Dotaz, jak na tom podle vas Unity v porovnanim s Unrealem a Crytechem co se tyce tech grafikejch efektu? Pred 5 mesicema nejaky to DX11 realtime demo, ktery ja nejsem schopenej hodnotit z DX tam byla snad teleselace.
Vcera jsem po delsim case projizdel, ty jejich Showcasy a porad nic moc velkych, porad jen vetsinou maly hry (=velky mobilni hry) a nekda pripravovana Korejska onlinovka. Premyslim, proc se to porad nepouziva na nic velky, pokud to teda neni tajny, protoze v EA a podobne se to Unity pry pouziva aspon na prototypovani.
Moje chaby vysletletni je:
- grafika, kvuli ktery lidi kupuji neni dost dobra, nebude to tak hezky blikat
- boji se C#, že je moc pomaly a starym progratorskym vudcum se nekce opustit C++ a neco se ucit
- spatny tooly na custceny - Kismet a to vizualni programovani Out of Box tam neni
- spatna podpora vyvoje na konzole (PS/MS) v Showcasu je nula, nula nic, dve blbustky
- obecna lenost, neco menit
Pravdepodobne to bude kombinace vsechno vyse a jeste neceho navic.