• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ARGANNAHObezita
    ELIZHANNAH
    ELIZHANNAH --- ---
    MARINNE: taky nemám ráda syrovou zeleninu, zvlášť v zimě mě fakt neláká. Max. tak pažitka na brambory :))
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    Já mám dneska bulgur s bolonskou. Bulgur proto, že se v termos e nerozmatlá jako těstoviny.

MARINNE
    MARINNE --- ---
    ARGANNAH: ona je aj chrípková sezóna. Pre mňa je choroba vždy obdobie keď vypadnem z režimu. Plus tá tma pridáva na únave.

ELIZHANNAH: toto by som nevydržala ani týždeň. Zčasti je to subjektívne, nemám rada surovú zeleninu a tieto potraviny pre mňa sú jak papier, nezasýtia ma, necítim že som jedla. Bez kopy polysachararidov ani ranu. Tiež ma napadá, že či pre niekoho nie je lepšie dať si väčší poriadny obed miesto obeda a svačinky1? Môže si potom uvariť nejaké normálne dobré cestoviny.

Nie som výživový odborník, ale pokiaľ diéta neobsahuje chleba, cestoviny a normálne jedlo typu játra s ryžou, tak mi to príde ako stratený boj. Veď to má byť na celý zvyšok života.
    LUSINDA
    LUSINDA --- ---
    MAR_TINA: zhubla asi kilo a to se fakt nepočítá, ale ty váhový výkyvy dvě kila nahoru dvě kila dolů během 24 hodin .....na to si tu někdo stěžoval a je to fakt hnusný. Teď je.mi.pocitove líp.
    LUSINDA
    LUSINDA --- ---
    MAR_TINA: nemám ji zpátky. Nabrala jsem v době, když jsem onemocněla na štítnou žlázu. Tu únavu jsem kompenzovala jídlem a ty kila od té doby prostě dolů nejdou. Jim normálně, nikdy jsem nebyla hubená ani v dětství ( mimo období cvičení) a to jsou mì rodiče a sourozenci hubení. A jsme si podobní takže výměna v porodnici taky nepřichází v úvahu 😂
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    LUSINDA: fungovalo a teď máš zpátky obezitu. Za 5 měsíců jsi nezhubla nic. Takže asi nefungovalo.

Nechci být zlá, jen tady trochu zkouším zabrzdit tu tvoji cestu k metabolické pasti.
    LUSINDA
    LUSINDA --- ---