MAIMONIDES: na ten jsem poprve koukal.... 8 let zpatky? vic? kvuli fyzice jsem tenkrat dokonce mluvil o tom, ze by ho mozna melo smysl licencovat :)
zakladni vytky proti uniginu
- prakticky nikdo na nem nikdy nic neudelal (resp nedodelal), existuji benchmarky, existuje oil rush, existuje par nepovedenych, prevazne ruskych pokusu, v nekolika pripadech vim ze si licencori radsi vzali neco jineho
- byval celkem drahy, a ted uz je dokonce per case, timpadem pro me osobni hratky automaticky ignorovan, snazi se tlacit jako "velky" engine, sdk jen za firemni registraci atd, informace utajovane a nepristupne pokud uz nemas koupeno....
- netusim aktivni stav, kdyz jsem pred lety zkousel sdk, byl to velmi dobrym dojmem pusobici engine a zbastlene temer nepouzitelne tooly - uz nevim s kym jsem se to bavil o uniginu cca pred rokem, ale tvrdil mi, ze to porad plati
Dojmy z benchmarku a dem, nijak zvlast rychle, na to co zobrazuje, potesila slusne vypadajici fyzika. Modernejsi a schopnejsi renderer nez unity (aspon driv to platilo, ja uz davno spicku nesleduju), teoreticky by to mohlo byt rychlejsi a trochu spolehlivejsi nez divoky unity c / net bastl.
Na druhou stranu, vazne pochybuju, ze by mel sanci nejak prekonavat nebo dorovnavat to, co je na unity dobre - cili C# jako "skriptovaci" jazyk, editor, editor skripty, tuny volnych informaci, cena :)
Jestli s nim mas nejake zkusenosti, klidne se pochlub / oprav mne :)