• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KARYSLAVDSLR a Micro 4/3 video tvorba, vybavení a produkce (točení videa na foťáky s výměnnými objektivy)
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    OT_: a mas jeste nejaky pro/proti? ja sice i fotim, ale hlavne natacim. Bud delam externe do CT, kde dostavam technikuj od nich a nebo na jiny projekty klasicky rentuju dslr od Klimpara a na mensi veci jsem doted tocil na 60D s tema sklama, co pisu. Tou GH5 bych diky Interlaced nataceni mohl tocit se svoji technikou i do CT, ktera casto doposud interlaced vyzaduje a zaroven bych na to mohl tocit i vsechny ty ostatni projekty si slibuju. hodne se mi libi, ze to pracuje jako kamera i se zvukem(ten xlr adapter je treba vec, co u Canonu postradam a nechtel jsem kupovat od treti strany). ted nevim, zda si enchat Canon skla a koupit za 20 000Kc Metabones, nebo zda ma smysl kupovat ty origo Leica skla..
    OT_
    OT_ --- ---
    SGNLR: nee, jen jsem se o to zajímal, pže taky zvažuju koupit GH5
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    OT_: a ty nekzery z nich mas?
    OT_
    OT_ --- ---
    SGNLR: GH5 má skvělou stabilizaci (konečně použitelnou i pro video) IBIS Dual I.S. 2.0, která ovšem funguje jen s vybranými skly, tak si musíš rozmyslet, zda ji chceš využívat nebo je ti to fuk.
    Zde seznam kompatibilních skel: http://av.jpn.support.panasonic.com/support/global/cs/dsc/connect/dual_is.html
    SGNLR
    SGNLR --- ---