ten android ma zabije... Mam par otazok, prva hra, prvykrat to buildim pre android apod...
Na pc vsetko krasne funguje, ale samozrejme chceme achievementy a cloud save a podobne sracky. Takze som nasiel plugin, ktory to vraj vsetko robi a podla prikladov to vyzera pekne jednoducho
GitHub - playgameservices/play-games-plugin-for-unity: Google Play Games plugin for Unity
https://github.com/playgameservices/play-games-plugin-for-unity
Potom som teda zistil ze Unity ma nejaky Social interface, chapem spravne ze to je proste len interface a ten plugin ho rozsiruje aby to vsetko fungovalo? Lebo teda
dokumentacia k tomu je taka ze pod na mna z boku...
Kazdopadne achievementy som nejak podla toho prikladu na githube zalozil, dokonca mame publikovane APK v alphe. Teda, najprv samozrejme treba rozdelit apk, lebo >100MB je too much, takze mame OBB. Zaskrtol som ten checkbox v Unity, mam 2 subory, nahral som to vsetko pekne krasne... a cakam ze to bude fungovat. No, niekde funguje niekde nie. U mna na mobile nefunguje, prihlasm sa do Play a potom cierna obrazovka, nenacita sa ani prva scena - da sa to nejak rozumne debugovat kvoli comu to je? Build trva vzdy pol hodinu takze kym to nahram na mobil po nejakej zmene... Ale robi to ten login, k tomu som sa dopracoval, neviem preco.
Vyzera to u mna takto:
PlayGamesClientConfiguration config = new PlayGamesClientConfiguration.Builder()
.EnableSavedGames()
.Build();
PlayGamesPlatform.InitializeInstance(config);
PlayGamesPlatform.DebugLogEnabled = Application.isEditor;
PlayGamesPlatform.Activate();
Settings = new Settings();
Progress = new Progress();
Achievements = new Achievements();
Social.localUser.Authenticate((bool success) => {
if (success)
{
//Achievements.Load();
}
});
kde Settings, Progress a Achievements su moje classy, ktore so Social nekomunikuju (Achievementy jo, ale az v tom zakomentovanom loade, a vsetko co ten load robi je ze stiahne aktualny progress).
A potom ten load/save. Pochopil som to tak, ze ked to nema internet, tak si to ulozi progress lokalne a potom ho bude synchronizovat. Ale na to musi byt aj tak inicializovany Play, ze? Takze si musim ukladat progress na PC (pre test) aj tak lokalne, takze mam 2 rozne savy, je to tak? Alebo si musim ukladat lokalne aj pri vypnutom nete na Androide?
A jak vlastne funguje ten OBB? Niekde som cital ze musim urobit vlastny load, niekde pisu ze to netreba ze sa to z Google Play stiahne automaticky. Musim to nejak riesit?
A to ani nehovorim jaka sracka je ten publishing na Google Play, preco sa tam vsetko musi zadavat 2x? Raz pre app, raz pre services? Aaargh