• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    4 hlasy od 4 respondentů

    rozbalit záhlaví
    BYDK
    BYDK --- ---
    RUTHAN: Ja si naposledy pamatuju rok 2007, kdy jste jeli s Erikem fotit na sever Evropy ostrov do hry a taky bylo v planu fibix pouzit. Ale to uz je docela dost dlouho. :) Proto se ptam. Jinac byvali kolegove a kamosi ted ve Fibixu kluci delaji hru a myslim, ze to pekne rozjeli. ;)

    Jinac ma nekdo zkusenosti kdo delal pod Unity hry pres ten jejich webplugin? Rad bych zkusil hru pro vice hracu a s tim, ze to ma i vlastni server de se ukladaji data hracu. :) Zatim s tim nemam zkusenosti. Tak prosim, mohli by nekdo ukazat smer ci sve zkusenosti? Diky
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Zvlastni, jak si v nasem hernim rybniku, porad, nekdo porad vymysli, nejaky lzi..
    Ja pod Fibixem, nikdy nic nedelal, ale Erika znam, proto mu taky porad rikam, at to pouzije, jen na ty vizualizace, ze pro hry to nema sanci a radsi pise nejaky pluginy pro middleware XY.
    Ano, pouzivame Unity.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SIRLOON: Ja si myslim, ze hry nejsou zase tak spesl, je to "jen" slozitejsi a casteji zahazujes, neco co technicky "funguje", treba protoze to nema tu spravnou zabavnost, atmosferu a tak.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Ale no tak, ja vim, ze tohle spojeni zni dementne, ale je zase, ze by bylo potreba to rozmazat :)

    Cilem bylo rict, ze by team mel mit nekolik variant, v jakym scopu je mozny project realizovat a podle aktualniho vyvoje, se k jedna priklonit a doufat, ze se to povede rozumne zabavit, aby z krabice nevycuhovalo moc orezanych koncetin - coz jsem chtel rict, tim nesofistikovanym spojenim vyse.
    PAN_X
    PAN_X --- ---
    Cau chtel bych se zeptat jestli mate nekdo zkusenosti s realtime ambient occlusion v unity - nejak si s tim hraju ale nemuzu docilit nejakejch aspon trochu presvedcivejch vysledku...
    ma to vubec cenu nebo to resite bakeovanim do textur?
    nasel sem par tutorialu ale nikde to neresili od zacatku...
    dik
    BYDK
    BYDK --- ---
    RUTHAN: V cem ted vlastne delas tu svou hru? Pod Fibixem asi uz ne vid. ODhadoval bych, ze si presel na Unity. :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    RUTHAN: to co si popsal funguje u normalniho sw, ale ne u her. je tam prilis mnoho neznamych promennych a veci co se nedaji predpokladat
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: "že se to vždycky povede nějak" tak to přeju hodně moc štěstí.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Já bych se radši vyhnul hlubším soudům, sám o sobě, já se jen snažím sledovat /studovat a případně zkoušet, všechno co by mohlo ve vývoji pomoct a co ho ovlivnuje a na co je čas. Část těch věcí, mám naštěstí možnost si v práci vyzkoušet / vidět z blízka, byť zhlediska svých preferencí mnohem víc chci být designérem, než nějakým manažerem / analytikem / vopicí co napíše nějaký kus skript.

    Jedna věc, je teoretie, druhá praxe, sám ty velký peníze zatím nemám, takže teď se pokoušim o lowcost kamikadze fanatický projekt s tím, že se doufám, že se to vždycky povede nějak zabalit, očekat a vydat aspoň v nějaké hodně osekané formě.
    Nicméně nebudu si, jak si napsal, lhát do kapsy a řikat, že je to dobře. Je to sázka na jednu kartu a hodně riziková, což z obchodního hlediska není dobrý nápad.
    BTW, třeba IS vyrostl na něčem čemu se říká trefně rizikový kapitál(vulture capital), což je přesně tenhle princip, z druhý strany. Lidi co maj prachy, rozhodí prachy do X projektů, kterým moc nevěří, ale pokud by se podvedly, tak vidělají víc, než pár procent jako peníze, který se válí v bance na úroky. Většinou stačí, když jim vyjdou 2,3 projekty z deseti. Dalších příkladů se dají najít spousty, spousty dobrých her, díky tomu vzniklo, protože, když nevydělaly, tak sebou aspoň nevzaly celý studio a firma, pak udělala další dobrý hry. Podivej se třeba na Cinemax, ty si taky toho Inquisitora mohli udelat jen, protoze ho dotovali z neceho jinyho.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Zajímavý přístup, jsi geniální manažer (a nebo si lžeš do kapsy).

    Nebylo by zábavu lepší dělat jednu věc naplno? Pro peníze to totiž evidentně neděláš.

    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SIRLOON: Nemyslel jsem video, ale audio podcast http://games.tiscali.cz/podcast/?id=85

    Poslednich 7 let, pracuju ve vetsinich firmach 150+ zamestnancu, ktery se zabyvaj vyvojem SW a pravda, nejde o hry, ty prasim, o vecerech, vikendech a nebo v nekolika mesicnych prestavkach, kdy nedelam pro velky molochy a utracim co jsem vydelal (chtej vedet, kolik "aut" uz jsem v tom nechal), za placenych jinych lidi, ktery mi s tim pomahaj.

    Nicmene, k tem 3,4 projektum, tohle neni zadna veda, v kazdy rozumny metodice o vyvoji softu, najdes dneska analyzu rizit a postavit zivobyti firmy na vice projektu, je jedna ze snadnych cest jak rizika mitigovat, to same plati i pro velikost projektu, mensi projekt, mene veci, ktere mohou selhat.

    BYDK
    BYDK --- ---
    TENCOKACISTROMY: No uvidime, jestli vydelaji v mem pripade. :D
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    BYDK: Nemej jim to za zly ... na necem musej vydelavat :).
    BYDK
    BYDK --- ---
    System.IO.Ports is used to access serial ports. As this is only meaningful for standalone desktop builds and would likely lead to difficulty and complications as Unity simply was not designed to provide direct hardware interfacing, it was likely deemed unnecessary. If you want this functionality, you will have to access it through a plug-in (Pro only) or some external Process that you start which does the work for you outside of Unity.

    jojo, zase to jde jen v Pro verzi sakra. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: samozrejme, vsichni se vsema, driv nebo pozdeji nekdo skoncil nebo chvili delal v is/2k nebo bohemce :)
    a jak kdysi rikal mrsgy, stejne se jednou vsichni sejdeme v electronic arts :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Koukám, že svět větších her v ČR je jedna velká rodina.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    System.IO.Ports. Teoreticky by to mono melo davat jen tak, pro PC by to nemel byt problem...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    BYDK: Vzhledem k tomu, ze v unity jde pracovat s Kinectem, kterej (jestli se nepletu) neni nijak built-in, tak bych rekl ze jo.

    V .NETu na to je specialni trida, tak kdyz si ji na msdn najdes (myslim, ze se to jmenuje jednoduse SerialPort), tak by to v Unity mohlo byt taktez k dispozici.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    BYDK: hmm, to uz bych spis hledal nejakou knihovnu co bys prilinkoval nez primo api v mono :(
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: jo, je, ale musel bys lezt hodne lowlevel (nejspis na uroven native pluginu)
    BYDK
    BYDK --- ---
    SIRLOON: No vicemene neco takoveho, ale s tim, ze bych vyuzil jen ten komunikacni protokol, ale pripojil neco trochu jineho. ;)
    Takze to bude asi chtit low level access. Hmmm...... do toho se mi moc nechce.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam