackovani pouziti a logovani crashu (ikdyz doporucil bych spise HockeyApp)
    AILAS
    AILAS --- ---
    SLASH: Jo normalne si ji stahnou z webu ale musis dat distribuci jako "Enterprise" a hlavne jim tam musis dat na web ke stahnuti i ten mobileprovisioning profil. To html pak uz neni problem udelat.
    SLASH
    SLASH --- ---
    btw
    FlashPad » Blog Archive » Obtaining .p12 certificate for iOS development on Windows. The easy way (WITHOUT prompt and manual OpenSSL installation)
    http://durej.com/?p=345
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: ok, mam UUIDs v profile, je to adhoc, scompilujem app - no a ked ju dam na web, a dajmetomu linknem tam tu app na velke tlacikto "CLICK HERE", tak ako si to ty dotycni ludi nainstaluju? len tam zabrowsuju z mobilom zo safari a kliknu na link a ios im sam ponukne nainstalovat app ? na ne jailbrokenutych iphonoch ?
    lebo napriklad na androide by na to museli ist do dev modu a povolit instalaciu app z unknown sources.
    Myslim ze ios je este ovela prisnejsi ? Alebo nie?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: dej jim hotovou ipa nekam na web, jak rika ailas, nemusi se to tahat pres debilni itunes
    AILAS
    AILAS --- ---
    SLASH: Ad-Hoc deployment. Staci ti jen UUID zarizeni testeru, pak si to stahnou z webu. Neni nic jednodussiho a nepotrebujes k tomu nic navic.
    SLASH
    SLASH --- ---
    MATESISKO: dik, vyzera to dobre..
    MATESISKO
    MATESISKO --- ---
    SLASH: Pouzij Testflight: https://testflightapp.com
    SLASH
    SLASH --- ---
    mame iPhone app uz je skoro hotova, ale este ju potrebuje otestovat client.. (predstym nez submitneme do apple store)
    mam ich UUIDs , dal som ich do provisioning profile (ad hoc) , ale problem je v tom ze na otestovanie , malo z nich ma iTunes a potrebujem nejaky jednoduchsi sposob ako by to client mohol testovat..

    existuje nejaky lahsi sposob ? bez iTunes ? Ako to riesite vy?
    Pozivam windows a app je flash > AIR.
    SENIN
    SENIN --- ---
    no, můžu říct z pohledu začátečníka, že CoreGraphics je v pohodě, ale OpenGL ES je teda krutý :) já jsem se úspěšně OpenGL vždy vyhýbala :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REDGUY: Tisk pravdepodobne grabnout openGL buffer a predat jako bitmapu.
    SENIN
    SENIN --- ---
    REDGUY: tisk také nevím, ale tuto funkci moje aplikace podporovat nebude.
    REDGUY
    REDGUY --- ---
    SENIN: No, zase na vylozene 2D kresleni bych rekl ze bude jednodussi na pouziti Core Graphics. A jak je to s tiskem? Nikdy jsem ho neresil, ale cekal bych ze kdyz mam kresleni v CG, bude tisk jednodussi nez kdyz je v OpenGL... ale to jenom hadam.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SENIN: urcite bych sel do openGL. Rychlost je jedna vec, druha je pripadne dalsi rozsirovani. Ta narocnost neni zas o tolik vysoka (i kdyz to za mne mozna mluvi dlouholete zkusenosti s openGL a jen chvilkova srazka s CG)
    SENIN
    SENIN --- ---
    ahoj, vyvíjíme společně s lidma webový CAD, já mam na starosti čtečku na iPhonu. Takže uživatel si něco nakreslí v prohlížeči a já mu zprostředkuju si to prohlídnout (na iPhonu bude pouze čtení). Vše bude pouze ve 2D. Nevím, zda použít pouze Core Graphics nebo OpenGL ES. Už jsem přečetla guide od apple a narazila na netu na různé názory, ale stále tápám. CG je lehčí, ale někdo říká, že je lepší spíš pro PDF. OpenGL ES zase umožní rychlejší a výkonnější vykreslování, ale je složitější. Přemýšlim napsat referenční appku v obou a porovnat jejich zátěž na zařízení pomocí Nástrojů (Activity monitor), které jsou v XCode. Akorát nevím, jak rozsáhlé věci vykreslit, aby to bylo použitelný na analýzu. Budu ráda za jakoukoliv odpověď, jsem nováček. Díky moc.
    MAREKI
    MAREKI --- ---
    Umel by nekdo opravit home button u 3G?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    PHGHOST: vrele ti to doporucuju... pokud udelas aspon nejaky zakladni popisek, ukazku nejake grafiky, idealne vlastni, proste aby vypadalo, ze to fakt myslis vazne, mas nejake schopnosti, delas na tom, jses ochotny tomu obetovat minimalne spoustu sveho casu, mas mnohem vetsi sanci, ze najdes nekoho schopneho a tim padem bude sance, ze z toho projektu neco bude.
    PHGHOST
    PHGHOST --- ---
    Ale muzu samozrejme dat nejakou ukazku dohromady, pokud myslite, ze jinak nikoho nezaujmu ani k napsani PM.
    PHGHOST
    PHGHOST --- ---
    ROTTWEILER: Nakonec nevylucuju zapojeni dalsich/jinych grafiku, pokud by to nefungovalo a vypadalo jak...kdo vi co. Na to budou urcite odezvy, jakmile bude neco k prezentaci. Ale predevsim jde v teto fazi skutecne o vytvoreni jakehosi prototypu, a zaklade ktereho by se zkusil crowdfunding. A pokud to zaujme, tak nejen z budou reakce lidi, ale snad i ty penize.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Myslim, ze kazdy, kdo ma s vyvojem her nejake zkusenosti / zivi se tim, uz zazil vic nez dost pripadu lidi, kteri "ja ja ja ja ja chci delat hru, jajajajako paja" a mimo tohohle presvedceni (ktere je driv nebo pozdeji prejde) v podstate nic neumi. Smolari s takovymi lidmi i nejakou dobu pracovali :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    PHGHOST: spis nez konkretni ukazky jde imo o ukazku tvych vlastnich schopnosti. Aktualne jsi rekl, ze chces delat hru, a ze hledas kodera, a ze ty udelas grafiku a design :) Schopni lidi uz nejakou praci / vlastni projekty maji, tj abys je zaujal, musis ukazat neco vic. Jasne, rikas, ze na pozadani posles soukromou zpravou vic, ale pokud chces nejakeho kodera zaujmout, aby se obtezoval psat ti soukrome a zjistovat vic, tak bud a) nabidni prachy b) ukaz, ze ma smysl s tebou spolupracovat
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    PHGHOST: Doufám, že tvůj avatar není ukázka. :-)
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    PHGHOST: Vezmu-li v potaz jejich poslední výtvor The Cave, tak tam mají velice slušnou grafiku. Samozřejmě, že to není Crysis, ale to je srovnatelné s konkurencí. Jen jsem chtěl říct, že někteří lidi chtějí dělat hry a tvrdí, že jsou grafici, ale když člověk vidí jejich obrázky, tak je to tragédie.
    PHGHOST
    PHGHOST --- ---
    ROTTWEILER: Puvodne mela hra byt v 8-bit stylu, teprve pred nedavnem jsem zacal zvazovat prechod do Unity, takze zadne ukazky nemam. Grafika je take neco, na cem se bude pracovat az do konce a bude se to vyvijet. Coz je hlavne dulezite ohledne tvorby stylu: ja jsem zastance pohledu, ze stl je dulezitejsi, nez dokonalost ci vysperkovanost. Naprikad hry od DoubleFine. Povetsinou nic, z ceho by cloveku spadla huba na zem, ale je to super.
    PHGHOST
    PHGHOST --- ---
    To samozrejme vim. Ale nema moc smysl to resit v tuhle chvili, kdy jeste neni napsana ani jedna radka kodu. V tomhle muze pomoct Kickstarter (pokud o nej bude zajem) a pak socialni site. V neposledni rade, pokud to dotahneme na "hardcore" uroven, da se v omezene mire pocitat s recenzemi, zvlast tim, ze na iOS je celkem jednoduche poslat hernim redakcim kod ke stazeni hry zdarma.

    A distribucnich strategii urcite jeste pribude, jak se to bude vyvijet.

    V nejhorsim se to da zkusit pres nejakeho distributora.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam