• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Porad je to unity of love and hate... chtelo by to overhaul (a do hajzlu s kompatibilitou) na spoustu veci, pak bych to byla sama laska a socialni jistoty, ale nejak v to neverim :) ale ve srovnani s konkurenci....
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    no, kvalitni.... nevim jak ted, nesleduju to vic jak rok...
    i to placene NGUI, ktere jsem zkoumal, i konkurencni EZ gui, nebylo uple idealni (na vykon slusny, ale porad by to mohlo byt vyrazne lepsi, na featury horsi...).... to slibovane nove GUI porad nikde :)
    Alespon ze v unity 4 spravili nejvetsi pruser jakychkoli custom based gui's a obecne rucne vytvarene geometrie, ktery jim vznikl nekdy v prubehu trojky a dukladne priskrtil framerate.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Tak jestli jsou kvalitni alternativy, tak proc ne zejo. Koukal jsem ze na tom asset storu zas tak moc nestoji.
    Ja jsem treba z .netu zvyklej nakupovat UI komponenty tretich stran. Vzdycky me to v dusledku vyslo levneji, nez se to snazit resit sam.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Holt Unity tady tezi z toho, ze na asset storu par gui pluginu maji a prodavaji se jako vztekle, tak proc to resit, ze (nove GUI slibuji uz roky a skutek utek... a to aktualni kvuli editoru stejne zachovaji)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: ono je prijemny (byt mi chvili trvalo, nez jsem si na nej zvykl, protoze je divny, a nez jsem se naucil odhalovat i jeho nektera uskali). Ale treba na ios / android, i modernich, snadno sebere par tlacitek 50% vykonu jen to hvizdne, protoze se vsechno kresli v intermediate modu, resp pro glES se to fejkuje.
    I na pc je ten vykon takovy dost tristni :)
    (v aktualnim projektu, ktery delam, bere docasne jednoduche gui, ani nepouzivajici layouter, 70% vykonu, 90% pokud je aktivni debug menu s vetsim mnozstvim polozek)

    Je to teda samozrejme jedno, protoze jednoducha v podstate 2d sragora ktera i tak dava par set fps. Ale uz na iosu / droidu by to bylo poznat celkem neprijemne
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Me prave to API prislo fakt prijemny na pouziti. Ale zadnou performance jsem nemeril.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: hromadu. pokud pouzivas automaticky layout, tak je to uplne z prdele. Staci mit par tlacitek a okynek s layouterem, a pak se jen muzes vesele divat, jak GC sili.

    On ten GUI system je vubec takovy... extremne mazany. Zvykl jsem si na nej a uznavam, ze ledacos se diky tomu silenstvi pise rychle, takze pro editor to ocenim, ale...

    Bohuzel cele unity je navrzene na placani skriptu v "javascriptu", bez jakehokoli premysleni o nejake optimalizaci, at uz rychlostni, nebo pametove. Neco se obejit da, neco ne.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Ono to pri kazdem frejmu vytvari novy objekty?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Znáte někdo scaleform?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: Unity GUI je super na rychly placani blbinek do editoru (a i tam obcas skriptu zuby). Pro jakoukoli normalni hru je temer nepouzitelny, samo o sobe je brutalne pomale a idiotsky udelane, nevic dokonale zahlcuje garbage collector.

    Opravdu NEDOPORUCUJU pouzivat ho na jakykoli vazne mineni projekt jinak nez pro editor a max nejake debugovaci rychlookynka
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Az si to GUI postavis, tak se pak jeste podivej do profileru, jestli ti moc nezere.. pak teprve muzes chvalit.
    BYDK
    BYDK --- ---
    MAIMONIDES: To bych nerekl. Funguje toho tam dost a ledajake GUI se na tom da postavit. :) Kazdopadne kouknu na ten plugin.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Unity gui nefungovalo cela leta a vsichni to resi 3rd party pluginem..
    BYDK
    BYDK --- ---
    Tak jsem nakonec pouzil tu knihovnu a ono to funguje. :) Staci misto GUI tridy pouzit GUIButton a pak urcit GUI.dept u jednotlivych tlacitek a je to. :)
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: SAkra. Docela se divim, ze to tam neni vic zmaknuty. Lidi v tom teamu je fakt ranec, ale chtej prvni pokryt platform a na dodelani nekterych feature nezbyva cas a prostor. :|
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    A ktery intelektual vymyslel ty prekryvajici se tlacitka? :) Pokud je to neco jako tlacitkova mapa, asi ti nezbyde, nez si napsat funkcnost celou sam, nebo to rozdelit na aktivni a neaktivni casti.... nebo, pokud je to jakykoli vazne mineny unity projekt, tak se na unity gui vysrat a pouzivat ho jen pro editor
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Clovece, dostal jsem zadani a pres 4 tlacitka je jedno vlozene doprostred, takze prekryva z casti vsechny. :|

    Nekde jsem nasel nejaky bug fix do Unity ke classe button. Ale nevim co a jak. :)
    2 Buttons overlap problem - Unity Answers
    http://answers.unity3d.com/questions/179539/2-buttons-overlap-problem.html
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: no a mas nejakej logickej duvod proc mit ty tlacitka prekryvajici se? Nevyresilo by to pouziti window pro prvky jednoho z nich?
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: OnGUI call pouzivam
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    nepouzivat sracku zvanou unityGUI, to je tak vsechno, co s tim muzes udelat.

    pouzivas GUITextures, nebo OnGUI cally?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam