• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    APH
    APH --- ---
    no nevim jak to myslia
    1. pic Deep Profile On
    2. pic Off
    ( ne, nemam tam preklep )
    malo by to potom zmysel akurat s tymi user probes, ale trochu mi to unika a neskusal som



    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    deep profiler profiluje i jednotlive funkce uvnitr skriptu, driv jsem to obcas pouzival. nebo aspon profiloval, v 5 jsem ho mel zapnuty parkrat :)

    minimalne by v tu chvili mel zacit brat a zobrazovat custom profiler markery
    APH
    APH --- ---
    APH: (to vsetok cas zeruce je samozrejme konkretna konstelacia, point je v tych podrobnych nodes pre BehaviourUpdate... )
    APH
    APH --- ---
    btw vie mi niekto povedat, naco je v tom krame v profileri button 'Deep profile' ?
    ked je zapnute, tak je v Overview nicnehovoriace vsetok cas zeruce BehaviourUpdate
    - az ked sa to vypne ma to ako child nodes .Update() per script/MonoBehaviour
    doublejutf ?
    [uz som chcel niekam obsiahlo pastovat screenshoty, akurat ma napadlo este to skusit vypnut]
    APH
    APH --- ---
    (ake zalezi na konkretnom use case ofc, v tomto konkretnom pripade vytvaranie GOs asi bude fungovat a pokial je jednorazove, tak cert to ber... )
    APH
    APH --- ---
    ano akurat vacsinou pokial sa nejedna o nejaky vsobecnejsi editor support / reusable asset scripting, tak vytvaranie GOs v assetdatabaze je skor znakom nespravneho pristupu
    hotovy GO moze byt sice uzitocny, ale vacsinou staci serializovat data do referencovanho ScriptableObject-u a je to bez potreby vytvarania akychkolvek menu hookov na zavolanie, prip. zobrazeni editor window atp

    trochu obskurnejsie sa setupuju/vytvaraju nove instancie, ale staci to len raz na zaciatku..
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: no tak jasne, ale prijde mi mnohem cistsi dat si to jako editor skript, treba do inspektora, hezky s tlacitkem a klidne zadavanim cesty kam se ma asset ulozit ;)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    argh, unity... i aktualni 64 bitova verze ma limit na velikost resources, zjevne neco pres 4 giga (protoze 4.3 je v pohode). po prelezeni nad neznamy vetsi pocet se zacnou naprosto nahodne kurvit data (tezko rict, jestli se tam nevlezly, nebo se spatne nacitaji, nebo jiny wtf, unity nic nerekne... a v buildu pak jsou veci co se nacitaji z resources ponicene.
    Pridali jsme druhou sadu lightmap pro nizkou kvalitu grafiky a bum. Takze pryc z resources a presrat to do asset bundlu ;(
    APH
    APH --- ---
    / ale ano, ma to zmysel iba v editore... /
    APH
    APH --- ---
    no tak si to oifdefujes ne
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    koukam teda ze tam to ma nekdo primo v hernim skriptu, ale to znamena, ze s takovym skriptem pak nejde udelat build ;)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    2NDREALITY: vsak to sam pises. Vse, co potrebujes udelat, je zavolat AssetDatabase.CreateAsset(skriptemVytvorenyPrefab, "Assets/souborProPrefab.asset");

    Jenze to musis zavolat z editoru, cili musis mit wizarda nebo inspektor, ve kterem to zavolat muzes.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    2NDREALITY: editor skriptem (cili navazat do menu nebo na inspektora), ktery vezme go a ulozi jako asset
    APH
    APH --- ---
    (necital som) - vytvorit novy asset cez assetdatabase sa v runtime da alebo si tie data napchaj so scriptableobject-u ( ten persistuje data aj v playmode, je cez to robeny napr. material inspector )
    BYDK
    BYDK --- ---
    Jeste k tomu Unetu. Jjj, tester bych byl dobrej, ale kdyt tam porad kazdou verzi je 10-15 bug fixu na Networking. Takze se s tim fakt srat nechci, ale mam tu projekt, ktery je proste offline a nikdo si to nezahraje, pac je to pripravene jen pro sitovou verzi.

    Btw... delal nekdo uz login system? Nejaky poznatky ci doporuceni?
    BYDK
    BYDK --- ---
    JAACOB: Jjj, nakonec jsme to rozbehli pres TestFlight.

    Ja se tomu taky vyybam, ale porad to po me nekdo kua chce. Andrid, apple. Samy kraviny. :D

    btw... dekuji
    SMETA
    SMETA --- ---
    UNTOY: Dekuju moc
    UNTOY
    UNTOY --- ---
    SMETA: cgpeers.com
    SMETA
    SMETA --- ---
    Asi otravnej dotaz. Nevite o nejaky strance s assetama? Z unity si hraju a nechce se mi kupovat packy. Dekuju moc
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: provision profile udid zoznam je stale to o tom istom..
    ale unity cloud build prave spravi ipa a posle mail s linkom na nainstalovanie
    APH
    APH --- ---
    Chelsea Does... Silicon Valley Clip - Kids Computer Class - Netflix [HD]
    https://www.youtube.com/watch?v=940MMD1Il5E
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    a od te doby uz neexistuje, ze bys neco uploadnul na testflight a mohl zacit testovat, musis pockat, az ti to velkojabka schvali :/

    BYDK - potrebujes udid jeho tabletu, pridat ho do sveho provisioning profilu a udelat build, pak mu staci poslat ipa soubor. teda... aspon to tak driv byvalo, uz jsem na to osobne dva roky nemusel nastesti sahnout :)
    APH
    APH --- ---
    unity cloud build
    nastavovaniu certifikatov ala testflight sa nevyhnes, ale builduje to priamo z unity projektu
    btw testflight bol pred casom acquihired, je to sucast itunes connect
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    BYDK: hele ja se snazim jabkam v praci vyhybat jak cert krizi, ale na tohle sdileni se u nas pouziva testflight. Nevim teda co je potreba mit za developer ucty a podobne, ale treba ti to pomuze...
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj hosi. ASi je to spis otazka IOS, ale vytvoril jsem aplikaci na Macu, dostal ho do ipadu, pomoci Xcodu. Klasika. A ted otazka. Jak tu aplikaci mohu poslat nekomu, kdo ma taky tablet a chtel by to videt? Dekuji moc
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    2NDREALITY: jj, vertexy atd, na to jetreba nejaky externi tool (vubec jsem netusil, ze ve vstudiu s tim docela hezky pokrocili, kdyz jsem naposledy takhle neco resil, bylo to pres nejaky nvidia tool).

    androida testoval vzdycky na devicu. pokusy o debugovani jsem teda vzdal uz kdysi :) (nastesti aspon u droidu do znacne miry plati ze co ti jede v editoru, to snad pojede i na devicu, az na obcasne potize a nekompatibility slo vzdycky spis o profilovani a optimalizovani a unity profiler nastesti funguje docela dobre)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    muze byt uzitecny, ani jsem nevedel ze to jde...
    na druhou stranu, profiler v unity ti da podobny info
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    BYDK: ja teda nejsem sitar, ale zahlidl jsem par tutorialu na UNet, ktere resi prave to zakladni synchro. Byt tebou, mozna bych si je probehl a zkusil to vyresit sam. Jestli je to nejaky mensi projekt, mohl by to byt dobry studijni material a nemusis nikomu poustet zilou za nejakou skicu reseni, kterou si tak jako tak budes muset ucesat (tzn. dostat se do toho)...
    BYDK
    BYDK --- ---
    Umel by tu nekdo udelat sitovou verzi hry? Ma jen offline verzi a rad bych to dal ven. Tzn. udelat login, prihlaseni do hry a pak celkovou synchronizaci. Vesmes ve hre jsou jen dva charaktery a nejake ty projektily a prenos informaci o DMG. Stacil by mi jen prototyp. Cenu nabidnete.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    bolt fakt ne. uz jen za ten omrd ohledne "steam ready" (na delsi vypraveni, ale fakt pekny vymrd), prisernou dokumentaci jeste vylepsenou faktem, ze to koupil photon, naprosto idiotske eventy (eventy na entitach jsou unreliable = neposlou se prakticky nikdy, takze se to musi obchazet nejakym globalnim manazerem), bohuzel jsem ho dostal shora
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam