SLASH: protoze adobe to nejakou dobu trvalo, apple se jim to snazil nekolikrat zakazat a zablokovat ze nesmi byt nic nonnative a podobne, jedna aktualizace SDK dokonce v podstate zakazala i unity, ale to zase rychle stahli.
Chces applovat, delas na applu, delas v xcode, nebo se poser :)
Mne to uprimne receno nevadi az tolik, dokud je porad zachovany minimalne jeden krok nutny na applu, cili upload, tak je mi celkem jedno, jestli udelam jen ten jeden mezikrok, nebo necham unity zbuildovat, klidne na dalku, xcode projekt a nahrat mi vysledny soubor kam potrebuju.
Mimochodem -Air by za Steva FAKT neprosel. Az kdyz ho uploadli do ICloudu, zacalo se to aspon trochu zklidnovat.
SLASH: jo, da se ve virtualizaci OSX rozjet a normalne pouzivat, ale je to poruseni EULY atd, udajne vcetne toho ze applaci hlidaji, z ceho uploadujes atd, takze na upload bys stejne potreboval nejaky legal...
V xcode vetsinou nemusis na nic sahat, je tam jen par veci, ktere si muzes pomenit podle sebe, jako treba zvyseni FPS limitu, ktere steve prikazal na 30.
Testovani - k unity je aplikace, kterou nahrajes do ios/droid devicu a muzes pouzivat na testovani primo z unity editoru - vraci ti to touche / gyro atd, streamuje to (bohuzel v mimoradne mizerne kvalite) obrazovy vystup na displej. Na zakladni testovani dotekove funkcnosti atd to vetsinou staci.