• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUN_VU_KUNGSvatostánek Opičího krále - tvorba nejrůznějšího druhu - SUN VU KUNG at work
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Pokud by někoho zajímalo, měl jsem možnost uživatelsky recenzovat velmi výkonný pracovní notebook od Eurocomu... http://www.maxarea.com/article.php?id=685
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    LEON_KOWALSKI: taky nevím, ale není jediný... ani bych na něj nepřišel, napráskal mi ho jiný uživatel. Přitom spousta lidí se normálně zeptá, jestli můžou třeba použít něco jako wallpaper...
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    zajímavý je že takový lidi nezabanujou když si na ně stěžuje víc autorů. .... ale on by si asi udělal nový id a jel by dál močálem černým kolem bílých skal
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    thx
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    co to je za IDéčko na deviantu? Ať se mrknu jestli tam neuvidím něco co už jsem viděl jinde
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    PARAMITE: Mě se to nelíbí vůbec.
    PARAMITE
    PARAMITE --- ---
    SUN_VU_KUNG: Ale na to, ze je to splacany, je to pekny :)
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Smáznuto... fajn, aspoň něco na DA funguje.
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    R0C3S3K: krade lidem věci a i oficiální materiály ke hrám a filmům, různě to přebarví, nebo takhle splácá dohromady a šup s tím do galerie jako vlastní výtvor. Sice uvedl zdroje, ale pozapomněl se zeptat na souhlas... a tohle jsem pod CC nedával.
    R0C3S3K
    R0C3S3K --- ---
    SUN_VU_KUNG: dalsi overpainter?
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Fuck... asi to nepůjde linknout... report odeslán, tak mu to snad smažou.
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    MOUSEK: jo, to jsou bannery, které jsem musel udělat, protože vydavatelství epocha se zase vycajchovalo se svou profesionalitou a nebylo schopné zajistit bannery pro bezplatnou (!!!) reklamu... Profesionalita je v ČR sprosté slovo napříč všemi odvětvími.
    MOUSEK
    MOUSEK --- ---
    niečo z popoularity hunterovej ... :)

    http://img402.imageshack.us/img402/467/krvv.jpg
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    How about Sculptris?
    Puvodne hobby projekt jednoho typka udelat si zbrush/mudbox po svem a jednoduseji.
    Pixologic :: Sculptris
    http://www.pixologic.com/sculptris/
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG: teda píšu jak prase, ale to je tou zimou, ty svině z teplárny se rozhodly, že nás nechají umrznout a vypli topení a teplou vodu, tak vytáčím grafickou kartu naplno, aby pěkně topila :D
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    PLUMM: Jasně, toho ucha jsem si všimnul, že jsi ho tam zkoušel, jen jsem nevěděl důvod, proč nakonec nebylo :) Tyhle prvky (třeba kvůli tomu odstátí od lebky) je dobré (tedy v případě zbrushe) na to nahodit a pak je vymaskovat a oddělit jako subtool - v podstatě něco jako u PS hodit do nové vrstvy. Pořád to vypadá, jako by to byl jeden celek, ale ucho je zvlášť. No a pak si vypnout hlavu a nechat si jen ucho a okolo něj pak můžeš kroužit a doladit ho i s míst, kam by se kvůli hlavě nedalo dostat. Když pak budeš modifikovat nějak hlavu, pořád můžeš hnout zvlášť i s uchem, třeba ho zmenčit, natočit podle některé osy nebo jej pak samotné deformovat... Prostě nesnažit se to sochat z jednoho kusu, ale skládat to. To by Mudbox měl umět určitě taky.

    jj, Barontieri si tím v poslední době pomáhá docela dost, on vůbec s tím 3Dčkem pořád něco dělal... jestli máš rád level design, tak si dej RAGE, stojí to podle mě za to - ale jen pokud člověk vyladí hardware :)
    PLUMM
    PLUMM --- ---
    SUN_VU_KUNG: No ucho tam neni, protože jsem ho nejdřív vytvořil podle předpřipravený displacement mapy (ve videu v čase 3:08), ale pak jsem ho neuměl zmenšit a šoupnout na správnou pozici a taky mi to nepřišlo moc košér, použít už hotovou šablonu, kterou jsem nedělal já. A vysochat ho, mi zatim přišlo moc hardcore – spoustu záhybů, odchlípnutí od hlavy atd. – tak jsem se na něj radši vyprdnul:) No myslim, že s anatomií nemam problémy, ale tady jsem jí vůbec neřešil, prostě jsem dělal nějakou hlavu a byl rád, že se mi tam vůbec rýsuje čitelnej objekt:)

    Jj, s tim sketchupem je to taky pravda. To mi připomíná, žepár dní zpět jsem zrovna začal hrát novej Deus Ex a jak si tak pobíhám první misí, tak jsem hned začal poznávat různý místnosti a objekty, který jsem někdy předtim viděl v konceptech u barontieriho a už na ně uplně zapomněl:) Taky malba na modely ze SketchUpu.
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    PLUMM: to nevadí, Mousek na mě pořád útočí, že tady není nic nového, tak se aspoň něco objeví :)


    PLUMM: No, tak to musí být dost intuitivní, když hned po nainstalování můžeš používat v podstatě všechny nástroje, které jsou potřeba tímhle způsobem... je fakt, že takhle by to v zbrushi asi nešlo bez předchozího studování hromady materiálů :) Anatomii nemá smysl asi řešit, to je mi jasné - nějaké odchylky od reality tam jsou, ale o to nejde, co že jsi vzdal ouška? :) Dobrá věc tohohle sochání je taky to, že se chtě nechtě učíš tu anatomii, kam co vede, na co se to váže a jak to asi vypadá... No a je vidět, že o ní povědomost máš.

    To s tou prací ve 3D a větším uvědoměním je fakt... proto je dobré si některé věci třeba dělat i ve sketchupu, když už se člověk nechce kontaminovat něčím jako MAX, což je podle mě zbytečnost. Ony taky ty koncepty a vizualizace, kde si někdo předtím udělal studii v nějakém prostorovém programu, vypadají uvěřitelněji, kompaktněji a funkčněji. Jen to holt vyžaduje dva skilly, jeden pro PS a druhý pro modelovací program. Jako ono to jde i ve 2D vymyslet něco aby to fungovalo, ale to musí mít člověk hodně velkou představivost v prostoru, aby vnímal věci i hloubkově...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam