• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    YMLADRISTRANSFORMACE - síť života: o všem, co pomáhá léčení a probuzení člověka,společnosti,Země
    TADEAS
    TADEAS --- ---
    _BENNY: zasli inkfloovi dvojku na nejaky to triko ne ;)
    KUKIDE
    KUKIDE --- ---
    GAISAKA: hele máš recht ale těma nadávkama tomu nepřidáš...

    stačí si přečíst článek v novém prostoru o jeho setkání v praze a každému dojde, že ten pán má propočítanej volební systém a lidem hodlá nabídnou dvě zbrusu nové strany jednu pravou a jednu levou... ;)

    bohužel je to mnohem širší agenda a když tu zmiňuješ Chauna GAISAKA: tak ta jeho Gosha je tím taky infiltrovaná a jiné spolky jako na Sklenářce taky atd... Je to celkem slušně zmáklá strategie jak novou vlnu esoterismu pojmout a ovládnout a lidi zase strčit zpátky s pocitem toho, že tu konečně máme něco nového a pak když to za 20 lete prohlédnou tak jako tu sametovou nastrčenou tak jim zase šoupnem jinou záležitost...
    tahle paní o tom má celej blog:
    Janečkova Pozitivní (R)Evoluce v režii amerických tajných služeb. Blog - Petra Bostlová (blog.iDNES.cz)
    http://bostlova.blog.idnes.cz/c/296791/Janeckova-Pozitivni-REvoluce-v-rezii-americkych-tajnych-sluzeb.html
    Tehdy taky známí osobnosti byli první kdo veřejně křičeli změna a dnes zase u Pozitivní evoluce jsou první kdo jsou podchycený... a moc dobře všichni víme jak ta sametová zatočila v naší zemi s "Pravdou a Láskou"


    Ostatní věci si sami dohledejte a je jich veřejnejch spoustu třeba oblíbenej proso proslov u cen zpívánky 2012... když už někdo vyhrožuje tak to znamená že nás nečeká nic pěkného pokud skočíme na lep...
    Stejnej kalibr je i ta jejich protikorubční společnost... (co tak dokázali kolik Oulickej a jinech dali do chládku strčit do chládku loutku jako třeba rát je nic), je třeba najít to prolezlé pozadí co tady frčí v miliardách a leze do zatku kdejaký mezinárodní bandě co to tu považuje za klondajk...

    A podobná záležitost je i Holešovická výzva...

    YMLADRIS
    YMLADRIS --- ---
    christine: kdyz to hazes do tolika klubu, muzes tento treba vynechat? pripadne dik
    CHRISTINE
    CHRISTINE --- ---
    Let's Spread the Word: Wetiko | Reality Sandwich
    http://www.realitysandwich.com/lets_spread_word_wetiko
    CHRISTINE
    CHRISTINE --- ---
    The Greatest Epidemic Sickness Known to Humanity | Reality Sandwich
    http://www.realitysandwich.com/greatest_epidemic

    MTO
    MTO --- ---
    MTO: jeste me neda upozornit nma dobry pocin antify

    „Cikáni do plynu?“ Argumenty proti anticiganismu | více než slova
    http://www.antifa.cz/content/cikani-do-plynu-argumenty-proti-anticiganismu
    INK_FLO
    INK_FLO --- ---
    _BENNY: svět je nespravedlivý :-))
    _BENNY
    _BENNY --- ---
    JAZZZ: kauf nejakeho predmetu je emocionalni zazitek - clovek se citi fajn a chce to opakovat. a jak tyto zazitky kumuluje, stava se postupne jejich ochrancem a sluzebnikem. na vsechno si clovek zvykne.

    INK_FLO: ja bych zase ty prachy mel, ale jsem asi porouchany a shaneni tech veci mi subjektivne prijde jako mnohem vetsi vopruz nez jak velke poteseni z te veci ve finale dostanu. ja se spis musim do toho materialismu nutit, protoze jsem schopen se obejit i bez veci, ktere jsou opravdu potreba :)
    INK_FLO
    INK_FLO --- ---
    jinak já bych se rád se všemi těmi drahými a nepotřebnými předměty rád identifikoval, ale bohužel nejsem schopnej vydělat dost prachů, takže víceméně úspěšně předstírám pohrdání pomíjivými hmotnými statky zhýralých západních konzumentů ženoucích gaiu do záhuby :-)....postupem času jsem ale vymyslel pár triků, občas si například obleču jedno z Lacoste triček s límečkem za 20 kč ze second handu a pak se opájím představou, že někteří z těch lidí, kteří si toho všimnou si myslí, že jsem za něj utratil 2000 kč :-)
    INK_FLO
    INK_FLO --- ---
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    myslite, ze za tim konzumnim silenstvim stoji snaha o sebepotvrzovani sebe tim, ze se clovek nejakym zpusobem identifikuje s vlastnostmi casto i nepotrebnych predmetu a snazi se je vlastnit a tim se z nich poskladat?
    EVA_
    EVA_ --- ---
    Blbý je, že si málokdo, kdo chce prosadit něco užitečného a prospěšného, může dovolit nebýt průrazný. Svým způsobem potřebuje "být vidět", svým způsobem potřebuje "být silný"... a to jsou přesně ty momenty, kdy se síla může zvrtnout ve slabost a často tak činí.
    GAISAKA
    GAISAKA --- ---
    BROZKEFF: Hezký slovíčka, vážně že jo,) Tak hezky ti ty věty navazujou, a vůbec.
    Nicméně, to cut to the chase -) že je někdo hajzl, je možná moje mentální onálepkování, že je někdo socializovaný autista, to už je jaksi fakt, že, pokud máš vyvinuté některé smysly a potřebnou teoretickou průpravu a zkušenosti.
    Já neříkám, že socializovaní autisti sou hajzlové či dementi, to určitě ne. Neříkám, že jejich myšlení je inferiorní nebo tak něco. Ale jaksi dost jasně a jistě vím, že jejich myšlení/chování atd. je dost odlišné od statistické většiny.
    A opět, to neznamená nic negativního. Karel Janeček si valí v číslech, volebním systému a exaltované sebeprezentaci, ty si valíš v dzogčenech, šílených negativistických sociálních filozofech a podobných od normálního života dost odtržených ideálech. Oukej, máte to mít, nikdo vám to nebere.

    Ale jistě se na mě nebudeš zlobit, že záležitosti reálného života, jako hajzlíci jejichž hajzlovství vycítí každý foxteriér z dobré stáje, s Váma dvěma pánové probírat nebudu, protože jeden z Vás je nevidí a šušní si místo toho nějaký vály o dzogčenu, a druhej se jima nechá využívat zatímco si myslí že využívá jejich služeb.

    To je asi tak jádro naší diskuze, jak moc ten socializovaný autismus matters, jesi mi kámo rozumíš,)
    INK_FLO
    INK_FLO --- ---
    BROZKEFF: to co říkáš je hezky použitelný v běžném fungování s "normálními" lidmi. Ale pokud se jedná o lidi, kteří mají tendence získat si pro sebe moc a nějakým způsobem (skrz politiku, náboženství atd.) ovlivňovat či přímo ovládat menší či (raději) větší množství lidí, tak imho není na škodu tu "přísnost" hodnotícího filtru nastavit trochu ostřeji než u mého souseda apod. V některých případech by se tento mírumilovný filtr nemusel vyplatit, ve smyslu stáda smířených ovcí nehodnotících a nekritizujících spokojeně pochodujících na porážku.
    KUATO
    KUATO --- ---
    GAISAKA: ja jsem ted videl Baudyse po mnoha letech. drive na me pusobil dojmem arogantniho vseznalka, ted uz na me pusobi vyznamne lepe. tez asi dospel. takze muzu rici, ze ani jednoho neznam a vypovidam z dojmu jaky ve me vyvstava v prubehu toho hodinoveho videa.
    BROZKEFF
    BROZKEFF --- ---
    GAISAKA: Měl jsem na mysli "Nejlepší v rámci jejich vlastní vize světa". To jak je ta vize zrovna pokřivená je v tuto chvíli jiná otázka. Ať už těch faktorů majících vliv na jednání účastníků je kolik chce, pořád v těchto okolnostech ti účastníci dělají nějaká rozhodnutí. Ta rozhodnutí mohou být téměř zcela určena "nižšími pudy" tj. nějakými nevědomými/fyziologickými potřebami, reagováním na "světlo a teplo" z okolního prostředí, nebo nějakým chronicky se objevujícím vzorcem mysli, ... a nebo je tam nějak víc přítomná ta emoční a/nebo kognitivní složka, a to rozhodování je víc vědomé než automatické.

    Ta moje "noble" vize mi pomáhá zůstávat v úzkém kontaktu se světem, tj. se jej nezříkat/neutíkat od něj, ale zároveň se nenechávat chytat do hněvu a agresivity co mně má tendenci dost zabarvovat jakýkoli další úsudek. Osobně si rád ponechávám tu svobodu vnímat věci pokud možno v jejich "fenomenologické takovosti" a když už je teda ta mysl má nějak interpretovat, tak ať ty její racionalizace a vývody jsou pořád ještě celkem "wholesome". Když totiž zapojím svou mysl "naplno" do toho procesu posuzování, hledání chyb atd., a ten filtr pro odmítání nastavím moc přísně, tak začnu až příliš velkou část světa resp. lidí odmítat pro jejich omezenost/nevyzrálost/nedokonalost atd. - jednak mi už není příjemné se cítit jako někdo "výjimečný" spolu s nějakou malou elitní hrstkou lidí, kteří projdou těmito filtry, a tu většinu ostatních zařadit kamsi do skupiny "ti ostatní tam někde" byť fyzicky vzato jde třeba o mé sousedy z vedlejšího baráku; a jednak si nedovedu představit, jak bych asi tak měl vytvářet třeba terapeutický vztah s člověkem, jenž pravděpodobněji bude z té skupiny těch, vůči kterým mám milion různých námitek - minimálně v tomto "terapeutickém" kontextu prostě příjímám člověka jako člověka s tím svým lidstvím a neřeším, jestli to je zrovna ten "hajzl Hnízdil", "socializovaný autista Janeček" apod. Nedovedu si představit, jak se s takovým Hnízdilem nebo Janečkem normálně bavit, pokud je na základě svých mentálních vývodů předem takhle onálepkovávám.
    Tenhle přístup používám a kultivuji i vzhledem k mé osobní důvěře v duchovní nauky, které následuji, kde se uvádí:

    If you fail to purify your perception toward the guru then, even if the guru is truly a living Buddha, you will not be capable of seeing him or her as an enlightened being and you will not be open to receiving blessings from him or her. On the other hand, if you purify your perception toward the guru, even if your guru is not fully enlightened, you will be able to view the guru as an enlightened being and thus receive the blessings of the enlightened beings from him or her. Therefore, seeing the guru as a living Buddha is crucial to spiritual practice.


    s tím, že není nutné tohle s vnímámím dělat jen při pohlížení na někoho kdo si říká přímo guru, ale na kohokoli... díky tomu jsem schopnej za své učitele pro nějakou dílčí věc přijmout i ty, kteří by mě jinak nějakou svou jinou osobnostní vlastností/názorem neskutečně srali, a naučit se od nich aspoň to, v čem vidím, že jsou opravdu dobří bez ohledu na to, jaký sranec se válí všude kolem toho. Kdysi ve škole jsem to měl tak, že když mě chemikářka srala, tak jsem se "jí pomstil" tím, že se záměrně nic z chemie neučil - taková ta naprosto pubertální černobílá reakce ... :-)
    GAISAKA
    GAISAKA --- ---
    KUATO: Baudyš mladší? Ach so, ach so, to měl pán říct hned, to se vopravdu nemáme o čem bavit,)
    Fakt ti konvenuje duchovní supermarket 1.0 z dílny duchopodnikatele Baudyše? A na co konkrétně že on umí hrát, zatímco Chaun teda "jen" zná noty?,))) Možná na lidskou blbost a touhu po hezky znějících klišé.

    KAREN: Jojo, já si zas rozumím s tou svojí,) Aby bylo jasno, nedělám z Chauna žádnýho poloboha, jen mezi tou duchovní lůzou typu Baudyš (co se kamarádí mmj. s Jiřím Maria Maškem, Alue Loskotovou a podobnými dárečky, kdo "to tak nesleduje" google má, že je neznáte fakt slyšet nechci, znát byste je měli) nebo tady ten zábavný Mudr je Chaun celkem normální upřímnej člověk.

    BROZKEFF: Dobrá otázka,)
    Hele, tvoje vize jsou sice noble, ale sou zase jen tvoje, že,)
    Ono totiž tak jednoduchý, že by všichni dělali co zrovna považujou za nejlepší atd. atd., to fakt není. V každém oboru lidské činnosti vzniká dřívě nebo později přirozená mocenská sféra, motivace účastniků jsou začasté daleko komplikovanější než ve tvé vizi (hlubší, delší, interpersonální, - vycházející z ne zrovna standardní neurokognitivní architektury a funkce ... ).
    No a tohle všechno (a mnohé další, beru to nejzákladnější co je relevantní zde) pak má vliv na jednání účastníků.
    U Hnízdila tedy nejde o to, že jako jeden z iks lékařů "objevil psychosomatiku", ale jak moc /zcela zbytečně moc/ na ni visí a snaží se jí aplikovat /tam kam nepatří/. Což souvisí s tím, že jeho prohlédnutí/minulost ho samotnýho asi dost sere, když má takovou nutnost nám teď novou pravdu cpát horem spodem. To není moc tibetsky mnišsky uměřené, že? Či vůbec jeho projev?
    BROZKEFF
    BROZKEFF --- ---
    GAISAKA: Čím posuzuješ zasranost čůráků? Moje vize je obecně totiž taková, že všichni se zpravidla snažíme dělat, to co považujeme za nejlepší možné v dané chvíli. Problém je samozřejmě, že míra schopnosti vidět věci v souvislostech, míra schopnosti sebereflexe a nějakého toho uzávorkování ega, ochota vůbec dostávat na případné egotripy zpětné vazby je často nízká až nulová, atd. atd. Prostě kombinace různých druhů zatemnění, nevědomosti, sebeklamu, neuróz, poruch osobnosti, atd. docela často vedou k tomu, že čin A přináší narozdíl od očekávaného následku B nějaký docela jiný, neočekávaný následek B', který je docela často úplně protichůdný té zamýšlené cestě, kam jsme chtěli věci "vylepšit". (The law of reverse effect)

    Takže Hnízdil konkrétně v mém pohledu nějakou dobu působil jako normální lékař, pak zjistil že to má svá omezení a začal se domnívat, že jeho psychosomatický přístup je lepší, protože překračuje některá tato omezení. A vedle toho své myšlenky propaguje a podporuje jiné, o nichž se domnívá, že adresují podobná témata - Janeček se mu patrně vešel do této škatulky. Ti, kteří se s Janečkem účastnili těch Pozitivních měst, IMHO nesdílejí totožný pohled na věc jako JAneček sám - přinášejí své vlastní pohledy, které mohou být užitečné při hledání nějaké syntézy, ale tím že sedí na židli vedle Janečka ještě neříkají, že plně a bez výhrad podepisují Janečkovu volební reformy apod...
    KAREN
    KAREN --- ---
    GAISAKA: myslela jsem tim, ze nemam v merku kazdej jeho prispevek, ani to neni v mejch moznostech, obavam se. tak, myslim, neni nutny to takhle zjednodusit a poslat do kytek;) jinak to vidim podobne, jak popisuje KUATO. po pravde receno, mne moje intuice vyhovuje, docela si s ni rozumim.) a ukotvenost se s uprimnosti vubec nevylucuje, hele.) halt mame kazdej jiny oblibence, svet se nezbori, Hobite.)))
    KUATO
    KUATO --- ---
    ANABEL_LEE: http://www.youtube.com/watch?v=6iDJx6rSvcg

    ted jsem se na to dival na kousek znovu. je mi neprijemna i jeho mimika v urcitych okamzicich. jako, je to asi "duchovni clovek", ale svoje deti bych mu na vikend na hlidani nepujcil.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam