• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    UNREALONEAD(H)D - porucha pozornosti s hyperaktivitou i bez
    DRABICZ
    DRABICZ --- ---
    SHARKIE: žena je v týdnu co je Cyril a Metoděj, syna mám kolem útoku na dvojčata, dceru kolem Pearl Harboru a liška je na Václava. To se pamatuje dobře, otce a matku mám vštípenou do hlavy od dětství a zbytek rodiny ani kamarády si nepamatuji.
    VITEX: já si s vrstevníky nerozumím doteď, ale škola a kroužky (byť individuálních a ne kolektivních) mi socializace pomohla. Hodně dětský tabor. Naučil jsem se přejímat, čímž jsem si vybudoval rozhled. Tedy komunikace se sportovní partičkou jsem měl povědomí o pravidlech hry a pak se to dalo našroubovat na jakýkoli tým, u mechaniků mi stačily značky a přibližný výkon, nicméně v historii jsem předčil učitelky (hned několikrát) ale o hudbě, politice a filmech jsem neměl komunikačního sparring partnera. To je asi jediná má rada, naučit se, že tyhle věci, co ho baví, nesypat do lidí na první dobrou, ale držet si obecný rozhled a díky nějakému společnému tématu navázat kamarádství. A to včetně šachu, i když je mezi šachisty nerd. Dobrým pojítkem může být právě hudba - vždyť harmonie není nic jiného než matematika ;)
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    A je pryč :D
    FORAMINIFERA
    FORAMINIFERA --- ---
    Kocourmikes to neni.

    PULNOC: ty mozna radsi bez na kontrolni mri, zda se ti tam neco nemeni, protoze tohle co se stalo z hyperinteligentniho cloveka je dost pruser
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    PABLITOS: Ne, to by byly polorandomizovaný výkřiky a samý oznamovací věty bez jakýhokoli pokusu o interakci.
    Ne že by to bylo o moc lepší teda.
    PABLITOS
    PABLITOS --- ---
    Skoro to vypadá, že si bývalé ID KOCOURMIKES změnil pohlaví...
    DA_NIELA
    DA_NIELA --- ---
    tohle by mohlo jit do zahlavi, ale nejakyho jinyho klubu.
    PULNOC
    PULNOC --- ---