• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    4 hlasy od 4 respondentů

    rozbalit záhlaví
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: ono je prijemny (byt mi chvili trvalo, nez jsem si na nej zvykl, protoze je divny, a nez jsem se naucil odhalovat i jeho nektera uskali). Ale treba na ios / android, i modernich, snadno sebere par tlacitek 50% vykonu jen to hvizdne, protoze se vsechno kresli v intermediate modu, resp pro glES se to fejkuje.
    I na pc je ten vykon takovy dost tristni :)
    (v aktualnim projektu, ktery delam, bere docasne jednoduche gui, ani nepouzivajici layouter, 70% vykonu, 90% pokud je aktivni debug menu s vetsim mnozstvim polozek)

    Je to teda samozrejme jedno, protoze jednoducha v podstate 2d sragora ktera i tak dava par set fps. Ale uz na iosu / droidu by to bylo poznat celkem neprijemne
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Me prave to API prislo fakt prijemny na pouziti. Ale zadnou performance jsem nemeril.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: hromadu. pokud pouzivas automaticky layout, tak je to uplne z prdele. Staci mit par tlacitek a okynek s layouterem, a pak se jen muzes vesele divat, jak GC sili.

    On ten GUI system je vubec takovy... extremne mazany. Zvykl jsem si na nej a uznavam, ze ledacos se diky tomu silenstvi pise rychle, takze pro editor to ocenim, ale...

    Bohuzel cele unity je navrzene na placani skriptu v "javascriptu", bez jakehokoli premysleni o nejake optimalizaci, at uz rychlostni, nebo pametove. Neco se obejit da, neco ne.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Ono to pri kazdem frejmu vytvari novy objekty?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Znáte někdo scaleform?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: Unity GUI je super na rychly placani blbinek do editoru (a i tam obcas skriptu zuby). Pro jakoukoli normalni hru je temer nepouzitelny, samo o sobe je brutalne pomale a idiotsky udelane, nevic dokonale zahlcuje garbage collector.

    Opravdu NEDOPORUCUJU pouzivat ho na jakykoli vazne mineni projekt jinak nez pro editor a max nejake debugovaci rychlookynka
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Az si to GUI postavis, tak se pak jeste podivej do profileru, jestli ti moc nezere.. pak teprve muzes chvalit.
    BYDK
    BYDK --- ---
    MAIMONIDES: To bych nerekl. Funguje toho tam dost a ledajake GUI se na tom da postavit. :) Kazdopadne kouknu na ten plugin.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Unity gui nefungovalo cela leta a vsichni to resi 3rd party pluginem..
    BYDK
    BYDK --- ---
    Tak jsem nakonec pouzil tu knihovnu a ono to funguje. :) Staci misto GUI tridy pouzit GUIButton a pak urcit GUI.dept u jednotlivych tlacitek a je to. :)
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: SAkra. Docela se divim, ze to tam neni vic zmaknuty. Lidi v tom teamu je fakt ranec, ale chtej prvni pokryt platform a na dodelani nekterych feature nezbyva cas a prostor. :|
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    A ktery intelektual vymyslel ty prekryvajici se tlacitka? :) Pokud je to neco jako tlacitkova mapa, asi ti nezbyde, nez si napsat funkcnost celou sam, nebo to rozdelit na aktivni a neaktivni casti.... nebo, pokud je to jakykoli vazne mineny unity projekt, tak se na unity gui vysrat a pouzivat ho jen pro editor
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Clovece, dostal jsem zadani a pres 4 tlacitka je jedno vlozene doprostred, takze prekryva z casti vsechny. :|

    Nekde jsem nasel nejaky bug fix do Unity ke classe button. Ale nevim co a jak. :)
    2 Buttons overlap problem - Unity Answers
    http://answers.unity3d.com/questions/179539/2-buttons-overlap-problem.html
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: no a mas nejakej logickej duvod proc mit ty tlacitka prekryvajici se? Nevyresilo by to pouziti window pro prvky jednoho z nich?
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: OnGUI call pouzivam
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    nepouzivat sracku zvanou unityGUI, to je tak vsechno, co s tim muzes udelat.

    pouzivas GUITextures, nebo OnGUI cally?
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim lidi. Nevite jak udelat vrstvy v GUI? Mam dve tlacitka, ktere se z casti prekryvaji. Porad mi to selekti vsechny. Vite jak na to? Diky.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    JOHNY_SMRZ: ja bych spis rekl, ze standardni chase cam by nebyl vazanej na rigid body, ale na normalni pozici objektu
    JOHNY_SMRZ
    JOHNY_SMRZ --- ---
    SHIGORBIRDMAN: jo je to celkem standartni chase cam kterej jsem si z ucebnich duvodu napsal sam a ten duvod tam bude, je mi jasne ze update a fixed update jdou v jinem tiku takze to zacne delat prave onen bordel.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    to vypada jako celkem standardni chase cam skript primo z unity ne?

    jinak to ze tam sahas na rigidbody bude prave ten duvod, proc je treba mit to ve fixed update... nestacilo by ti brat s vyjimkou rychlosti pozici primo targetove transformace, ne rigidbody?

    na druhou stranu, pokud to funguje, tak co te nepali, nehas :)
    JOHNY_SMRZ
    JOHNY_SMRZ --- ---
    No, napsal jsem si tohle http://pastebin.com/JDd2manE
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam