• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    QUITEČeské Dráhy - z provozních důvodů nejede
    HHANULKA
    HHANULKA --- ---
    Jaký je rozdíl mezi lehátkem a lůžkem?
    Z47TC
    Z47TC --- ---
    KORAL: jak ti pomuze konkurence v tom kdyz ti bude chybet kolej to mi prosim te vysvetli....a pokud mozno bez hrubek....dik
    KORAL
    KORAL --- ---
    Tohle se mi stalo dneska cestou do práce ...

    Moje dnešní cesta do práce ...

    Nasednu lsjem na Kladně vesele dp rychlíku, který měl dneska jen 3 minuty spoždění.
    Na nejbližší zastávce rychlíku jsme stáli 15 minut navíc, načež bylo oznámeno, že stojíme z duvodu překážky na trati.
    Za dalších 15 minut bylo oznámeno, že se nejedná o překážku, nýbrž o chybějící kolej na trati.
    Poté bylo oznámeno, že bude zajištěna náhradní autobusová doprava. o příjezdu jednoho autobusu pro celý rýchlík, nasedla sotva čtvrtina cestujících. Zbytek musel čekat na další autobus.
    Po 10 minutách přijel osobní vlak, který vychrlil další dávku neštastných cestujících, kteří spolu s lidmi z rychlíku čekali na další autobus.

    Po 20 minutách dalšího čekání začali někteří cestující odcháízet na nedalekou zastávku pražské MHD, která jezdila pravidelně a začali odjíždět sní.
    Po cca dalších 10 minutách čekání na autobus jsem to vzdal i já a následoval je též na zastávku MHD, kde mi 5 minut na to jel autobus.


    Závěr : české dráhy opět ukázali, jak rychle dokáží reagovat a jak neadekváítně neumí zhodnotit situaci jak s časem, tak s náhradí dopravou.

    konkurenci na ně a srazit marže manažerum za takovehle organizování náhradní dopravy.
    QUITE
    QUITE --- ---
    Francouzům se ztratilo 150 vagonů, železničáři je hledají za odměnu | Doprava | www.lidovky.cz
    http://byznys.lidovky.cz/francouzum-se-ztratilo-150-vagonu-zeleznicari-je-hledaji-za-odmenu-pyw-/doprava.aspx?c=A130419_160356_ln-doprava_mev
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Kafe zadarmo i za 39. Jak se bojuje o zákazníka mezi Prahou a Ostravou - iDNES.cz
    http://ekonomika.idnes.cz/porovnani-vlaku-z-prahy-do-ostravy-du5-/ekonomika.aspx?c=A121115_200452_ekonomika_top
    QUITE
    QUITE --- ---
    Plán supertratě krachl, železnice přišla o 70 miliard - Aktuálně.cz
    http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=732599
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE:
    Společnost RegioJet podnikatele Radima Jančury po letech příprav oznámila, kdy vyrazí jejich první vlak na ostře sledovanou trať Praha-Ostrava. První reálnou alternativu k Českým drahám budou moci cestující poprvé zkusit v pondělí 26. září.
    Prodej jízdenek zahájí RegioJet příští týden ve středu. Jejich cena bude závislá na předstihu v jakém si je cestující koupí a bude začínat na 230 Kč za jízdu. Podobně jako České dráhy bude i RegioJet u této ceny vyžadovat zákaznickou kartu. Tu však na rozdíl od drah poskytuje firma zdarma a má doživotní platnost.

    České dráhy prodávají jízdenku do Ostravy za 329 Kč se základní In-kartou 25 a za 219 Kč s In-kartou 50. Nová In-karta 25 pro dospělé s roční platností přitom stojí 550 Kč, In-karta 50 pak vyjde na 2990 Kč.
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE
    QUITE --- ---
    Boj o vlaky na české železnici komplikuje život cestujícím - Aktuálně.cz
    http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/doprava/clanek.phtml?id=712339
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE: České dráhy zavádějí na svých vlacích v Ústeckém kraji zóny klidu. Speciálně vyčleněný vagon má zajistit klidné cestování. Bez hlasitého hovoru, mobilních telefonů... Má to ale háček, zóny budou ve vlacích Regionova, které jsou samy o sobě hlučné.
    QUITE
    QUITE --- ---
    KAROLINA182
    KAROLINA182 --- ---
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE
    QUITE --- ---
    České dráhy snižují platy v administrativě o 10 procent - Aktuálně.cz
    http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/prace/clanek.phtml?id=697653
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE
    QUITE --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam