LAUNCHER: Ja mam uplne klasicky "priznaky" svyho dys, pocitam na prstech (pomalu, hrozna prace, scitani a nasobeni jeste jde, ale odcitat a delit, to jsou sileny operace, a nejvic ze vsech cisel nenavidim deleni 7), pletou se mi cisla (nekdy je prehodim, nekdy jsem schopna je "nekde cestou ztratit" pri vypoctu (a to i treba mocninu - proste mi zmizi ^2 a mne to vubec neni divny), taky se mi stane ze treba cumim pet minut na 201 a 210 a rikam si, ty cisla jsou za sebou, zejo? Ale furt se mi na tom neco nezda, tak dal cumim a rikam si, ale je to prece jasny, no a az po delsi dobe se mi rozsviti), a docela casto se seknu "o 10" nebo "o 100", treba 16+18 jsem schopna rict ze je 24. Pak mam i dalsi veci, nedavam moc analogovy hodiny a tak.
A s matfyzem se to ma tak:
a) vsecko jedu teoreticky dokud to jde, vzorecky, vztahy, abstrakce, dukazy
b) mam kalkulacku a jakmile o neco jde (pisemka) a potrebuju si bejt jista, nezinyruju se spocist si 3+5 na kalkulacce (na MFF to bylo ve vetsine predmetu kazdymu u zadku)
c) v matematicky analyze je to snadny, kazda konstanta je konecna, coz z podstaty veci (sibovani s nekonecnama) neni zajimavy, konecny cislo se v nekonecnu vzdycky "nejak ztrati", oznaci se to "c" a pokracujem, neresime :)))
d) zvykla jsem si, ze obcas jsem proste dostala ze zapoctovy pisemky / zkousky o dost horsi body / znamku nez jak jsem to umela (zvykla jsem si, ale sralo me to straslive, lezla jsem z toho po strope)
e) nejmin jeden predmet (z fyziky) jsem prosla tak, ze jsem sice nevedela ktera bije a u zkousky jsem nespocitala ani hovno, ale na prednaskach jsem vzdycky mela reci k pouzity matematice a na zkousce jsem teorii mela matematicky-abstraktne uplne cistou lol
f) ve spouste predmetu byly dovoleny tahaky napr. na zakladni rovnice, vztahy apod, takze jsem na tom tahaku mela taky nejpouzivanejsi cisla (sinus pi/3 a podobny), coz dost pomahalo
No jako uplna prochazka ruzovym sadem to nebyla a stalo me to dost usili. Taky jsem si casem udelala kompenzacni strategie, vsecko po sobe kontrolovat a ruzne strucne komentovat, co delam, aby zkousejici vedeli, ze nejsem blba, ze tam mam jenom numerickou chybu. A tak.