• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MTOChemtrails/Geoinzenyring/Klimaterorismus aneb Jak si objednat slunečný den
    MTO
    MTO --- ---
    HAARP - Chemtrails: Appeal to President Barack Obama.
    http://www.colinandrews.net/Whistleblowers-Chemtrails.html
    MTO
    MTO --- ---
    Kdo má prsty namočené v chemtrails? | CEZ OKNO
    http://www.cez-okno.net/clanok/chemtrails/kdo-ma-prsty-namocene-v-chemtrails

    V malém městečku 30 mil východně od Tichého oceánu v Oregonu je centrum hlavní globální operace. V baru v McMinnville, v Oregonu se opilý pilot pokoušel udělat dojem na jednu z hezkých dam, vyprávěním příběhů o jeho tajných misích. Pilotův smutný pokus vykreslit se jako Sean Connery nebo Daniel Craig ho tak rozžhavil, že zaplatil celou útratu a vyzradil tajemství aktivit CIA v mezinárodní letecké společnosti Evergreen.

    Chemtrail Breaking News…the Culprits |
    http://massachusettsrepublic.org/?page_id=926
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: jen jsem na netu našel druhy mraků a zamotala se mi hlava :))
    JOHNYTHEDEVIL
    JOHNYTHEDEVIL --- ---
    PALEONTOLOG: to s tim patkem je trefne ;) reknem si to po weekendu
    DIVER
    DIVER --- ---
    aby to nebylo tak snadny, tady mame dalsi faktor:

    Zatažená obloha nad našimi hlavami může mít původ až v hodně vzdáleném kosmu. Dokazují to britští vědci z univerzity v Readingu. Může za to kosmické záření - vysoce energetické částice pocházející z našeho Slunce nebo z vesmíru mimo sluneční soustavu.

    Výzkumníci vzali údaje za padesát let, po které se v Británii toto záření měří, a porovnali je se zprávami o počasí. V časopise Proceedings of the Royal Society A popsali výsledek: vyšší intenzita kosmické radiace zvýšila téměř o dvacet procent pravděpodobnost, že bude zamračeno.

    Vědci to vysvětlují tak, že když kosmické záření vnikne do zemské atmosféry, vytváří v ní elektricky nabité částice, které podněcují růst dešťových kapiček, a tedy i mraků.

    Vesmír ovlivňuje vznik mraků | hn.ihned.cz -
    http://finweb.ihned.cz/1-10122500-17879920-006000_d-c7
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    KOZMA: patent znamená co lze provést pod ochrannou autorskou známkou, neznamená za kolik a proč, kde a jestli vůbec
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: no co jsem o chemtrails četl, tak by mě taky zajímalo, jak může práškováním 8km nad povrchem vzniknout třeba takový stratocumulus.. ano jistě, je tady ten debakl s napětím mraku nahoře a dole.. celé počasí je poměrně složité a v pátek odpoledne toho víc nevymyslím

    volně navážu na tvůj dotaz - my se bavime o vytváření souvislé vrstvy oblačnosti v letové výšce ?? tam ale nevznikají mraky, které prší.. do takové letové výšky nesahá ani cumulonimbus (cca 6km), další mraky z nichž prší zřídka jsou - altostratus, altocumulus (3-5km)..

    mě by teda zajímalo, jak můžou dispergované částečky v striktně liniové trajektorii zasáhnout efektivní oblast vzdušné masy často polovinu a více letové výšky hluboko.., taky by mě zajímalo, za jak dlouho by požadovaný efekt nastal (dle velikosti částic 10-100mikro-metru) vlivem klesnutí prachových částic do efektivních vrstev atmosféry - pokud vůbec..
    KOZMA
    KOZMA --- ---
    Pořád jedno a to samé - jako když začali budovat železnice a lokomotivy a lidi diskutovali jak je možný aby ta parní lokomotiva po těch kolejích jezdila... O_o
    KOZMA
    KOZMA --- ---
    Pořád mudrujete a mudrujete a zapomínáte na jedno.. stačí si prostudovat tyhle patenty trošku a porovnáte to s ,,contrails" geometrií co vidíte nad kebulema. Podle
    toho se hezky zjistí, která z operací je zrovna v akci... ale co, skeptik zůstane skeptikem.. neva :)
    GEOENGINEERING STORIES TO FOLLOW
    http://www.geoengineeringwatch.org/htm/patents.html
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    /předně se omlouvám za to, že jsem použil pojem termopauza, ale vycházel jsem ze špatných informací, výška nad povrchem zůstává stejná
    JOHNYTHEDEVIL
    JOHNYTHEDEVIL --- ---
    DIVER: jen bych to jeste potreboval doplnit o nejaky dalsi algoritmus, protoze spousta tech letadel u nas sestupuje nebo stoupa od ruzyne
    ** tahle tvoje veta rika vse potrebne. Moc te to nezajima ani ti to moc nemysli, ale mas z toho dobrou prdel ;)
    JOHNYTHEDEVIL
    JOHNYTHEDEVIL --- ---
    PALEONTOLOG: no pockej a ocem se teda bavime, kdyz ne o vytvareni souvisle vrstvy umele oblacnosti ??

    Jeste dodam , ze normalni okolnosti jsou imho asi takove:
    * letova hladina cca 10.000m
    * cca od vysky 8.000 je teplota -50C a mene
    , coz jeste zuzuje okruh

    Je urcite spravne dat do souvislosti vyskyt vlhkeho vzduchu ci prirozene se vytvarejici oblacnosti a zvyseny vyskyt pretrvavajicich stop. Coz opet vylucuje urcite pripady.

    Tezko to ale vysvetli prubeh letniho dne, kdy je rano azuro a po pruletu cca 30ti letadel rani oblohou se tato do par hodin zmeni v souvislou vrstvu sedive oblacnosti (a to i prez to, ze k nam zadny vlhky vzduch prinasejici mraky neproudi).
    DIVER
    DIVER --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: ""Zpravy o pohybech vetru, tlaku vzduchu, teplote v ruznych vyskach vydava denne chmi.cz. Takze to, zda je pocasi vhodne ci nevhodne k 'delsimu' setrvavani kondenzacnich stop je zname.""

    prosil bych o nejaky vzorecek, podle ktereho tedy rozlisujes kondenzacni stopy od chemtrails. mas v ruce stopky a meris rozptyl stopy? jak urcujes vysku letu? kde beres informace o aktualni teplote v konkretni vysce? jak do toho zapocitavas poryvy, smer vetru, jeho silu? podotykam, ze v konkretni vysce i poloze, ktera je zase dulezita vzhledem k terenu a charakteru krajiny, ktery zase ovlivnuje stoupave a klesave proudy vzduchu - ty jsou dalsim faktorem...

    jako fajn, dejte mi tu metodiku a ja slibuju, ze vam budu sledovat a hlasit praskovani zapadniho okraje prahy kazdy rano a vecer :) jen bych to jeste potreboval doplnit o nejaky dalsi algoritmus, protoze spousta tech letadel u nas sestupuje nebo stoupa od ruzyne :)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: dobře, shodneme se na tom, že contrail potřebuje svoje p/T podmínky i za předpokladu, že je vlhkost vzdušné masy konstatní; ta sice konstantní není, leč jedná s nám to pochopit, co může in-situ s cirrusovými mraky/contrail hýbat;
    to co ale uvádíš v žádném případě neznamená, že "běžná contrail mizí v rámci desítek sekund"; taková poučka platí možná v případě, že vzduch na hranici termopauzy nemá dost vlhkosti nebo je relativně teplý (viz vyjádření institucí)..
    o vytvoření souvislé oblačnosti se ale nebavíme, to bude specifický jev, přesto ale například průlety proudových letadel ve výšce pod termopauzou (cca 7-8tis km) produkujou kondenzační jádra a můžou inciovat vznik napjatých kapek..
    JOHNYTHEDEVIL
    JOHNYTHEDEVIL --- ---
    PALEONTOLOG: to jsme se nepochopili.

    Kondenzacni stopa vnika naprosto bezne, rekneme ve vyskach na 8.000m a pri teplotach pod -50'C. Existuji ruzne (opakuji ruzne) vedecke prace, ktere se snazi definovat za presne jakych podminek stopa vznika (min teplota, tlak vlhkost atd) ..... tech -50'C a vyska 8.000 metru je postacujici vychozi zjednoduseni, ktere mmjine implikuje proc startujici a nizkoletici stroje zadne stopy nezanechavaji, ze divere ;))

    A ted citace dale, pouze ve velmi specialnich pripadech se muze stat, ze pretrvavajici contrails se rozprostrou(spoji) a vytvori souvislou vrstvu oblacnosti atd atd ....

    Takze prez bezne contrails co mizi v radech desitek sekund se dostavame k jiz vyjimecnejsim stopam, ktere pretrvavaji dele az k mimoradne vyjimecnym situaci, kdy se pretrvavajici stopy meni v souvislou vrstvu oblacnosti.

    OK?

    DIVER: co tady hloupnes?
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: já v těch dvou citovaných tvrzeních rozpor vidím; první citace pochází z vyjadřovacího dopisu a lze ji volně interpretovat jako "není - li dost sucho a teplo kondenzační stopa vzniká (běžně)" a druhá, citace tvých slov je volně k přeložení jako "pokud jsou specifické podmínky, vznikne contrail".. to je dost rozdíl, řekl bych
    JOHNYTHEDEVIL
    JOHNYTHEDEVIL --- ---
    DIVER: Tak to pr! Nic takovyho, ze kouknu a vidim jsem nerekl. To sis po svem vylozil moji repliku na tvoji otazku CIM SI MYSLITE, ZE NAS PRASUKJI ... to je z principu debilni otazka. Budto mam v ruce rozbor, kterej mi presne rika, kterejch latek je kde vic nez ma bejt a nebo to nevim a vymejslim si picoviny - coz je tvuj pripad, resp bys k tomu rad nekoho nutil.

    Bavit se muzem pouze o tom co vidime a co vime, ja ti znovu napastuju co jsem napsal poprve, abys sis jen necetl, ale vzal i na vedomi

    Bavit se muzem o tom co vidime a vzhledem k tomu jaky je hlaseny pocasi, teplota ve vysce atp

    Zpravy o pohybech vetru, tlaku vzduchu, teplote v ruznych vyskach vydava denne chmi.cz. Takze to, zda je pocasi vhodne ci nevhodne k 'delsimu' setrvavani kondenzacnich stop je zname. Pokud se o tuto problematiku zajimas dele nez od rana, asi te prekvapi, vetsina webu dlouhodbe zabyvajicich se (rekneme seriozne) touto tematikou nepracuje s nicim jinym nez jsou satelitni snimky, predpovedi pocasi, teploty vzduchu a proudeni a srovnavani situaci .... vesteni z koure tu predvadis sam, napriklad tvoje originalni myslenka urcovani vysky leticich objektu okem ... troll physics ;))

    PALEONTOLOG: a v cem spociva ten rozpor? Oboji rika jinymi slovy v podstate totez
    DIVER
    DIVER --- ---
    APIN: "to je dle zdejších chytráků naprosto přirozená věc, která na oblohu patří a kdo říká, že to tam nemá co dělat je blázen! nemám pravdu?"

    ano, mas :) tam, kde proleti letadlo, se zkratka vytvori kondenzacni stopa. tak proste to je :)


    otestujme si to na tech obrazcich v zahlavi, ktere tu zrejme slouzi jako dukaz chamtrails. co z toho je praskovani? a jak to poznate? fakt by me to zajimalo...
    DIVER
    DIVER --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: potiz je v tom, ze si mozna nektere faktory uvedomujes, ale to je vsechno.

    povez mi: jak presne meris vysku mraku/kondenzacnich stop na nebi, jak zjistujes teplotu vzduchu v te vysce a rovnez i vlhkost? a to jsme stale jen u pouhych tri faktoru. ve skutecnosti ma na kondenzacni stopy vliv jeste mnoho dalsich.

    dale: mas nejaka dalsi data ke srovnani? idealne z jednoho mista v ruznych casech, za ruznych teplot, ruznych obdobi, ruzne sily vetru... opravdu si tak veris, ze dokazes mrknout na kondenzacni stopu napriklad sestupujiciho letadla a rozpitvat ji v jednotlivych vyskach a poloze v prostoru?

    ne, totiz ano - ty si mozna veris, ale nedokazes to. pripomina to vesteni z koure nad ohnem.

    ______________

    ale abychom se dostali opet tam, kde debata s tebou zacala DIVER:

    shrnuto, podtrzeno: odpoved na mnou polozene otazky zadna. ani jedina. pouze blabol, ktery se da shrnout do tvrzeni: "ja to poznam. kouknu a vidim, neasi." :))
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    "Pokud je okolní vzduch příliš suchý nebo teplý, kondenzační stopa nevznikne nebo mizí krátce po průletu letadla." - již citovaný zdroj; to je předpokládám v rozporu s "... bezne popisovana kondenzacni stopa rychle mizi, zustava 'dele' viditelne pouze ve specialnich pripadech"
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam