• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    4 hlasy od 4 respondentů

    rozbalit záhlaví
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Videa, urcite nejaky pojedou, jako tam pojede nejaky OS, ale urcite jsou kodeky, ktery to neda, cemuz nerikam videa.. proste jako to, spatne kvalita neni kvalita.

    Vyssi verze, uvidime jak dlouho budou na papire a za jak dlouho a za kolik. Ja tu mam pasivne chlazenej komp s dvojadrovym Atomem s HT na 2GHz, jedou na tom wokna, tak linux mam tam debilian, bylo to i s krabici asi za trojnasobek te vasi hracky a je to fukcni auto of box s 6x USB, vcetne 2x USB3, se Satou a jeste 2x 1Gb externet a 4 GB pameti, bez ztraceni casu a bastleni.
    BYDK
    BYDK --- ---
    RUTHAN: Tak Unity na tom urcite nepojede. :D Zbuildeny projekt, hra narocna napr. jako Q3 ti na tom pojede v pohode. :)
    Zajimave, ze rikas ze na videa je to pomale... vsak to neni pravda cece. Dokonce to PIcko je urcene pro Medialni centrum. Uz je udelany i system. Ja to teda na to nemam. Samozrejme ze ti na tom nepojede strizna apod.... Neni to komp proste pro praci.
    V dalsich verzich budou rychlejsi cipy. Napr. nejaky dual-core, ktery mas v iPadu3ce. Coz je taky ARM. Ale o tom to ted neni. :0)
    No nic. Neco si o tom precti. Je to sikovna hracka. :)

    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Me by zajimalo, jak tom chodi ten holy linux, prece jen podporuje to par distribuci a jeste je to ARM, takze pak softu a jeste pomaly, proste hracka, ale jinak na NAS je to pomaly na videa je to pomaly, na net to pomaly a pan by na to jeste daval Unity..
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: afaik ma raspberry nejaky ultralowend "akcelerator". Chci videt, jak se jim s tim bude chtit srat pro par nadsencu :) tim spis s ohledem na to, jak rychle "resi" zavaznejsi veci (treba bug s fullscreenem a multimonitorovou sestavou maji hlaseny od roku 2006...)
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Myslim, ze to bude chodit stejne jako pod iOS nebo Androidem. Defakto vyuzivas stejne OGL a procesor i akcelerator ktery je uvnitr je totozny. TAkze tady by kluci nemeli mit problem. ;) Ale chvili to bude jeste trvat, rekl bych.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Tak treba PS3devkit a deveplopment je pry z velky casti nejaky linux bordel.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: jsi humorny :DDD uz vidim, jak kvuli parte bastliru budou v unity delat softwarovy renderer a upravovat mono rekompiler (resp platit tamarinu) aby behal na raspberry :DDD


    TENCOKACISTROMY: myslis neco jako phantom a dalsi vaporwary?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Pockej az nekdo udela "konzoli" postavenou na linuxu a hry na tom budou temer jen v unity :).
    BYDK
    BYDK --- ---
    Unity chci vyuzit v oblasti 3D zobrazovani ( nejen hry ) a mam ted u sebe zarizenicko raspberry PI. A tam bezi vicemene jen Linux. Takze doufam, ze se jim to povede. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Jo, v reklame na ctyrku vriskaji, ze teda linux bude. Z meho hlediska je to plus akorat v tom ohledu, ze linuxaci z ludum dare uz nebudou moct drzkovat, ze si nemuzou moje vyplody vyzkouset :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    BYDK: JA akorat cetl, ze meli nejak linux player, ale ze nez ho dodelali, tak meli novou verzi a uz nemeli kapacity na dohnani, tak to stopli/pauzli.
    Pokud by ho nakonec ozivili a dotahli do konce, tak by to bylo super :).
    BYDK
    BYDK --- ---
    Nedavno jsem se dostal na stranky, kde se pise, ze Unity bude behat i pod Linuxem. Vi o tom nekdo neco?
    Bude to pry v nove 4 kove verzi. Bude tam napr. podpora DX11, dyn. stiny pro mobilni aplikace apod..
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Uz je to par let zpatky, ale jak byla ta hysterie kolem DX10 a Visty byly nejaky mereni, ktery ukazovaly jak na takovym systemu bezi DX9 hry, kterym jsou tam nejak emulovany a ty propady vykonu byly dost velky.
    Coz teda pravda neni 32bit a 64bit problem, ale muze to byt podobne pokud je tam nejaka jinak emulace kdoviceho.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    RUTHAN: Na 64bit to budes mit pravdepodobne pomalejsi kvuli tomu, ze vsechny pointery jsou 64bitovy a ne32bitovy. to je 2x tolik dat co musis tahat pres sbernici. Jinak ja mam 32bit unity3d na 64bit Win7Pro a nemam s tim vubec zanej problem. Ale je fakt, ze si s tim jen tak hraju a do zadnej vysokejch otacek to netlacim.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Neexperimentoval tady nekdo nejak vic s Windows x64 unity buildem, hra ma pak pada, na 32 bitech beha v pohode a z toho Crash logu nic nepozname.
    4 GB pameti, pouzivat nehodlame, ale jde mi spis o to, jestli te 32bit bezici na 64bit woknech, nemam nejaky omezeni, ci problemy s rychlosti, jak to aspon byla u nekterych her, ktery jsou na 64bit systemech o kus pomalejsi nez 32bit.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: ne, neni. Objective C s tim nema co spolecneho, unity to pres mono rekompiluje do lowlevel C.
    Normalne to funguje na "vsem", ale narazil jsem na dalsi specificky opomenuty problem :/
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: A ta lambda/delegat je vzdy ten samy? Koukam ze objective-c nema primou podporu generics. Radsi ani nechci vedet co tam s tim musej vyvadet :).
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: lambdu. Nicmene padalo to i kdyz to byl normalni delegat typu SmartValue T.Callback.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: A co na ten "onchange" pripojujes za delegat?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Jelikoz nejen svymi chybami se clovek uci, kdyby nahodou nekdo narazil na stejny problem jako ja...


    Rekompilace v unity na IOS je debilni. mam Smartvalue T , v podstate jen wrapper kolem nejakeho nastaveni, ktere umoznuje jinym objektum navesit se pres event na zmeny, at se to nemusi kontrolovat v kazdem ticku atd. Ze smartvalue T mam odvozene SmartBool, SmartFloat, SmartInt, s nejakymi dalsimi vecmi navic.

    na pc neni problem, na ipadu prvni prirazeni eventu projde, dalsi projde uz JEN PRO TEN SAMY TYp.

    tj mam SmartBool b1, b2, b3, a SmartFloat f1, f2, f3...


    b1.onchange+=...
    b2.onchange+=
    f1.onchange+=... - spadne s bad access


    f1.onchange+=...
    f2.onchange+=
    b1.onchange+=... - spadne s bad access

    resenim nakonec bylo vyhodit generickou tridu a udelat smartbool / float jako samostatne tridy, pak to funguje :( zabil jsem tim vic jak den pomalou pracnou snahou zjistit, na cem konkretne to pada, nez jsem si vsiml tohohle....
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Ahoj,
    resil tu nekdo brighness a gammu? My jsme zatim vyzkoumali, ze jsou mozny jen 2 reseni a obe vyzaduji PRO verzi, ale zda se mi divny, ze by fakt byly tak tupy a nedali to tam. Resime pro iPad a PC.

    Ty 2 reseni s jen pro:
    1) pro deferred lightning, cili pc a pro only
    2) Na PC to jde fakovat pomoci post process shaderu (coz ale vyzaduje PRO verzi).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam