• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    YMLADRISTRANSFORMACE - síť života: o všem, co pomáhá léčení a probuzení člověka,společnosti,Země
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    KOSMO: A jak viděj sami Indové zničenost svojí země?
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    MTO: schizandra je fajn :)
    ještě si můžeš dávat čaj Prána od Everest ájurvéda, je takovej kořeněnej a zahřívající a nakopne i bez kofeinu :)
    MTO
    MTO --- ---
    davam si mesic bez kafe a id FLUMO me doporucil tuto bylinu

    E-shop - Byliny - Schizandra čínská - Vegetalismus.cz | Vegetalismus.cz
    http://www.vegetalismus.cz/schizandra-cinska-vyberova-kvalita/detail-4-72.html

    "Plody, zejména semena, mají povzbudivé účinky na CNS, stimulují kardiovaskulární systém a dýchání, ale také zvyšují krevní tlak a zkvalitňují ostrost zraku. Používají se při léčbě astenie, depresivních stavů, nízkého tlaku. Moderní výzkumy zjistily příznivé účinky na jaterní funkce, na jejich detoxikaci a regeneraci jaterní tkáně. Byl prokázán pozitivní zásah lignanů do mutagenních projevů některých karcinogenů. Droga se užívá též při impotenci, mužské a ženské neplodnosti, nespavosti, bolestech hlavy, spontánním a nočním pocení.
    Schizandra je jeden z nejúčinnějších adaptogenů a její pravidelné užívání navozuje fyzickou a psychickou pohodu.
    Působí jako stimulant při únavě a podává se i při chronickém únavovém syndromu.

    Naše klanopraška je výběrové kvality, proto je cena o trochu vyšší než nabízí některé jiné obchody. Na českém trhu se většinou objevuje nekvalitní drobnoplodá varianta z čínských velkoplantáží."
    YMLADRIS
    YMLADRIS --- ---
    KOSMO: Jasny. No, mne pripada ze "bez pravidel" je lepsi nez "podle podrobnych pravidel" az v momente, kdy ucastnici plne chapou smysl a detaily tech pravidel a vlastni uvahou se dokazou chovat podobne efektivne i bez nich... Kdyz plne chapu ze fet mi skodi, nemusim si davat pravidlo ze nebudu fetovat - proste nebudu.

    Ale myslim ze drtiva vetsina sveta v teto situaci neni. Optimalizuje se vetsinou na kratkodoby rauš (ted, dnes, v tomto volebnim obdobi). Cili jsem jednoznacne za pravidla stanovena s ohledem na dlouhodoby prospech.

    Čímž chci jenom říct, jak moc různí jsme - tady po Zemi - ono se říká globálně - ale globálně co??? Globální pravidla pro globální uvědomění? Ne ne, to fakt ne, to nebude nikdy fungovat... musíme se to IMHO naučit téměř bez pravidel... ohleduplně, hezky, za vyššími cily...
    KOSMO
    KOSMO --- ---
    YMLADRIS: Nechce si mi přít o indické přepravě - nicméně stejně mám pocit, že kdyby se vzaly v potaz vzálenosti a počet přepravovaných osob v jednom vozidle - měli bychom ve výsledku nižší číslo, než ta od Brozkeffa :-)

    Původním impulzem nebylo opěvovat Indíky! Nic by nebylo dál - neb nikde jsem neviděl zdevastovanější Zemi :-( Ale spíš snaha ukázat dva naprosto odlišné přístupy ke stejné a dobře známé záležitosti jakou doprava je. Když jsem psal, že těžko budeme hledat globální psaná či uzákoněná pravidla společného soužití na planětě - indická doprava to měla jaksi demostrovat... Nemůžeme očekávat, že lidi budou chápat nějakou reguli stejně v EU a stejně v Asii - nejen chápat, ale třeba jí vůbec přijmout... tím chci zase jen říct, že se budou muset všichni nějak popasovat s rozdílností - toho, že nejsme stejní... přesto však potřebujeme i do budoucna všichni mít co jíst...
    MTO
    MTO --- ---
    MTO: kerka hotova. pokud treba uvazujete o tetovani (nebo slecny a damy o strihani) rad bych vam doporucil id MONCHO :-)
    BROZKEFF
    BROZKEFF --- ---
    OGMIOS:

    WILL --- --- 14:40:28 8.11.2011 --- 21:19
    S politikou ideologií a hesel je soudný člověk v koncích, protože nikdy nemá jistotu, že vítězství „našinců“ nebude stejně hrozné jako vítězství našich protivníků. Máme toliko slabou naději, že vítězství protivníků nebude tak hrozné, jak se člověk obává, což je optimismus jen chabý.

    Ondřej Vaculík, http://www.denikreferendum.cz/clanek/11874-odpoledne-s-hejtmanem
    BROZKEFF
    BROZKEFF --- ---
    YMLADRIS: Ono taky, odžít život od zrození po smrt bez jakéhokoli napětí v rozpětí mezi těmito dvěma body rovná se promarněné lidské zrození.
    YMLADRIS
    YMLADRIS --- ---
    BROZKEFF: mam k tomu teorii, ze driv treba lidi taky mohli jist jen hrach a zito, presto ale chodili do lesa neco ulovit, i kdyz to neco obcas ulovilo je (medved, ... ruzny zraneni atd.) Proc. Protoze je lidska povaha dosahovat veci. A ta je silnejsi nez pud v klidu bez problemu zit. V dnesni dobe nikdo nechodi lovit, ale obdobne tolerujeme silnicni provoz, kde kazdy rok umre 10.6 lidi ze sta tisic. Protoze chceme rychle, efektivne, dosahovat veci. Ne jezdit 30 kmh nebo i min, aby se hlavne nikomu nic nestalo...
    BROZKEFF
    BROZKEFF --- ---
    Opět odbočka jinam


    Zúčastnili jste se někdo přednášky Henriho Monforda? (breatharián / praktikující pokročilé formy čülenu?:-))

    ...we have one practice called Chülen. Chülen means “taking the essence.” The most simple Chülen is eating herbal remedy like vitamin pill, and you don’t have to eat any food. And next is drink water, and next is eat stone, digest stone. And next is eat space. So you don’t have to eat solid food, eat space. (The 12th Kenting Tai Situpa: Shangpa Kagyu Lineage and the Six Yogas)
    BROZKEFF
    BROZKEFF --- ---
    KERRAY: Asi prvních 15 s mě to nadchlo, ale pak to dost rychle vyprchalo. Je to takové sociální inženýrství, které všechny tlačí k jakési větší všímavosti/bdělosti/citlivosti k okolí. To je jakoby fajn, ale klidně to může znamenat i to, že lidi budou víc chronicky vystresovaní, protože budou muset být mnohem víc příttomní. Já když jdu pěšky na chodníku, tak si docela bezpečně můžu pustit hudbu do sluchátek a takřka se z reality okolního prostoru odpojit, a pokud ještě jdu po chodníku/pěší zóně, mám značnou jistotu, že mě nepřejede žádné auto atd. Tj. můžu se v tom celkem snadno uvolnit. Pokud jedu autem, relativně podle pravidel a očekávám znalost a dodržování stejných pravidel i ostatními "účastníky silničního provozu", můžu PŘEDVÍDAT reakce/chování ostatních řidičů. Celkově ta dominantní pravidla chování na silnici se všemi těmi značkami atd. mají provoz usnadnit, zrychlit, zefektivnit atd., ,což myslím, že i dělají, a není to z principu nic špatného.
    LOOK
    LOOK --- ---
    bohuzel chodec a auto si nejsou rovnocenni, chodec riskuje zivot/zdravi, ridic jen kriminal..

    KERRAY: mno a co to rika jineho nez ze kdyz odstranis nektera pravidla, tak jsou z toho lidi zmateni? prednost zprava je taky pravidlo. v nekterych situacich je lepsi ho nahradit pravidlem hlavni/vedlejsi silnice.
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    těch městeček a článků je víc, ale o mentalitě to asi bude dost
    YMLADRIS
    YMLADRIS --- ---
    KERRAY: nemci jsou super. Cesi by 30 km/h nejezdili a indosi by ani nebyli ochotni davat tu prednost z prava. Ale jinak mily experiment.
    LOOK
    LOOK --- ---
    YMLADRIS: chapu, k volbam by clovek mel s uvazenim vseho co je dostupne, ale vse evidence-based byt nemusi. kdyz se mi treba libi jeden odstin zlute, nemusim na wiki zjistovat jeho rgb kod :) (pripomnel sem mi ten xkcd barevny vyzkum)
    YMLADRIS
    YMLADRIS --- ---
    LOOK: tak dokud plkame v hospode o nic nejde, ja mam ale obavu ze rada lidi se takhle rozhoduje fakt v realu. Cili nikdy neni dost propagace evidence-based pristupu :-)
    LOOK
    LOOK --- ---
    YMLADRIS: me tohle prijde jako projev rozdilu pohledu na svet vedecky (statistiky, dukazy, argumentace) vs sebe-zkusenostni. nekdo je proste typ ze nejde na tu wikipedii kdyz ho neco napadne.
    YMLADRIS
    YMLADRIS --- ---
    mne prave desi kolik lidi si dela usudky na zaklade "mne prijde ze jsou tak nejak hodnejsi, jasne ze krici ale skoro nebouraji..." a zavery, ze lepsi je doprava bez pravidel, hlavne kdyz se maji lidi tak nejak radi

    to myslim jako obecny komentar k tomu, jak si delat/nedelat nazory o svete
    BROZKEFF
    BROZKEFF --- ---
    BROZKEFF: Ale to nepočítám v přepočtu na počet přepravených osob a počtu kilometrů, což je metodika Kosmova odhadu. Data o počtu reg. vozidel ale na rozdíl od průměrného počtu přepravovaných osobokilometrů jsou dostupná ;-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam