• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PAULMUADDIBStrana svobodných občanů 1.56% v parlamentních volbách.
    Než získáte přesvědčení jací Svobodní jsou podle toho, co se píše zde v klubu, podívejte se prosím nejdříve jestli diskutující mají se Svobodnými něco společného zde [ FRONEMA @ Strana svobodných občanů 5.24% v eurovolbách. Gratulujeme ]
    rozbalit záhlaví
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    PUPU: to cislo hlasu se mi nejak nezda, odkud je zdroj?
    PUPU
    PUPU --- ---
    uvedomte si toto:
    Strana svobodných občanů
    obhajuje 29 mandátů, strana získala 1 821 767 hlasů (obsadili 68 mandátů)
    SWITCHMAN
    SWITCHMAN --- ---
    Uprimne, myslim, ze na to, jak byla kampan viditelna a intenzivni, mohl byt vysledek daleko lepsi.
    PUPU
    PUPU --- ---
    na to, ze to je komunal, ve kterem bych Svobodnym zadny uzasny potencial neprisuzoval, je to myslim jeste dobre
    PAULMUADDIB
    PAULMUADDIB --- ---
    PAULMUADDIB
    PAULMUADDIB --- ---
    Praha 18 - 1
    Praha 21 - 1
    Praha 3 - 2
    Praha 9 - 1

    Ve spoustě obvodů to bylo těsně.
    PAULMUADDIB
    PAULMUADDIB --- ---
    V Praze na magistrát asi 11 tisíc hlasů... Nic moc. Ale 5 zastupitelů v městských částech.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ALESH: jojo, tricitka u zakladky v noci ma vylozene sve opodstatneni :)
    ALESH: rychlost reakce je individualni vec... je spousta lidi, kteri ti dostatecne rychle nezareaguji, ani kdyz pojedou 20km/h na rovny silnici. Jenze to je jinej problem - papiry dostane kazdej, nejaka schopnost skutecne zareagovat nikoho prakticky nezajima...
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    Tak jsem zaškrtnul Svobodné do voleb na magistrát, nezbývá než doufat že to vyjde... :O)
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    ALESH: Jistěže mají své opodstatnění, jinak by neexistovaly. Tím opodstatněním je v 80% případů příjem obecní kasy.
    ALESH
    ALESH --- ---
    PUPU: to ze je u nas preznackovano a silnice nejsou v idelanim stavu, je jasne. S tim souhlasim take. Nicmene rychlostni limity maji (vetsinou) svoje opodstatneni.
    To ze je vsude tolik ruznych znacek ze je bezny ridic nema sanci registrovat vsechny je problem.
    PUPU
    PUPU --- ---
    ALESH: me osobne se vhodnym kompromisem jevi zejmena zprehledneni a procisteni dopravniho znaceni a zlepseni stavu komunikaci obecne, spolu se zachovanim danych rychlostnich limitu. naopak jsem zasadne proti ideologickemu, nicim (krome emoci a dojmu) nepodlozenemu omezovani. ale to je ciste muj osobni nazor
    ALESH
    ALESH --- ---
    PUPU: PHAILO: jiste ze vliv majini jine skutecnosti, nicmene ted zas aut nekolikrat vice nez na zacatku 90 let. Ale tak to, ze kdyz jedes pomaleji, dokazes rychleji reagovat a v pripade narazu zpusobis mensi skodu, je snad jasne ne? Ano kdyz pojedes 0Km nezpusobis zadnou nehodu, ale zase se nikam nedostanes. Je potreba najit vhodny kompromis.
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    PUPU: Přesně.
    PUPU
    PUPU --- ---
    ALESH: ah, Prazske matky! mozna by si matinky mohly ten graf drobatko prizpusobit obecnym zvyklostem, neboli posunout osu x na nulu, nikoliv na 950. a rekl bych, ze i kdyz nebudeme polemizovat se zdroji dat, ukazuje graf jedine - pocet usmrcenych v case pomalu klesa a jmenovana opatreni maji vliv pouze kratkodoby. rekl bych, ze to spise souvisi s lepsim stavem vozoveho parku a lepsicimi se schopnostim ridicu.
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    ALESH: Navíc nechceš mi tvrdit, že jedinou příčinou smrtelných nehod je rychlost, že ne?
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    ALESH: A jak jsou v tom započítány další faktory? Jako třeba lepší (osvětlené) přechody pro chodce, zlepšení vozového parku (ve vztahu k chodcům), lepší traumapéče atd.???
    ALESH
    ALESH --- ---
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    ALESH: Hele já ti teda nevím, ale buď neumím číst já, nebo ty. Nejsou to žádné statistiky, ale modely. Žádná tvrdá data.
    ALESH
    ALESH --- ---
    (predtim jsem vykopiroval spatny dostavec, opraveno)
    ALESH
    ALESH --- ---
    PHAILO: http://www.pmatky.ecn.cz/prilohy/clanky/vliv_rychlosti.pdf

    Pravděpodobnost, že budou chodci usmrceni při dopravní nehodě, se zvyšuje
    s rychlostí. Výsledky zkoumání střetů s účastí chodců a osobních automobilů, ukazují, že 90
    % chodců přežije náraz s osobním automobilem při rychlosti 30 km/h; zatímco pouze 20 %
    chodců přežije při rychlosti 50 km/h (viz Graf 4). Čísla také ukazují, že rychlost, při které
    mají chodci šanci na přežití 50 %, je okolo 40-50 km/h. Právě to je důvodem ke
    stanovené nejvyšší dovolené rychlosti v obcích 50 km/h. Z toho jednoznačně vyplývá, že se
    nižší rychlost projevuje na menší vážnosti nehod (INRETS, 2005)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam