• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    BYDK
    BYDK --- ---
    TENCOKACISTROMY:SHIGORBIRDMAN:
    Sakra, skoda ze Vam kluci moc nerozumim. :) O reflexi vim jen malo.
    A taky se u Unity jeste neumim ani delat Assety, pouzitelne editory nejen inGame. :)
    O tom taky Unity vlastne je. PRidat svuj balicek plny vychytavek odstatnim. :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Jasny, tak to oba myslime na totez :). Jinak by to ani nedavalo moc smysl.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: na tvuj vlastni kod (cili to co by bylo napsany jako internal) v assembly, kterou z toho unity nakonec vyprasi. ale uz nemuzes reflektovat veci, ktere jsou z unity, net, nebo net pluginu. Asopn tak nejak to tam psali.
    Emitovat pochopitelne nemuzes nikdy, pac to by byla prilis velka zabava:)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Co myslis tim "interni" a "vnejsi"?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: pro ios a webplayer pouzivaji specialni verze net.dll. Reflexe je tusim bloknuta na interni assemblies, vnejsi nemuzes.

    R1CH_MOND
    R1CH_MOND --- ---
    KDO CHCETE V UNITY3D KODIT PRIMA HRU A DOKONCE ZA PENÍZE? POTŘEBUJEME VYPOMOCT TAK NA MĚSÍC... / Praha, iOS, volna židle... / richard.horin@flowstudio.cz
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Tak pokud maji spravne naimplementovany CAS, tak reflexe ti funguje/nefunguje na zaklade opravneni k jednotlivym modulum (obycejne je 1 modul v 1 assembly). Neni duvod, proc zakazovat kodu pouzivani reflexe na sebe sama (jde to pripaden oprogramovat jnak(.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: pravdepodobne ano (melo by to blokovat jen filestream a dalsi souborove io). Na unity strankach je nekde seznam co je a neni v sandboxovanem playeru blokovane. Tusim i reflexe je nejak locknuta (byt tu jsem teda pouzival a fungovala)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: minimalne system.io.memorystream, streamreader, streamwriter a pod. by jit ale melo, ne?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: webplugin funguje celkem bez problemu, jen ma nejaka ta omezeni (jako zadny system.io, limitovane sockety). Vlastni server si budes muset napsat vlastni, a pak komunikovat normalne pres sockety. Jsou nejake third parties, ktere nabizi servery a maji pluginy pro unity, photon a smartfox nebo tak nejak, videl jsem to pouzivat konkurenci na jednom GGJ a celkem jim to fungovalo. Ja se nedostal dal nez na jednoduche postovani / getovani pres www z php skriptu :) (a i to jsem jen zkousel, jestil to pujde)
    BYDK
    BYDK --- ---
    RUTHAN: Ja si naposledy pamatuju rok 2007, kdy jste jeli s Erikem fotit na sever Evropy ostrov do hry a taky bylo v planu fibix pouzit. Ale to uz je docela dost dlouho. :) Proto se ptam. Jinac byvali kolegove a kamosi ted ve Fibixu kluci delaji hru a myslim, ze to pekne rozjeli. ;)

    Jinac ma nekdo zkusenosti kdo delal pod Unity hry pres ten jejich webplugin? Rad bych zkusil hru pro vice hracu a s tim, ze to ma i vlastni server de se ukladaji data hracu. :) Zatim s tim nemam zkusenosti. Tak prosim, mohli by nekdo ukazat smer ci sve zkusenosti? Diky
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Ja to nehral, videl jsem to ale nekolikrat hrat a prijde mi to celkem fajn.
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    RUTHAN: mna odradila reportaz v replayi, nedali tomu vela ... :-)
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BTW koukam na Level DVD Minerwars demo, hrat to nekdo?
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Zvlastni, jak si v nasem hernim rybniku, porad, nekdo porad vymysli, nejaky lzi..
    Ja pod Fibixem, nikdy nic nedelal, ale Erika znam, proto mu taky porad rikam, at to pouzije, jen na ty vizualizace, ze pro hry to nema sanci a radsi pise nejaky pluginy pro middleware XY.
    Ano, pouzivame Unity.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SIRLOON: Ja si myslim, ze hry nejsou zase tak spesl, je to "jen" slozitejsi a casteji zahazujes, neco co technicky "funguje", treba protoze to nema tu spravnou zabavnost, atmosferu a tak.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Ale no tak, ja vim, ze tohle spojeni zni dementne, ale je zase, ze by bylo potreba to rozmazat :)

    Cilem bylo rict, ze by team mel mit nekolik variant, v jakym scopu je mozny project realizovat a podle aktualniho vyvoje, se k jedna priklonit a doufat, ze se to povede rozumne zabavit, aby z krabice nevycuhovalo moc orezanych koncetin - coz jsem chtel rict, tim nesofistikovanym spojenim vyse.
    PAN_X
    PAN_X --- ---
    Cau chtel bych se zeptat jestli mate nekdo zkusenosti s realtime ambient occlusion v unity - nejak si s tim hraju ale nemuzu docilit nejakejch aspon trochu presvedcivejch vysledku...
    ma to vubec cenu nebo to resite bakeovanim do textur?
    nasel sem par tutorialu ale nikde to neresili od zacatku...
    dik
    BYDK
    BYDK --- ---
    RUTHAN: V cem ted vlastne delas tu svou hru? Pod Fibixem asi uz ne vid. ODhadoval bych, ze si presel na Unity. :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    RUTHAN: to co si popsal funguje u normalniho sw, ale ne u her. je tam prilis mnoho neznamych promennych a veci co se nedaji predpokladat
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam