MAIMONIDES: Já bych se radši vyhnul hlubším soudům, sám o sobě, já se jen snažím sledovat /studovat a případně zkoušet, všechno co by mohlo ve vývoji pomoct a co ho ovlivnuje a na co je čas. Část těch věcí, mám naštěstí možnost si v práci vyzkoušet / vidět z blízka, byť zhlediska svých preferencí mnohem víc chci být designérem, než nějakým manažerem / analytikem / vopicí co napíše nějaký kus skript.
Jedna věc, je teoretie, druhá praxe, sám ty velký peníze zatím nemám, takže teď se pokoušim o lowcost kamikadze fanatický projekt s tím, že se doufám, že se to vždycky povede nějak zabalit, očekat a vydat aspoň v nějaké hodně osekané formě.
Nicméně nebudu si, jak si napsal, lhát do kapsy a řikat, že je to dobře. Je to sázka na jednu kartu a hodně riziková, což z obchodního hlediska není dobrý nápad.
BTW, třeba IS vyrostl na něčem čemu se říká trefně rizikový kapitál(vulture capital), což je přesně tenhle princip, z druhý strany. Lidi co maj prachy, rozhodí prachy do X projektů, kterým moc nevěří, ale pokud by se podvedly, tak vidělají víc, než pár procent jako peníze, který se válí v bance na úroky. Většinou stačí, když jim vyjdou 2,3 projekty z deseti. Dalších příkladů se dají najít spousty, spousty dobrých her, díky tomu vzniklo, protože, když nevydělaly, tak sebou aspoň nevzaly celý studio a firma, pak udělala další dobrý hry. Podivej se třeba na Cinemax, ty si taky toho Inquisitora mohli udelat jen, protoze ho dotovali z neceho jinyho.