VALENTINA,
ZUZKAOU: "domluvte mu, ať nevyrušuje/dává pozor" jsem slýchala od učitelky v přípravce (ano, v PŘÍPRAVNÉM ROČNÍKU určeném pro děti s odkladem, tedy logicky pro děti nemající požadovaný soubor schopností a dovedností k nástupu do první třídy) prakticky denně (osobně nebo ve formě stížností v notýsku). Prý to zdržovalo výuku.
ke konci, kdy už jsem pochopila, že se to prostě nezlepší a že nezbývá než to do konce školního roku doklepat, jsem už radši i zazdila třídní schůzky, abych na ni nezačala řvát, že co si jako myslela, když brala třídnictví ve třídě, kde 1/5 až 1/3 dětí má ADHD a jestli kdyby to dítě bylo třeba nedoslýchavý, tak by po mně taky chtěla, ať mu domluví, aby líp poslouchalo, a jestli by třeba nebylo jednodušší se řídit nějakými základními pravidly pro práci s tímhle typem dětí, když už má ve třídě čtyři.
ale zas současnou synovu třídní, která je prostě normální (no, dobře, víc než normální, je fakt dobrá a syna dokáže namotivovat k téměř bezproblémové (spolu)práci) miluju, jak se říká, celým svým srdcem, celou svou duší, a celou svou myslí :-)