• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ARGANNAHObezita
    ARGANNAH
    ARGANNAH --- ---
    TAPINA: "Naše" farma je ve vedlejší vesnici, vídám ty zcela konkrétní krávy (a slepice, husy a kachny), když jedu kolem. Jsem samozřejmě laik, co já na tý krávě poznám, jestli se má fajn, ale už to, že je venku, mi vlastně stačí. Hned vedle "naší" farmářky je kravín, klasický bejvalý JZD, bordel, smrad a dobytčata věčně narvaný jedno vedle druhýho v úzkejch hnusnejch prostorách. To srovnání mi úplně stačí.
    ARGANNAH
    ARGANNAH --- ---
    IOM_NUKSO: Přesně! A vůbec nejhorší je ten dobrej, hrdej pocit z hladu (i proto, že o tři hodiny později kvůli němu následuje ztráta kontroly nad jídlem a hodinová žrací seance).

Ale na svou obhajobu: dlouhodobě jsem schopná držet předsevzetí, že v noci se nejí. Jakmile jdu jednou spát, tak i když se v noci vzbudím hladová, nikdy bílej sex neprovozuju (pokud teda plánuju ještě spát: když ve tři ráno už vím, že neusnu, např. protože manžel šíleně chrápe, tak si jdu sednout k práci a dám si v podstatě brzkou snídani). A naprosto bez problémů to dávám, tělo i duše jsou na to adaptovaný. Ráno pak stejně než kolem sedmý jíst nezvládám, takže by mělo stačit zvyknout si, že běžný poslední jídlo bude mezi pátou a sedmou, časem spíš k tý pátý.

A zase, samo o sobě to fakt zas není takovej problém. Daleko větší problém je návrat takovýho toho našeptávání přes den. "Potřebuješ opravdu tu svačinu? Ne, nepotřebuješ, ignoruj ten hlad! A ten oběd si dej menší, ještě menší a ještě menší, polovina tvojí běžný obědový dávky ti přece stačí, hlad je tak úžasná věc". Prostě to automatický najíždění na sebetýrání, hladovění a podvýživu. :(
    IOM_NUKSO
    IOM_NUKSO --- ---