• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    UNREALONEAD(H)D - porucha pozornosti s hyperaktivitou i bez
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    VALENTINA, ZUZKAOU: "domluvte mu, ať nevyrušuje/dává pozor" jsem slýchala od učitelky v přípravce (ano, v PŘÍPRAVNÉM ROČNÍKU určeném pro děti s odkladem, tedy logicky pro děti nemající požadovaný soubor schopností a dovedností k nástupu do první třídy) prakticky denně (osobně nebo ve formě stížností v notýsku). Prý to zdržovalo výuku.

    ke konci, kdy už jsem pochopila, že se to prostě nezlepší a že nezbývá než to do konce školního roku doklepat, jsem už radši i zazdila třídní schůzky, abych na ni nezačala řvát, že co si jako myslela, když brala třídnictví ve třídě, kde 1/5 až 1/3 dětí má ADHD a jestli kdyby to dítě bylo třeba nedoslýchavý, tak by po mně taky chtěla, ať mu domluví, aby líp poslouchalo, a jestli by třeba nebylo jednodušší se řídit nějakými základními pravidly pro práci s tímhle typem dětí, když už má ve třídě čtyři.

    ale zas současnou synovu třídní, která je prostě normální (no, dobře, víc než normální, je fakt dobrá a syna dokáže namotivovat k téměř bezproblémové (spolu)práci) miluju, jak se říká, celým svým srdcem, celou svou duší, a celou svou myslí :-)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    VYHULENY_UFO: podle mě je hranice kde se z psaní stává umění poněkud výš, ale ok.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    VALENTINA: já tady na toto zareaguju, oba moji kluci jsou trochu po mně, každej jinak, ale obou se syndromy víceméně tykaji. Občas, když dávám nějakej úkol, tak chci, aby mi hned zopakovali, co mají dělat. Starší prvňáček tu rekapitulaci zvládá v pohodě, mladší pro změnu nechce odpovídat. Tuhle jsem to z něj vymámil a bylo vidět, že ví o čem mluvím, jen to zapira. Ale jinak mají hlavy v pejru jak popisujete všechny. Bude to boj.
    Stále můžeš zkusit MyQ, ty omega-3 kyseliny pry celkem fachci.
    VYHULENY_UFO