• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PAULMUADDIBStrana svobodných občanů 1.56% v parlamentních volbách.
    Než získáte přesvědčení jací Svobodní jsou podle toho, co se píše zde v klubu, podívejte se prosím nejdříve jestli diskutující mají se Svobodnými něco společného zde [ FRONEMA @ Strana svobodných občanů 5.24% v eurovolbách. Gratulujeme ]
    rozbalit záhlaví
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    DANYSEK: občané si chodili stěžovat ≠ stížnosti někam vedly, jako příklad můžu uvést bábu, co jí posílá sousedka plyn dírou ve stropě ;)

    WANTON: soukromý autobusový dopravní společnosti v ČR, ty státní monopole:

    Praha[editovat | editovat zdroj]
    ČSAD ÚAN Praha Florenc a. s. (01.05.1992–30.11.2000, IČO 45275190)
    ČSAD ÚAN Praha Florenc a. s. (30.11.2000–16.11.2004, IČO 26212030)
    ČSAD Florenc a. s. (28.06.2000, do přejmenování 19.12.2001)
    ČSAD Praha holding a. s. (název od 06.05.2004)
    ČSAD Praha Pankrác a. s. (30.11.2000–16.11.2004)
    ČSAD SVT Praha, s. r. o. (od 25.11.1996), ČSAD Služby výpočetní techniky Praha (07.08.1992–01.07.1994), ČSAD Služby výpočetní techniky Praha, spol. s r. o. (01.07.1994–25.11.1996)
    ČSAD Technické a zásobovací služby Praha a. s. (1.02.1994–15.03.1996), ČSAD TZS Praha a.s. (15.03.1996, přejmenováno 26.04.2000)
    ČSAD INGSPED Praha a. s. (IČO 47115220, zaps. 22.09.1992, přejmenováno 25.03.1997)
    ČSAD INGSPED Praha a. s. (IČO 25091786, název od 11.04.1997)
    ČSAD Praha Vršovice a. s. (01.01.1994, od 21.04.2008 v likvidaci)
    ČSAD Vysočany s. r. o. (24.06.1996), pravděpodobně nesouvisí s původními ČSAD
    ČSAD BUS Praha, a. s. (10.07.1996) , pravděpodobně nesouvisí s původními ČSAD
    ČSAD-B s. r. o. (22.06.2002), Praha, nesouvisí s původními ČSAD, stavebnictví a architektura
    Středočeský kraj[editovat | editovat zdroj]
    ČSAD Benešov a. s. (zaps. 01.01.1994)
    ČSAD Mladá Boleslav a. s. (zaps. 01.01.1994, přejmenováno 21.06.1996)
    ČSAD Kladno a. s. (24.01.1994–22.05.2002), ČSAD KLADNO a. s. (22.05.2002–31.03.2005)
    ČSAD BUS Kladno a. s. (31.03.2005–04.10.2006)
    ČSAD MHD Kladno a. s. (31.03.2005)
    ČSAD Slaný a. s. (01.01.1994)
    ČSAD Kutná Hora a. s. (01.01.1994)
    ČSAD Kolín a. s. (01.01.1994, přejmenováno 22.08.1996)
    ČSAD Střední Čechy,spol. s r. o. (název od 28.06.1999)
    ČSAD Mělník a. s. (19.06.1997)
    ČSAD – AB , s r.o., Mělník (název od 31.05.2004, od 04.11.2005 v konkursu)
    ČSAD ANEXIA ,spol. s r. o., Rakovník (název pouze od 25.04.2004 do 16.12.2004)
    ČSAD PROhealth s. r. o., Nymburk (název pouze od 25.11.1994 do 10.08.2000)
    ČSAD Ingo-Trans Beroun, spol. s r. o. (28.07.1992, přejmenováno 24.11.1999)
    Česká silniční automobilová doprava Příbram s. r. o. (19.03.1996, přejmenováno 20.10.2004)
    ČSAD POLKOST, spol. s r. o., Kostelec nad Černými lesy (od 27.07.2002), ČSAD POLKOST společnost s ručením omezeným (11.08.1992–27.07.2002)
    ČSAD Hořovice spol. s r. o. (13.01.1995, přejmenováno 19.03.1998)
    ČSAD KRALUPY s. r. o. (14.12.1998, přejmenováno 20.06.2003) , nesouvisí s dopravou a původními ČSAD
    Jihočeský kraj[editovat | editovat zdroj]
    ČSAD České Budějovice, a. s. (01.01.1994, přejmenována 02.11.2004)
    ČSAD JIHOTRANS s. r. o., České Budějovice (IČO 60071117, název od 06.09.1996, vymazáno 01.01.1998)
    ČSAD JIHOTRANS a. s., České Budějovice (IČO 25171216, 01.01.1998)
    ČSAD AUTOBUSY České Budějovice a. s. (19.03.2003)
    ČSAD STTRANS a. s., Strakonice (23.08.1999)
    ČSAD Prachatice a. s. (01.01.1994, přejmenována 02.11.2004)
    ČSAD Jindřichův Hradec a. s. (01.01.1994)
    ČSAD Pelhřimov a. s. (01.01.1994–01.01.1997)
    Západočeský kraj[editovat | editovat zdroj]
    ČSAD autobusy Plzeň a. s. (01.04.1993)
    ČSAD DIESEL, a. s., Plzeň (název od 11.07.1997, 01. 11.2008 fúze s ČSAD Invest)
    ČSAD Stříbro - F s. r. o. (23.01.1996)
    ČSAD MHD Karlovy Vary a. s. (01.05.1993, přejmenováno 25.01.2001)
    Severočeský kraj[editovat | editovat zdroj]
    ČSAD Ústí nad Labem, akciová společnost, zkráceně: ČSAD Ústí nad Labem, a. s. (název od 29.03.1991 do 02.09.1992)
    ČSAD BUS Ústí nad Labem a. s. (01.04.1993–26.11.2004)
    odštěpné závody: Prunéřov, Česká Lípa, Louny, Litvínov, Litoměřice, Libouchec
    ČSAD Jablonec nad Nisou a. s. (01.05.1992)
    ČSAD Česká Lípa a. s. (26.11.2004)
    ČSAD Liberec, a. s. (01.01.1999)
    Východočeský kraj[editovat | editovat zdroj]
    ČSAD JIČÍN s. r. o. (27.01.1997, přejmenováno 06.10.2001)
    ČSAD Jičín a. s. (20.12.2001)
    ČSAD Trutnov akciová společnost (27.05.1996, přejmenováno 09.09.1997)
    ČSAD, s. r. o. Rychnov n. Kn. (29.05.1996)
    ČSAD Semily, a. s. (od 27.11.1997), ČSAD BUS Semily a.s. (01.01.1994–27.11.1997)
    ČSAD BUS Chrudim a. s. (01.01.1994)
    ČSAD AUTOBUSY CZ Chrudim a. s. (01.01.2001, přejmenováno 29.05.2002)
    ČSAD BUS TURIST, a. s., pův. Chrudim, pův. vlastník ČSAD BUS Chrudim a. s. (12.01.1998, v konkursu od 27.04.2006)
    ČSAD s. r. o. Hlinsko (19.10.1995–28.07.1999, od 04.12.1997 v likvidaci)
    ČSAD Svitavy s. r. o. (01.06.1999)
    ČSAD Ústí nad Orlicí, a. s. (od 08.10.1997), ČSAD BUS Ústí nad Orlicí a. s. (01.01.1994–08.10.1997)
    ČSAD Vysoké Mýto s. r. o. (02.03.1998, přejmenováno 24.01.2006)
    ČSAD Žamberk s. r. o. (od 07.02.1996, v době 02.08.2002–20.2.2006 měla firma jiný název)
    Jihomoravský kraj[editovat | editovat zdroj]
    ČSAD Brno-Černovice, a. s. (29.04.1992), vznikl privatizací ČSAD Černovice, s.p.
    ČSAD Brno holding, a. s. (od 20.09.1993), ČSAD Brno-město a.s. (30.04.1992–20.09.1993)
    ČSAD Servis Brno, a. s. (01.05.1993–05.10.2004)
    Československá automobilová doprava Telnice, a. s., zkratka: ČSAD Telnice, a. s. (01.04.1992–05.02.1997), Československá automobilová doprava Telnice, a. s. (05.02.1997–11.12.1997), ČSAD Telnice, a. s. (11.12.1997, přejmenováno 03.01.2002)
    ČSAD Telnice Servis a. s. (01.09.1998, přejmenováno 01.01.2005)
    ČSAD - Ivančická dopravní spol. s r.o. (01.10.1993, od 12.07.2007 v konkursu)
    ČSAD Tišnov, spol. s r. o. (19.06.1992)
    ČSAD Tišnov Servis, s.r.o. (název od 23.04.2007)
    ČSAD Rosice a. s. (01.10.1993, přejmenováno 01.01.2000)
    ČSAD Blansko a. s. (01.01.1994, přejmenováno 01.08.2003)
    ČSAD Boskovice a. s. (01.09.1993, přejmenováno 14.07.1998)
    ČSAD Hodonín a. s. (IČO 49447769, název ČSAD Hodonín, a. s. jen do 17.11.1994) (01.11.1993–01.09.2005)
    ČSAD Hodonín a. s. (IČO 60747536, název od 01.09.1995)
    ČSAD-TES s. r. o., Hodonín (název od 23.03.1995, od 15.05.2007 v likvidaci)
    ČSAD Kyjov a. s. (01.10.1993)
    ČSAD Vyškov a. s. (01.01.1994–21.12.2004)
    ČSAD Břeclav a. s. (01.01.1994, přejmenováno 01.01.2001)
    ČSAD ČAS Znojmo a. s. (29.04.1992, přejmenováno 06.01.1997)
    ČSAD ČAS Znojmo s. r. o. (21.10.1991, přejmenováno 12.10.1993)
    Československá automobilová doprava Jihlava, a. s. (28.04.1992–25.05.1993), Česká silniční automobilová doprava Jihlava, a. s. (25.05.1993–18.05.1994), Česká silniční automobilová doprava Jihlava, akciová společnost, Zkratka: ČSAD Jihlava, a. s. (18.05.1994, přejmenováno 01.01.1996)
    Československá automobilová doprava Prostějov a. s. (29.04.1992, přejmenováno 06.01.1993)
    ČSAD Kroměříž a. s. (01.01.1994–22.12.2004)
    Československá automobilová doprava Uherské Hradiště, státní podnik (01.01.1991–25.02.2006, od 29.01.2001 v likvidaci)
    ČSAD Uherské Hradiště a. s. (01.10.1993)
    ČSAD Vsetín a. s. (30.04.1992)
    ČSAD Invest, a. s., Vsetín (název od 28.05.1997)
    Moravskoslezský kraj[editovat | editovat zdroj]
    ČSAD Ostrava a. s. (30.04.1992)
    ČSAD BUS Ostrava a. s. (07.01.1999, přejmenováno 01.01.2002)
    ČSAD Český Těšín a. s. (30.04.1992–01.01.1998), ČSAD Třinec a. s. (01.01.1998–30.11.2003)
    ČSAD Frýdek-Místek a. s. (30.04.1992)
    ČSAD Havířov a. s. (30.04.1992)
    ČSAD Karviná a. s. (30.04.1992)
    ČSAD Opava a. s. (30.04.1992, přejmenováno 13.07.1999)
    ČSAD LOGISTIK Ostrava a. s. (28.01.1999)
    ČSAD RADIÁLKA OSTRAVA s. r. o. (17.08.1998) (nákladní)
    ČSAD MARTIN, a. s., Ostrava (01.02.2002, přejmenováno 09.02.2005)
    ČSAD REALITY Ostrava a. s. (07.01.1999)
    ČSAD EDUKO Ostrava s. r. o. (18.01.1999, přejmenováno 11.09.2000)
    ČSAD SPECIALTRANSPORT OSTRAVA, a. s. (18.03.1992, přejmenováno 28.08.1995)
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    DANYSEK: Boze v CR plati zakony ! Uz chapu ze je treba provest radikalni revoluci.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    OTAVA: Jo, to mi vypravel kamarad... jak si obcane nejmenovane obce chodili stezovat na urad, co ze si to majitel pozemku jako dovolil vysadit na svem misto louky les... Ano, jde o obec, kde komuniste ve volbach maji nejvyssi preference... :D Jinak ti branit muze treba i uzemni plan. Ne, zalozeni lesa skutecne neni o tom, ze si koupis sazenice a kam chces si je vysadis. I nakladani se soukromym pozemkem je regulovane. Mnoha spusoby.

    S dopravou take nemas uplne pravdu. Ano, dopravcu existuje cela rada - ale majorita vnitrostatnich spoju je objednavana statni spravou ci samospravou - a je dotovana z verejnych rozpoctu. A ty objednavky samozrejme "centralizovane" jsou. Tech spoju, ktere jsou provozovane skutecne na podnikatelske riziko je minimum. Provozovani dopravy je navic regulovano zakonem - rozhodne nejde si nekde koupit autobus a zacit dle sveho rozhodnuti nekde jezdit.

    To same se tyka i poskytovani bankovnich sluzeb. Ne, vazne se clovek nemuze rano probudit a rozhodnout se, ze budes bankou :-) Opet mas celou radu zakonu, ktere tuto oblast podnikani reguluji a centralni banka nad tim drzi palec.

    Demagog jses ty ;-)
    WANTON
    WANTON --- ---
    OTAVA: Typická hloupost:

    1. Nikdo nemluví o nemožnosti koupit si les od jiného soukromníka. Z těch 70 procent lesů si ale nic nekoupíš, pokud obec nebo stát neprodá. Obce může, stát ani omylem. Takže bod jedna platí, stát vyvlastnil lesy a stále jich většinu drží, přičemž výnosy používá do státního rozpočtu.
    5. Tady by jsi musel znát více z bankovnictví. Stát dnes skrze ČNB kontroluje úrokovou míru a skrze regulace kontroluje banky - to je nacistické vyvlastnění - vlastnické právo je stále FO nebo PO, ale právo nakládat z věci je ze značné části vyvlastněno státem. Stát tak dnes kontroluje úvěry.
    6. Zapomněl jsem na státní silnice a dálnice, státní koleje, apod. včetně těch krajských a obecních. Zase nacistický model vyvlastnění. Plus dotace. Zase v praxi je dnes role státu v dopravě značná, popírat to je hloupost.
    8. Já jsem rentiér.
    10. Evidentně existovala, když Marx prosazoval zavést státní školství, nebo tu chceš tvrdit, že do zřízení státního školství ve Velké Británii tam neexistovali školy?
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    WANTON: tyopicka demagogie.

    1) kdo ti brani si ten les koupit, nebo si zalozit VLASTNI ?
    5) Mozna jsi se rano ceste do prace zritil ze schodu a tezce se uhodil do hlavy. Jedine tak se da vysvetlit ze jsi prehledl mnozstvi soukromych bank ktere drzi vetsinu uveru. Stejne tak si i ty muzes zalozit VLASTNI banku.
    6) Travel Service, Ariva, Student Agency, Jancura atd atd, ano, vyvoj jde jednoznacne smerem k cetralizaci. Asi tak jako ty se blizis oblasti zdraveho rozumu.
    8) Boze muj, nemas dost penez na to aby jsi nemusel pracovat, jaka hruza !
    10) Ano, alternativa ke statnimu skolstvi totiz neexistuje a je potlacova zakonem.

    Kdyz Wanton psa bit chce, hul si najde.
    MARYO
    MARYO --- ---
    Dá se to možná říci, jen neni zrovna jednoduchý to spočítat. I ten obrázek ukazuje, že snad máme pořád trochu blíž ke kapitalismu... Ale jsme na "dobrý" cestě, to jo.
    WANTON
    WANTON --- ---
    MARYO: Jaký to musel být tehdy v Anglii klasicky liberální svět, když pro Marxe byly tyto kroky důležité pro prosazení komunismu. A jak by nám nyní přišlo divné, kdyby státní školství, progresivní daň z příjmu, lesy ČR nebo ČNB neexistovali:

    1. Vyvlastnění pozemkového majetku a použití pozemkové renty na výdaje státu. (Lesy v ČR bývaly soukromé, dnes je kolik 70 procent lesů ve vlastnictví státu, tj. i obcí. Vůbec nehodnotím demokratické pozemkové vyvlastnění za Masaryka, za Beneše, za komunistů.)
    2. Silně progresívní daň. (Ano.)
    3. Zrušení dědického práva. (Nedávno zrušena dědická daň. Asi jediná regrese.)
    4. Konfiskace majetku všech emigrantů a rebelů. (Asi nikoliv.)
    5. Soustřední úvěru v rukou státu prostřednictvím národní banky se státním kapitálem a výhradním monopolem. (ČNB.)
    6. Soustřední veškeré dopravy v rukou státu. (České dráhy, ČSA, ČSAD vlastněné kraji a další relikty.)
    7. Zvýšení počtu státních továren, výrobních nástrojů, získávání nové orné půdy a meliorace pozemků podle společného plánu. (Asi nikoliv.)
    8. Stejná pracovní povinnost pro všechny, zřízení průmyslových armád, zejména pro zemědělství. (Skrze daňové nevolnictví zabránění vzniku rentiérství, kdy by člověk např. půl roku pracoval a půl roku se válel.)
    9. Spojení zemědělské a průmyslové výroby, úsilí o postupné odstranění rozdílu mezi městem a venkovem. (Asi nikoliv.)
    10. Veřejná a bezplatná výchova všech dětí. Odstranění tovární práce dětí v její dnešní podobě. Spojení výchovy s materiální výrobou atd. atd." (Státní školství.)
    WANTON
    WANTON --- ---
    MARYO: Dá se říci, jestli jsme blíže kapitalismu nebo komunismu. Zejména tím, jak moc svobody nakládat se svým majetkem máme a kolik majetku nám stát vyvlastňuje (daňové nevolnictví). Každá další regulace se tak dá hodnotit z hlediska toho, zda nás přibližuje nebo oddaluje komunismu.

    DANCHEZ: Není.
    MARYO
    MARYO --- ---
    WANTON: Přesně proto, že neni jen true/false, se nedá ani jednoduše říct, jestli jsme blíž kapitalismu nebo komunismu, jelikož tam vstupuje takovejch proměnnejch a těch 10 bodů taky neni jen true/false.
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    WANTON: i to napravo je dost zjednodušené, i závěry které z toho vyvozuješ
    WANTON
    WANTON --- ---
    DANCHEZ: Lidé si stěžují, jak ten kapitalismus dnes selhává. Když si ale člověk porovná, co je podle Marxe země, která úspěšně směřuje mílovými kroky ke komunismu, tak zjistí, že většinu z těch desíti bodů již v západních zemích, včetně té naší, máme aplikovánu. Tak jaký kapitalismus?

    A proto to nefunguje jako ten obrázek nalevo, ale v praxi je to jako ten obrázek napravo, přičemž již dnes jsme blíže ke komunismu než kapitalismu.
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    WANTON: co tim chtel basnik rict?
    WANTON
    WANTON --- ---


    "V nejpokročilejších zemích může však být téměř všeobecně použito těchto opatření :

    1. Vyvlastnění pozemkového majetku a použití pozemkové renty na výdaje státu.
    2. Silně progresívní daň.
    3. Zrušení dědického práva.
    4. Konfiskace majetku všech emigrantů a rebelů.
    5. Soustřední úvěru v rukou státu prostřednictvím národní banky se státním kapitálem a výhradním monopolem.
    6. Soustřední veškeré dopravy v rukou státu.
    7. Zvýšení počtu státních továren, výrobních nástrojů, získávání nové orné půdy a meliorace pozemků podle společného plánu.
    8. Stejná pracovní povinnost pro všechny, zřízení průmyslových armád, zejména pro zemědělství.
    9. Spojení zemědělské a průmyslové výroby, úsilí o postupné odstranění rozdílu mezi městem a venkovem.[f]
    10. Veřejná a bezplatná výchova všech dětí. Odstranění tovární práce dětí v její dnešní podobě. Spojení výchovy s materiální výrobou atd. atd."

    Manifest Komunistické strany
    https://www.marxists.org/cestina/marx-engels/1848/manifest/ch02.htm
    WANTON
    WANTON --- ---
    WANTON
    WANTON --- ---
    "[J]ak by měl vypadat takový integrovaný muslim. Pokud by měl být skutečně integrovaný, musel by přijmout evropský způsob života v plném rozsahu. V podstatě nestačí, když ženy nebudou mít ve školách šátky a nebudou chodit v burce. Má-li zaniknout „džihád proti integraci a asimilaci“ a „džihád kolébek“, museli by se muslimové rozvádět, nezakládat rodiny, 40 % mladých žen nemít děti, být zaměstnané, dělat kariéru, jezdit po světě a užívat si, neposlouchat rodiče, nectít tradiční kulturu, prostě dělat všechno, co dělají Evropané. Nezapomeňme, že přijmout evropské hodnoty dnes znamená přijmout i úpadkové nehodnoty. Integrace dnes znamená integraci do úpadku. To se samozřejmě stane jen ve velmi okrajových případech. Potom je samozřejmé, že bude džihád pokračovat a muslimové v Evropě převýší a pozmění ji ke svému obrazu. To bude tím silnější, čím více jich tady bude hned od začátku."

    SPOLEČNOST: Tři džihády - Neviditelný pes
    http://neviditelnypes.lidovky.cz/...dzihady-0vm-/p_spolecnost.aspx?c=A160109_211730_p_spolecnost_wag

    Nevím, jaké si představuje řešení. Já jsem pesimista ohledně zastavení a zvrácení úpadku Evropy. Dokud budou silné USA, demokracie v Evropě prostě bude a zůstane. Dokud bude v Evropě demokracie, bude v Evropě průběžný systém důchodů, sociální stát, apod. včetně EU. A dokud tu bude sociální stát a průběžný systém důchodů, tak funkce rodiny bude stále vyprázdněná. Nečekal jsem, že díky posranému arabskému jaru se ze mne v konečném důsledku stane nepřítel USA.
    WANTON
    WANTON --- ---
    WANTON
    WANTON --- ---
    The Big Short - Ludwig von Mises Institut Česko & Slovensko
    http://www.mises.cz/clanky/the-big-short-1948.aspx

    Money for Nothing.Inside the Federal Reserve-film-documentary- tk
    https://www.youtube.com/watch?v=B_Q6LazNIiA
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    VYHULENY_UFO: chybi uz jen definice rozumneho cloveka :) To heslo je na houby, bez ohledu na fakt, ze snahy o omezovani moznosti legalniho drzeni zbrani povazuju sam za kontraproduktivni a nic-neresici.
    COOLER
    COOLER --- ---
    co říká netiketa na trolling? :D
    THETAN
    THETAN --- ---
    OTAVA: Hele Patriku, jak tak čtu ty tvoje poluce, nepotrebujes se taky vyradit. Mam čísla na nějaké producenty.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    PAULMUADDIB: lol

    ja jsem si teda chvilku myslel, ze jsem v nejakem koutku animatoru pro deti, ale vyloupla se z toho dsss, tak je to v cajku
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam