• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    4 hlasy od 4 respondentů

    rozbalit záhlaví
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Co myslis tim "interni" a "vnejsi"?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: pro ios a webplayer pouzivaji specialni verze net.dll. Reflexe je tusim bloknuta na interni assemblies, vnejsi nemuzes.

    R1CH_MOND
    R1CH_MOND --- ---
    KDO CHCETE V UNITY3D KODIT PRIMA HRU A DOKONCE ZA PENÍZE? POTŘEBUJEME VYPOMOCT TAK NA MĚSÍC... / Praha, iOS, volna židle... / richard.horin@flowstudio.cz
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Tak pokud maji spravne naimplementovany CAS, tak reflexe ti funguje/nefunguje na zaklade opravneni k jednotlivym modulum (obycejne je 1 modul v 1 assembly). Neni duvod, proc zakazovat kodu pouzivani reflexe na sebe sama (jde to pripaden oprogramovat jnak(.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: pravdepodobne ano (melo by to blokovat jen filestream a dalsi souborove io). Na unity strankach je nekde seznam co je a neni v sandboxovanem playeru blokovane. Tusim i reflexe je nejak locknuta (byt tu jsem teda pouzival a fungovala)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: minimalne system.io.memorystream, streamreader, streamwriter a pod. by jit ale melo, ne?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: webplugin funguje celkem bez problemu, jen ma nejaka ta omezeni (jako zadny system.io, limitovane sockety). Vlastni server si budes muset napsat vlastni, a pak komunikovat normalne pres sockety. Jsou nejake third parties, ktere nabizi servery a maji pluginy pro unity, photon a smartfox nebo tak nejak, videl jsem to pouzivat konkurenci na jednom GGJ a celkem jim to fungovalo. Ja se nedostal dal nez na jednoduche postovani / getovani pres www z php skriptu :) (a i to jsem jen zkousel, jestil to pujde)
    BYDK
    BYDK --- ---
    RUTHAN: Ja si naposledy pamatuju rok 2007, kdy jste jeli s Erikem fotit na sever Evropy ostrov do hry a taky bylo v planu fibix pouzit. Ale to uz je docela dost dlouho. :) Proto se ptam. Jinac byvali kolegove a kamosi ted ve Fibixu kluci delaji hru a myslim, ze to pekne rozjeli. ;)

    Jinac ma nekdo zkusenosti kdo delal pod Unity hry pres ten jejich webplugin? Rad bych zkusil hru pro vice hracu a s tim, ze to ma i vlastni server de se ukladaji data hracu. :) Zatim s tim nemam zkusenosti. Tak prosim, mohli by nekdo ukazat smer ci sve zkusenosti? Diky
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Ja to nehral, videl jsem to ale nekolikrat hrat a prijde mi to celkem fajn.
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    RUTHAN: mna odradila reportaz v replayi, nedali tomu vela ... :-)
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BTW koukam na Level DVD Minerwars demo, hrat to nekdo?
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Zvlastni, jak si v nasem hernim rybniku, porad, nekdo porad vymysli, nejaky lzi..
    Ja pod Fibixem, nikdy nic nedelal, ale Erika znam, proto mu taky porad rikam, at to pouzije, jen na ty vizualizace, ze pro hry to nema sanci a radsi pise nejaky pluginy pro middleware XY.
    Ano, pouzivame Unity.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SIRLOON: Ja si myslim, ze hry nejsou zase tak spesl, je to "jen" slozitejsi a casteji zahazujes, neco co technicky "funguje", treba protoze to nema tu spravnou zabavnost, atmosferu a tak.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Ale no tak, ja vim, ze tohle spojeni zni dementne, ale je zase, ze by bylo potreba to rozmazat :)

    Cilem bylo rict, ze by team mel mit nekolik variant, v jakym scopu je mozny project realizovat a podle aktualniho vyvoje, se k jedna priklonit a doufat, ze se to povede rozumne zabavit, aby z krabice nevycuhovalo moc orezanych koncetin - coz jsem chtel rict, tim nesofistikovanym spojenim vyse.
    PAN_X
    PAN_X --- ---
    Cau chtel bych se zeptat jestli mate nekdo zkusenosti s realtime ambient occlusion v unity - nejak si s tim hraju ale nemuzu docilit nejakejch aspon trochu presvedcivejch vysledku...
    ma to vubec cenu nebo to resite bakeovanim do textur?
    nasel sem par tutorialu ale nikde to neresili od zacatku...
    dik
    BYDK
    BYDK --- ---
    RUTHAN: V cem ted vlastne delas tu svou hru? Pod Fibixem asi uz ne vid. ODhadoval bych, ze si presel na Unity. :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    RUTHAN: to co si popsal funguje u normalniho sw, ale ne u her. je tam prilis mnoho neznamych promennych a veci co se nedaji predpokladat
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: "že se to vždycky povede nějak" tak to přeju hodně moc štěstí.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Já bych se radši vyhnul hlubším soudům, sám o sobě, já se jen snažím sledovat /studovat a případně zkoušet, všechno co by mohlo ve vývoji pomoct a co ho ovlivnuje a na co je čas. Část těch věcí, mám naštěstí možnost si v práci vyzkoušet / vidět z blízka, byť zhlediska svých preferencí mnohem víc chci být designérem, než nějakým manažerem / analytikem / vopicí co napíše nějaký kus skript.

    Jedna věc, je teoretie, druhá praxe, sám ty velký peníze zatím nemám, takže teď se pokoušim o lowcost kamikadze fanatický projekt s tím, že se doufám, že se to vždycky povede nějak zabalit, očekat a vydat aspoň v nějaké hodně osekané formě.
    Nicméně nebudu si, jak si napsal, lhát do kapsy a řikat, že je to dobře. Je to sázka na jednu kartu a hodně riziková, což z obchodního hlediska není dobrý nápad.
    BTW, třeba IS vyrostl na něčem čemu se říká trefně rizikový kapitál(vulture capital), což je přesně tenhle princip, z druhý strany. Lidi co maj prachy, rozhodí prachy do X projektů, kterým moc nevěří, ale pokud by se podvedly, tak vidělají víc, než pár procent jako peníze, který se válí v bance na úroky. Většinou stačí, když jim vyjdou 2,3 projekty z deseti. Dalších příkladů se dají najít spousty, spousty dobrých her, díky tomu vzniklo, protože, když nevydělaly, tak sebou aspoň nevzaly celý studio a firma, pak udělala další dobrý hry. Podivej se třeba na Cinemax, ty si taky toho Inquisitora mohli udelat jen, protoze ho dotovali z neceho jinyho.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Zajímavý přístup, jsi geniální manažer (a nebo si lžeš do kapsy).

    Nebylo by zábavu lepší dělat jednu věc naplno? Pro peníze to totiž evidentně neděláš.

    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SIRLOON: Nemyslel jsem video, ale audio podcast http://games.tiscali.cz/podcast/?id=85

    Poslednich 7 let, pracuju ve vetsinich firmach 150+ zamestnancu, ktery se zabyvaj vyvojem SW a pravda, nejde o hry, ty prasim, o vecerech, vikendech a nebo v nekolika mesicnych prestavkach, kdy nedelam pro velky molochy a utracim co jsem vydelal (chtej vedet, kolik "aut" uz jsem v tom nechal), za placenych jinych lidi, ktery mi s tim pomahaj.

    Nicmene, k tem 3,4 projektum, tohle neni zadna veda, v kazdy rozumny metodice o vyvoji softu, najdes dneska analyzu rizit a postavit zivobyti firmy na vice projektu, je jedna ze snadnych cest jak rizika mitigovat, to same plati i pro velikost projektu, mensi projekt, mene veci, ktere mohou selhat.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam