• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    QUITEČeské Dráhy - z provozních důvodů nejede
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    aby řeč nestála...
    z ČD mi v rámci řešení reklamace poslali emailem kód pro uplatnění slevy 100 Kč.
    dneska jsem přišel na pokladnu v Ústí nad Labem hlavní nádraží a chtěl tento kód uplatnit, leč ani jedna pokladní nevěděla, jak ho zadat do systému.
    ANIKEVESTIFEX
    ANIKEVESTIFEX --- ---
    Za staré pantografy, elektrické jednotky 451 a 452 - Petice24.com
    http://www.petice24.com/za_stare_pantografy_elektricke_jednotky_451_a_452

    kdyby někdo třeba..
    GIZMO
    GIZMO --- ---
    HHANULKA: V komfortu. Máš raději blešky nebo štěnice?
    HHANULKA
    HHANULKA --- ---
    Jaký je rozdíl mezi lehátkem a lůžkem?
    Z47TC
    Z47TC --- ---
    KORAL: jak ti pomuze konkurence v tom kdyz ti bude chybet kolej to mi prosim te vysvetli....a pokud mozno bez hrubek....dik
    KORAL
    KORAL --- ---
    Tohle se mi stalo dneska cestou do práce ...

    Moje dnešní cesta do práce ...

    Nasednu lsjem na Kladně vesele dp rychlíku, který měl dneska jen 3 minuty spoždění.
    Na nejbližší zastávce rychlíku jsme stáli 15 minut navíc, načež bylo oznámeno, že stojíme z duvodu překážky na trati.
    Za dalších 15 minut bylo oznámeno, že se nejedná o překážku, nýbrž o chybějící kolej na trati.
    Poté bylo oznámeno, že bude zajištěna náhradní autobusová doprava. o příjezdu jednoho autobusu pro celý rýchlík, nasedla sotva čtvrtina cestujících. Zbytek musel čekat na další autobus.
    Po 10 minutách přijel osobní vlak, který vychrlil další dávku neštastných cestujících, kteří spolu s lidmi z rychlíku čekali na další autobus.

    Po 20 minutách dalšího čekání začali někteří cestující odcháízet na nedalekou zastávku pražské MHD, která jezdila pravidelně a začali odjíždět sní.
    Po cca dalších 10 minutách čekání na autobus jsem to vzdal i já a následoval je též na zastávku MHD, kde mi 5 minut na to jel autobus.


    Závěr : české dráhy opět ukázali, jak rychle dokáží reagovat a jak neadekváítně neumí zhodnotit situaci jak s časem, tak s náhradí dopravou.

    konkurenci na ně a srazit marže manažerum za takovehle organizování náhradní dopravy.
    QUITE
    QUITE --- ---
    Francouzům se ztratilo 150 vagonů, železničáři je hledají za odměnu | Doprava | www.lidovky.cz
    http://byznys.lidovky.cz/francouzum-se-ztratilo-150-vagonu-zeleznicari-je-hledaji-za-odmenu-pyw-/doprava.aspx?c=A130419_160356_ln-doprava_mev
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Kafe zadarmo i za 39. Jak se bojuje o zákazníka mezi Prahou a Ostravou - iDNES.cz
    http://ekonomika.idnes.cz/porovnani-vlaku-z-prahy-do-ostravy-du5-/ekonomika.aspx?c=A121115_200452_ekonomika_top
    QUITE
    QUITE --- ---
    Plán supertratě krachl, železnice přišla o 70 miliard - Aktuálně.cz
    http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=732599
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE:
    Společnost RegioJet podnikatele Radima Jančury po letech příprav oznámila, kdy vyrazí jejich první vlak na ostře sledovanou trať Praha-Ostrava. První reálnou alternativu k Českým drahám budou moci cestující poprvé zkusit v pondělí 26. září.
    Prodej jízdenek zahájí RegioJet příští týden ve středu. Jejich cena bude závislá na předstihu v jakém si je cestující koupí a bude začínat na 230 Kč za jízdu. Podobně jako České dráhy bude i RegioJet u této ceny vyžadovat zákaznickou kartu. Tu však na rozdíl od drah poskytuje firma zdarma a má doživotní platnost.

    České dráhy prodávají jízdenku do Ostravy za 329 Kč se základní In-kartou 25 a za 219 Kč s In-kartou 50. Nová In-karta 25 pro dospělé s roční platností přitom stojí 550 Kč, In-karta 50 pak vyjde na 2990 Kč.
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE
    QUITE --- ---
    Boj o vlaky na české železnici komplikuje život cestujícím - Aktuálně.cz
    http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/doprava/clanek.phtml?id=712339
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE: České dráhy zavádějí na svých vlacích v Ústeckém kraji zóny klidu. Speciálně vyčleněný vagon má zajistit klidné cestování. Bez hlasitého hovoru, mobilních telefonů... Má to ale háček, zóny budou ve vlacích Regionova, které jsou samy o sobě hlučné.
    QUITE
    QUITE --- ---
    KAROLINA182
    KAROLINA182 --- ---
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE
    QUITE --- ---
    České dráhy snižují platy v administrativě o 10 procent - Aktuálně.cz
    http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/prace/clanek.phtml?id=697653
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE
    QUITE --- ---
    MITTRON
    MITTRON --- ---
    CISLO42: to jeste nemeli?? .. no slava. jen kpi, jsou performance indicators, spis nez jak pisou v clanku point indicators :) .. ostatne, kpi by meli byt definovane pro celou statni spravu. a pro kazdy resort, dalsi oborove specificke.
    CISLO42
    CISLO42 --- ---
    Ministr dopravy zavádí měření výkonnosti v resortu
    http://www.mdcr.cz/cs/Media/Tiskove_zpravy/Ministr+zavadi+KPI.htm
    MITTRON
    MITTRON --- ---
    infrastrukturu bych netrhal a nechal v statnich rukach (podobne jako i jine, elektro, voda, zeme). ale nevidim duvod, proc by stat nemel mit konkrunci v samotne doprave, podobne jako nevidim duvod proc by nemel obstat (podobne jako napr ceska posta). pokud by mel snad mit jakekoliv problemy, za stejnych podminek jako soukromi dopravce, tak je to celkem jasnou znamkou nejakeho problemu. coz je presne, duvod proc pustit na koleje i jine motivovane subjekty. protoze zatim, je motivace k efektivizaci slaba. neprijde ti?
    proc se nakupujou luxusni soupravy a zalud je s timhle ve zpravach? a dal se rusi a zhorsuji spoje (napr. traj praha - pardubice - ceska trebova, coz je hlavni trat). docela blbost.
    CISLO42
    CISLO42 --- ---
    Co se týká té privatizace - ve Velké Británii se dráhy v devadesátých letech zprivatizovaly ve stylu neviditelné ruky trhu úplně, vlaky a infrastruktura byly rozsekány mezi mnoho firem, a opravdu jsou tam nové vozy a nová technika. Ale velmi výrazně narostly ceny jízdného, a rostou pořád víc a víc.
    UK train journey 'more expensive than Caribbean flight' - Dream Marine
    http://www.dream-marine.com/yachting-news/231/uk-train-journey-more-expensive-than-caribbean-flight
    Jde o nejdražší vlaky v celé Evropě, všechno je teď méně přehledné, a před pár lety se mluvilo o tom, že to vláda s volnou rukou přehnala a měla zasáhnout, protože už to začíná být přes čáru. Ve Skotsku byl soukromý většinový ScotRail v roce 2008 nějakým způsobem znovu znárodněný, a mluvilo se o tom, že si tam vláda testuje znárodňování pro zbytek země.
    Takže to s tou vírou v soukromé dopravce zase nepřehánějte, může to přinést jak pozitivní, tak v dlouhodobějším horizontu hodně negativních věcí. To že by šly nahoru ceny očekávejte automaticky, Británie je důkazem, že volná ruka trhu je dole držet nebude.
    HARALD
    HARALD --- ---
    Myslíte, že někdo prudil zaměstnankyni českých drah se snahou, aby vlaky jezdily nové, čisté a včas?
    Průvodčí přišla o oko. Útoků na drahách prudce přibývá - www.lidovky.cz
    http://www.lidovky.cz/pruvodci-prisla-o-oko-utoku-na-drahach-prudce-pribyva-pd3-/ln_domov.asp?c=A101227_164439_ln_domov_pks
    MITTRON
    MITTRON --- ---
    QUITE: skoda, rek bych ze by meli vyrazne zestihlovat, vyrazne setrit, efektivizovat, zastarale odobory jsou v tom celkem brzdou, na misto aby sami v zajmu vsech nutne potrebnych zamestnancu hledali efektivni a alternativni zpusoby existence cd a byli konstruktivni opozici ktera prinasi vecne a prinosne napady, tak zpusobem "tridniho boje" z doby pred sto lety, hazou mnohdy klacky pod nohy bez jakekoliv jine pridane hodnoty. no snad se to s bartou trochu pohne.
    QUITE
    QUITE --- ---
    Trik Českých drah: Zdraží jízdenky, ale cenu nezvednou - Aktuálně.cz
    http://aktualne.centrum.cz/finance/doprava/clanek.phtml?id=683506

    Základní jízdné sice nezdraží, ale sníží některé dosavadní slevy. Tak se České dráhy vypořádaly s nezvyšováním cen, které avizovaly prakticky po celý předchozí rok.

    Výrazně se zvýší hlavně cena víkendové jízdenky Sone+ pro rodiny. Méně výhodná než dosud bude také zpáteční sleva. Cestující si připlatí i za nákup jízdenky ve vlaku.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam