• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    3 hlasy od 3 respondentů

    rozbalit záhlaví
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: SAkra. Docela se divim, ze to tam neni vic zmaknuty. Lidi v tom teamu je fakt ranec, ale chtej prvni pokryt platform a na dodelani nekterych feature nezbyva cas a prostor. :|
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    A ktery intelektual vymyslel ty prekryvajici se tlacitka? :) Pokud je to neco jako tlacitkova mapa, asi ti nezbyde, nez si napsat funkcnost celou sam, nebo to rozdelit na aktivni a neaktivni casti.... nebo, pokud je to jakykoli vazne mineny unity projekt, tak se na unity gui vysrat a pouzivat ho jen pro editor
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Clovece, dostal jsem zadani a pres 4 tlacitka je jedno vlozene doprostred, takze prekryva z casti vsechny. :|

    Nekde jsem nasel nejaky bug fix do Unity ke classe button. Ale nevim co a jak. :)
    2 Buttons overlap problem - Unity Answers
    http://answers.unity3d.com/questions/179539/2-buttons-overlap-problem.html
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: no a mas nejakej logickej duvod proc mit ty tlacitka prekryvajici se? Nevyresilo by to pouziti window pro prvky jednoho z nich?
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: OnGUI call pouzivam
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    nepouzivat sracku zvanou unityGUI, to je tak vsechno, co s tim muzes udelat.

    pouzivas GUITextures, nebo OnGUI cally?
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim lidi. Nevite jak udelat vrstvy v GUI? Mam dve tlacitka, ktere se z casti prekryvaji. Porad mi to selekti vsechny. Vite jak na to? Diky.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    JOHNY_SMRZ: ja bych spis rekl, ze standardni chase cam by nebyl vazanej na rigid body, ale na normalni pozici objektu
    JOHNY_SMRZ
    JOHNY_SMRZ --- ---
    SHIGORBIRDMAN: jo je to celkem standartni chase cam kterej jsem si z ucebnich duvodu napsal sam a ten duvod tam bude, je mi jasne ze update a fixed update jdou v jinem tiku takze to zacne delat prave onen bordel.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    to vypada jako celkem standardni chase cam skript primo z unity ne?

    jinak to ze tam sahas na rigidbody bude prave ten duvod, proc je treba mit to ve fixed update... nestacilo by ti brat s vyjimkou rychlosti pozici primo targetove transformace, ne rigidbody?

    na druhou stranu, pokud to funguje, tak co te nepali, nehas :)
    JOHNY_SMRZ
    JOHNY_SMRZ --- ---
    No, napsal jsem si tohle http://pastebin.com/JDd2manE
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    JOHNY_SMRZ: drobny zmeny mezi framama... ja pouzival vyhlazovanou kameru (nebo fps), takze jsem nikdy problemy nemel. Co konkretne pouzivas na nastavovani kamery? lookat?
    JOHNY_SMRZ
    JOHNY_SMRZ --- ---
    SHIGORBIRDMAN: to bylo prvni co jsem zkous3l, jakmile clovek dosahnul urcite rychlosti tak se kamera zblazni..... ve fixed update v pohode.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    JOHNY_SMRZ: zkus pouzit lateupdate, nicmene pokud nebudes aspon trochu vyhlazovat, tak se ti to imo trochu trepat bude vzdycky
    JOHNY_SMRZ
    JOHNY_SMRZ --- ---
    Teda, zajimavej postreh, udelal jsem si jednoduchej camera script na sledovani objektu..... objekt je rigidbody ovladane fyzikou a pokud ten camera script poustim jinde nez ve FixedUpdate tak se ta kamera zacne podivne trepat.....
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: MAIMONIDES. To je přesně ten důvod. Na velkých projektech to laguje a padá. Od verze 2.6 až do současnosti. Cokoliv složitějšího neni zdokumentovaný.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: nic gigantickeho jsem v tom nastestni nikdy nedelal a snad ani nebudu :)

    JOHNY_SMRZ: samozrejme, riziko prace s jakymkoli velkym middlewarem. zrovna ta nefunkcni serializace uz me kdysi nakopnula, ale zapomnel jsem / a ted narazil pomerne tvrde (dementni unity nema polymorfni serializaci, pokud neni class odvozena ze ScriptableObject)
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Dotaz, jak na tom podle vas Unity v porovnanim s Unrealem a Crytechem co se tyce tech grafikejch efektu? Pred 5 mesicema nejaky to DX11 realtime demo, ktery ja nejsem schopenej hodnotit z DX tam byla snad teleselace.

    Vcera jsem po delsim case projizdel, ty jejich Showcasy a porad nic moc velkych, porad jen vetsinou maly hry (=velky mobilni hry) a nekda pripravovana Korejska onlinovka. Premyslim, proc se to porad nepouziva na nic velky, pokud to teda neni tajny, protoze v EA a podobne se to Unity pry pouziva aspon na prototypovani.

    Moje chaby vysletletni je:
    - grafika, kvuli ktery lidi kupuji neni dost dobra, nebude to tak hezky blikat
    - boji se C#, že je moc pomaly a starym progratorskym vudcum se nekce opustit C++ a neco se ucit
    - spatny tooly na custceny - Kismet a to vizualni programovani Out of Box tam neni
    - spatna podpora vyvoje na konzole (PS/MS) v Showcasu je nula, nula nic, dve blbustky
    - obecna lenost, neco menit
    Pravdepodobne to bude kombinace vsechno vyse a jeste neceho navic.
    JOHNY_SMRZ
    JOHNY_SMRZ --- ---
    SHIGORBIRDMAN: z toho si nic nedelej, to se stava na vetsine projektu. pak zjistis ze si vetsinu veci musis napsat sam.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Počkej, až ti projekt naroste do stádia co deset minut lagování, to crash. Potom to bude láska až za hrob.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Tak dnes Unity zase miluju.... za tu dementni polofunkcni serializaci bych fakt zabijel :/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam