TOMAS3333: fakt bych se s double res na tvem misto moc nesral. Ono hrozne zalezi na stylu grafiky, jestli to vubec bude rozumne rozpoznatelne. Samozrejme to tak udelat muzes a pak se chlubit, ze mas ultra super hires pro ipady (koncekoncu, ja to tak u jednoho komiksovo/herniho projektu mel)
ad atlasy - pokud jsou to male sprajty, co se hejbou po obrazovce, atlasuj, atlasuj, atlasuj, atlasuj!
pokud mas na obrazovce stovku ruznych sprajtu, je to stovka drawcallu. pokud je tam stovka sprajtu z jednoho atlasu, je to jeden.
s ohledem na to, ze v unity muzes atlasovat automaticky a celkem rozumne naprosto jednoduse, staci nastavit jmeno atlasu na sprajtu, rozhodne to udelej. Usetris spoustu pameti na platformach, ktere neumi non power of 2 textury (coz jsou s ohledem na podporovane komprese mobilni vsechny....) a obrovske mnozstvi vykonu