Trápí mě synek a naplňuje mě hořkým pocitem otcovské bezmoci, když mi naříká "Tatínku proč já nemám žádný kamarády ?"
Z waldorfské školy ho děcka vyštípali tak že měl záchvaty s přáním nežít, tak jsme ho vzali na domácí vyučování, jenomže tím se jeho sociální izolace ještě zvýšila.
Vnímám to tak že jeho požehnání tj. vysoká inteligence se mu stalo prokletím. Už od malička jej zajímala matematika. V první třídě o ní věděl víc než jsem se já naučil za celý život. Ve druhé třídě už se ujíždel na vysokoškolské matematice a hrát si s autíčky ? Nuda! Koukat na pohádky ? Nuda! Ano cokoliv co považují jeho vrstevníci za zábavné on považuje za nudné s tím že mu to už nemá co přinést.
Takže teď vyrazíme na hřiště a on tam oslovuje náhodné dětičky a snaží se nimi navázat hovor na téma např. "termodynamika vysoce nasycené plasmy" nebo "máš rád logaritmy?" no a dětičky na něj koukaj jako zjara a kamarádit se nechtěj :(
Hledám tedy pro Ríšu kamaráda či kamarádku kolem druhé třídy se zálibou v matematice a fyzice z Prahy a okolí.
Animation vs. Math - reakcehttps://www.youtube.com/watch?v=pPX58-iZugg