• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Unity gui nefungovalo cela leta a vsichni to resi 3rd party pluginem..
    BYDK
    BYDK --- ---
    Tak jsem nakonec pouzil tu knihovnu a ono to funguje. :) Staci misto GUI tridy pouzit GUIButton a pak urcit GUI.dept u jednotlivych tlacitek a je to. :)
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: SAkra. Docela se divim, ze to tam neni vic zmaknuty. Lidi v tom teamu je fakt ranec, ale chtej prvni pokryt platform a na dodelani nekterych feature nezbyva cas a prostor. :|
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    A ktery intelektual vymyslel ty prekryvajici se tlacitka? :) Pokud je to neco jako tlacitkova mapa, asi ti nezbyde, nez si napsat funkcnost celou sam, nebo to rozdelit na aktivni a neaktivni casti.... nebo, pokud je to jakykoli vazne mineny unity projekt, tak se na unity gui vysrat a pouzivat ho jen pro editor
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Clovece, dostal jsem zadani a pres 4 tlacitka je jedno vlozene doprostred, takze prekryva z casti vsechny. :|

    Nekde jsem nasel nejaky bug fix do Unity ke classe button. Ale nevim co a jak. :)
    2 Buttons overlap problem - Unity Answers
    http://answers.unity3d.com/questions/179539/2-buttons-overlap-problem.html
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: no a mas nejakej logickej duvod proc mit ty tlacitka prekryvajici se? Nevyresilo by to pouziti window pro prvky jednoho z nich?
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: OnGUI call pouzivam
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    nepouzivat sracku zvanou unityGUI, to je tak vsechno, co s tim muzes udelat.

    pouzivas GUITextures, nebo OnGUI cally?
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim lidi. Nevite jak udelat vrstvy v GUI? Mam dve tlacitka, ktere se z casti prekryvaji. Porad mi to selekti vsechny. Vite jak na to? Diky.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    JOHNY_SMRZ: ja bych spis rekl, ze standardni chase cam by nebyl vazanej na rigid body, ale na normalni pozici objektu
    JOHNY_SMRZ
    JOHNY_SMRZ --- ---
    SHIGORBIRDMAN: jo je to celkem standartni chase cam kterej jsem si z ucebnich duvodu napsal sam a ten duvod tam bude, je mi jasne ze update a fixed update jdou v jinem tiku takze to zacne delat prave onen bordel.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    to vypada jako celkem standardni chase cam skript primo z unity ne?

    jinak to ze tam sahas na rigidbody bude prave ten duvod, proc je treba mit to ve fixed update... nestacilo by ti brat s vyjimkou rychlosti pozici primo targetove transformace, ne rigidbody?

    na druhou stranu, pokud to funguje, tak co te nepali, nehas :)
    JOHNY_SMRZ
    JOHNY_SMRZ --- ---
    No, napsal jsem si tohle http://pastebin.com/JDd2manE
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    JOHNY_SMRZ: drobny zmeny mezi framama... ja pouzival vyhlazovanou kameru (nebo fps), takze jsem nikdy problemy nemel. Co konkretne pouzivas na nastavovani kamery? lookat?
    JOHNY_SMRZ
    JOHNY_SMRZ --- ---
    SHIGORBIRDMAN: to bylo prvni co jsem zkous3l, jakmile clovek dosahnul urcite rychlosti tak se kamera zblazni..... ve fixed update v pohode.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    JOHNY_SMRZ: zkus pouzit lateupdate, nicmene pokud nebudes aspon trochu vyhlazovat, tak se ti to imo trochu trepat bude vzdycky
    JOHNY_SMRZ
    JOHNY_SMRZ --- ---
    Teda, zajimavej postreh, udelal jsem si jednoduchej camera script na sledovani objektu..... objekt je rigidbody ovladane fyzikou a pokud ten camera script poustim jinde nez ve FixedUpdate tak se ta kamera zacne podivne trepat.....
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: MAIMONIDES. To je přesně ten důvod. Na velkých projektech to laguje a padá. Od verze 2.6 až do současnosti. Cokoliv složitějšího neni zdokumentovaný.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: nic gigantickeho jsem v tom nastestni nikdy nedelal a snad ani nebudu :)

    JOHNY_SMRZ: samozrejme, riziko prace s jakymkoli velkym middlewarem. zrovna ta nefunkcni serializace uz me kdysi nakopnula, ale zapomnel jsem / a ted narazil pomerne tvrde (dementni unity nema polymorfni serializaci, pokud neni class odvozena ze ScriptableObject)
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Dotaz, jak na tom podle vas Unity v porovnanim s Unrealem a Crytechem co se tyce tech grafikejch efektu? Pred 5 mesicema nejaky to DX11 realtime demo, ktery ja nejsem schopenej hodnotit z DX tam byla snad teleselace.

    Vcera jsem po delsim case projizdel, ty jejich Showcasy a porad nic moc velkych, porad jen vetsinou maly hry (=velky mobilni hry) a nekda pripravovana Korejska onlinovka. Premyslim, proc se to porad nepouziva na nic velky, pokud to teda neni tajny, protoze v EA a podobne se to Unity pry pouziva aspon na prototypovani.

    Moje chaby vysletletni je:
    - grafika, kvuli ktery lidi kupuji neni dost dobra, nebude to tak hezky blikat
    - boji se C#, že je moc pomaly a starym progratorskym vudcum se nekce opustit C++ a neco se ucit
    - spatny tooly na custceny - Kismet a to vizualni programovani Out of Box tam neni
    - spatna podpora vyvoje na konzole (PS/MS) v Showcasu je nula, nula nic, dve blbustky
    - obecna lenost, neco menit
    Pravdepodobne to bude kombinace vsechno vyse a jeste neceho navic.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam