GENERIXX: díky ti za snahu, ale co se WoT týče, tak když se zeptáš 10 hráčů na hru jako takovou, tak dostaneš 30 názorů (viz předchozích cca 100 postů ;)). Všichni se vyjádří, WG implementuje, co se jim líbí (a dá se to udělat s rozumnou náročností) a 3/4 hráčů, na jejichž názor nedošlo, nadává, že WG nenaslouchá komunitě.
Hlavní problém totiž není ve WoT, ale v přístupu WG:
1) prachy až na prvním místě (např. vydávání OP prémiáků, větší slovo má marketing než týmy které řeší hratelnost) Chápu, že WG potřebuje vydělat, ale nemělo by to být za každou cenu, především za cenu směřování k P2W.
2) vymrdávání s hráči při změnách (např. vypuštění informace o tX lightech a z jakých tanků budou pokračovat ve stromu měsíce dopředu a pak těsně před releasem oznámit, že expy z těch strojů budou převedeny o tier níž, kde jsou k hovnu - takhle mi vyletělo komínem mega XP, protože nebudu dle bodu 1 dávat reálný peníze za převod XP na free) i na podpoře (bavit se třeba s legendármím botem Moravcem je o nervy, taky nepřispívá přístup, že hráč, speciálně platící, není zákazník a tudíž je nám vlastně u prdele, protože to máme v podmínkách)
3) komunikace - problémy v komunikaci trochu pramení i z problému přístupu popsané v bodě 2, ale férová a všem hráčům dostupná komunikace chybí (spoustu důležitých informací je potřeba lovit po webech 3. stran). Přednost mají vždy marketingová sdělení, protože bod 1.
4) toxická komunita - ať už testuješ jakoukouliv hru, nenechte si narůst komunitu v takové kultuře, jakou má komunita WoT. Chování v bitvě, chatu i na fórech je něco strašlivého. Je pak míň pravděpodobné, že vám hráči skutečně pomůžou i při testování.
P.S. jestli děláš na Florenci, tak se budeme potkávat ve výtahu ;)