HARALD: Rozumím tomu. Ale jak už jsem nakousnul, při takto určeném cílu existuje negativní efekt všech podobných aktivit započatých v mediálním prostoru. Viz. knihovna od Kaplického a spol. Průběh je takový: vznikne iniciativa, debatuje o problému, rozhodne se k nátlaku, uspořádá demonstraci, sejde se, hodinku-dvě demonstruje, rozejde se s pocitem, že něčeho dosáhla a
cíl je nablízku, druhý den jsou v médiích titulky "vypadá to, že se iniciativa přiblížila
k cíli", iniciativa je spokojená, s dojmem splnění "usíná na vavřínech", ... čas ... , vše se nakonec upeče jinak.
Při neurčeném cílu zase hrozí, že bude akce v médiích označena jako "pubertální".
Samozřejmě by to šlo otočit - určit cíl a datum splnění. Pak ale někdo pochopitelně přijde s tím, že je datum nereálné, nesplnitelné.