• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HNIZDOnVIDIA - grafické karty, technologie, aplikace, hry
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    LAUNCHER: Jop s tím souhlasím, moc velká cvokárna
    LAUNCHER: Odpovedel jsem ti ve spráývným foru ;) A jak piši dojedu poslední konec a jde na hřebík, závody se pomalu blížej, a sezením za monitorem břicho neshodím :D
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    ELECTRICKOTA: Ja jsem dojel jen ten Arasaka konec, aby se nereklo.

    Dalsi konce musim bohuzel odlozit na "druhe kolo", ted uz trosku nestiham.

    Ale mam brutal lvl 50 vrazdomatickou postavu před "point of no return", takze se tesim, ze pozdeji dokoncim zajimavejsi konce.

    Dost pres 100 hodin btw, na postave je to myslim videt :-D

    [ LAUNCHER @ Cyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED ]

    [ LAUNCHER @ Cyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED ]
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    ELECTRICKOTA: Nejvic ze serie me bavil Doom 2016, ten je v top 10 mych her. Eternal mi prijde prekombinovany, ale fajn.
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    LAUNCHER: Chápu, mě Doom nějak nesedl, přitom ten předtím jsem dohrál jako jednohubku. S RT určitě zkusím, ale už vyhlížím další gamesu kde bych se kochal, ale nějak o ničem nevím :/
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    LAUNCHER: Já jsem si všimnul že občas mi dropnou snímky, a ta hra jakoby nevyužívala grafiku na 100%, stačí se přemístit jinam a problem se vyřeší sám, jo a sem tam na mě DLSS vyprdne rozmázlej obraz, ale do vteřiny je pryč, spíš pro zajímavost.
    Jinak hra je skvělá, mám dohráno, ale ještě jdu zkusit třetí konec za Johnyho, vřele doporučuju si ty konce zkusit všechny ;)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    ELECTRICKOTA: Dekuji, nespěchám, doufam :-)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    RATTKIN: V pohybu mas par artefaktu navic, obcas to blbe pochopi informaci, zejmena P (performance) a UP. Priklad antena radia u jedouciho auta, na P nebo UP jsou za ni duchove, ale nic zasadniho.

    Nejvetsi problem je, ze v CP 2077 je velka ztrata ostrosti textur oproti stavu bez DLSS. Jsou hry (Control, Young Blood), kde DLSS funguje mnohem lepe nez v CP a leckde to s DLSS Q vypada lepe nez Native. CP mezi nima bohužel neni. Doufam ze se to bude lepsit s patches.

    Vse psano pro 4k@43", v mensima pixelama jsou problemy mene videt. Neprekvapive.

    Frames jsou uzasne, CP je bez DLSS na 4k nehratelny (jedno jestli s RT nebo bez), s DLSS v pohode.

    Nicmene, k cislum, pro situaci ~ze screenshotu nize:

    Vse ultra (nebo high kde neni polozka ultra), 4k, vypnute camera effects, RT na medium (pro me oci staci, mene riskantni ze stahne hru do nizkych fps v RT heavy situacich):

    (NV 3990)

    Native bez RT: 42fps
    Native: 36fps
    UP: 106fps
    P: 77fps
    B: 65fps
    Q: 56fps

    Mmch, tu hru miluju, mam postavu lvl 50 a tunu hodin v tom :-)
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    RATTKIN: V pohybu to většinou vypadá líp, protože z hodně fps se dá vytáhnout víc informací -> tedy bude i hezčí obrázek, než prostě statickej.
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    LAUNCHER: Hrajou si s tou technologii, ale věnovali se datadisku co vysel na podzim, takže bych to viděl tak, že s tím něco začli dělat teprve teď, takže první info tipuju březen, release nejdřív po létě. Ale je to spíš spekulace, na základě rozhovoru co jsem letos zaslechl s jejich říďou.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    LAUNCHER: nevím jak to vypadá v pohybu, ale i ten nejhorší je furt super. dík za srovnání.
    co fps?
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    LAUNCHER: cyklus je obvykle dvoulety, v mezidobi se ocekavat jen Ti verze, ktera ted prisla velmi brzy kvuli RAM hype.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    HNIZDO: Mmch, ty generace GPU jsou ~ kazde dva roky? Nova generace se da tedy cekat za ~2 roky, nebo jak to vypada? Ptam se, vim ze ty novinky kolem nV peclive sledujes :-)

    Ja vim, jsem hroznej, "ted" vysla 3090 a ja uz se shanim po dalsi generaci... ale mejte strpeni s clovekem s velkym monitorem :-)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    HNIZDO: Soubory - Ano, je to tak.

    Na te 43" je to videt na prvni pohled, na 27" verim ze jak pises.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    LAUNCHER: to je super srovnani, cili .22 je ultra performance a .39 je Q?
    Mezi .58/Ballanced a .39/Quality je rozdil nalezitelny spis pod luppou, ale i .41/performance se docela drzi.
    Na mym 27" to v realne velikosti nerozpoznam. Na te 43" zblizka uz mozna jo, ale ten prinos RT za to stoji...
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    Pratele, nevite jak to vypada s nativnim ray-tracing pro Doom? O reshade vim, ale nativni je to typicky jinde.

    Narazim na tyto deklarace:

    Id Software ‘will lead’ in ray tracing tech, says producer | VGC
    https://www.videogameschronicle.com/news/id-software-will-lead-in-ray-tracing-tech-says-producer/
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    HNIZDO: Na vetsine situaci jak pises. Nicmene... obcas se to DLSS nechytne, coz tu s dovolenim budu demonstrovat. A pak samozrejme s DLSS v "high quality" tomu pomuzeme. I se mi principialne vice libi pouzivat DLSS jako ultimatni antialiasing, ne jako "z nouze" upscale.

    V priloze postupne DLSS:

    High performance (nejstarsi screenshot, 2020.12.30 - 15.44.01.22)
    Performance
    Balanced
    Quality

    Treba to PSC na vyskovych budovach na mych screenshotech, pro budovu 06. V realu, tady kvuli vzdalenosti nezretelne, je to AR226.

    U me je to videt vice nez u typickeho hrace, mam 43" monitor.

    Ale z druhe strany, protoze nechci o necem tak paradnim jako DLSS mluvit jen negativne. Podivejte se na tu texturu silnice u ktere stojim, pri "high performance". Wow - paradni prace. Mit slabou kartu, nevahal bych.



    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    LAUNCHER: jedu na ballanced, nenasel jsem rozdil
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    HNIZDO: Uz aby to bylo. Je mrzute promyslet co a jak osekat, abych pokud mozno mohl mit v CP nastaveno DLSS na Quality.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    RATTKIN: Pokud se dari vyrabet dost DDR6X a zatim to tak vypada - tak se obavam, ze prichod 3080Ti budou dalsi spatne zpravy pro dostupnost 3080.

    Prosta maximalizace zisku:
    1) 3090 vyrobit kolik se proda (dari se)
    2) 3080Ti co zbude po vyrobe 3090
    3) 3080 co zbude po vyrobe 3080Ti
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    LAUNCHER: jo a mohla by stará dobrá 3080 přijít na sklad.

    datum.. je to furt o tom datu..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam