• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MTOChemtrails/Geoinzenyring/Klimaterorismus aneb Jak si objednat slunečný den
    Chemtrail – Wikipedie
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Chemtrail

    fotografie, souvislosti, dukazy, proc?

    kdyz budete postovat svoje fotky, napiste prosim datum a misto. diky.

    Beck - Chemtrails

    chemtrails , a song by beck
    http://www.youtube.com/watch?v=7VmAQqi3OJc
    rozbalit záhlaví
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: no co jsem o chemtrails četl, tak by mě taky zajímalo, jak může práškováním 8km nad povrchem vzniknout třeba takový stratocumulus.. ano jistě, je tady ten debakl s napětím mraku nahoře a dole.. celé počasí je poměrně složité a v pátek odpoledne toho víc nevymyslím

    volně navážu na tvůj dotaz - my se bavime o vytváření souvislé vrstvy oblačnosti v letové výšce ?? tam ale nevznikají mraky, které prší.. do takové letové výšky nesahá ani cumulonimbus (cca 6km), další mraky z nichž prší zřídka jsou - altostratus, altocumulus (3-5km)..

    mě by teda zajímalo, jak můžou dispergované částečky v striktně liniové trajektorii zasáhnout efektivní oblast vzdušné masy často polovinu a více letové výšky hluboko.., taky by mě zajímalo, za jak dlouho by požadovaný efekt nastal (dle velikosti částic 10-100mikro-metru) vlivem klesnutí prachových částic do efektivních vrstev atmosféry - pokud vůbec..
    JOHNYTHEDEVIL
    JOHNYTHEDEVIL --- ---
    PALEONTOLOG: no pockej a ocem se teda bavime, kdyz ne o vytvareni souvisle vrstvy umele oblacnosti ??

    Jeste dodam , ze normalni okolnosti jsou imho asi takove:
    * letova hladina cca 10.000m
    * cca od vysky 8.000 je teplota -50C a mene
    , coz jeste zuzuje okruh

    Je urcite spravne dat do souvislosti vyskyt vlhkeho vzduchu ci prirozene se vytvarejici oblacnosti a zvyseny vyskyt pretrvavajicich stop. Coz opet vylucuje urcite pripady.

    Tezko to ale vysvetli prubeh letniho dne, kdy je rano azuro a po pruletu cca 30ti letadel rani oblohou se tato do par hodin zmeni v souvislou vrstvu sedive oblacnosti (a to i prez to, ze k nam zadny vlhky vzduch prinasejici mraky neproudi).
    DIVER
    DIVER --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: ""Zpravy o pohybech vetru, tlaku vzduchu, teplote v ruznych vyskach vydava denne chmi.cz. Takze to, zda je pocasi vhodne ci nevhodne k 'delsimu' setrvavani kondenzacnich stop je zname.""

    prosil bych o nejaky vzorecek, podle ktereho tedy rozlisujes kondenzacni stopy od chemtrails. mas v ruce stopky a meris rozptyl stopy? jak urcujes vysku letu? kde beres informace o aktualni teplote v konkretni vysce? jak do toho zapocitavas poryvy, smer vetru, jeho silu? podotykam, ze v konkretni vysce i poloze, ktera je zase dulezita vzhledem k terenu a charakteru krajiny, ktery zase ovlivnuje stoupave a klesave proudy vzduchu - ty jsou dalsim faktorem...

    jako fajn, dejte mi tu metodiku a ja slibuju, ze vam budu sledovat a hlasit praskovani zapadniho okraje prahy kazdy rano a vecer :) jen bych to jeste potreboval doplnit o nejaky dalsi algoritmus, protoze spousta tech letadel u nas sestupuje nebo stoupa od ruzyne :)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: dobře, shodneme se na tom, že contrail potřebuje svoje p/T podmínky i za předpokladu, že je vlhkost vzdušné masy konstatní; ta sice konstantní není, leč jedná s nám to pochopit, co může in-situ s cirrusovými mraky/contrail hýbat;
    to co ale uvádíš v žádném případě neznamená, že "běžná contrail mizí v rámci desítek sekund"; taková poučka platí možná v případě, že vzduch na hranici termopauzy nemá dost vlhkosti nebo je relativně teplý (viz vyjádření institucí)..
    o vytvoření souvislé oblačnosti se ale nebavíme, to bude specifický jev, přesto ale například průlety proudových letadel ve výšce pod termopauzou (cca 7-8tis km) produkujou kondenzační jádra a můžou inciovat vznik napjatých kapek..
    JOHNYTHEDEVIL
    JOHNYTHEDEVIL --- ---
    PALEONTOLOG: to jsme se nepochopili.

    Kondenzacni stopa vnika naprosto bezne, rekneme ve vyskach na 8.000m a pri teplotach pod -50'C. Existuji ruzne (opakuji ruzne) vedecke prace, ktere se snazi definovat za presne jakych podminek stopa vznika (min teplota, tlak vlhkost atd) ..... tech -50'C a vyska 8.000 metru je postacujici vychozi zjednoduseni, ktere mmjine implikuje proc startujici a nizkoletici stroje zadne stopy nezanechavaji, ze divere ;))

    A ted citace dale, pouze ve velmi specialnich pripadech se muze stat, ze pretrvavajici contrails se rozprostrou(spoji) a vytvori souvislou vrstvu oblacnosti atd atd ....

    Takze prez bezne contrails co mizi v radech desitek sekund se dostavame k jiz vyjimecnejsim stopam, ktere pretrvavaji dele az k mimoradne vyjimecnym situaci, kdy se pretrvavajici stopy meni v souvislou vrstvu oblacnosti.

    OK?

    DIVER: co tady hloupnes?
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: já v těch dvou citovaných tvrzeních rozpor vidím; první citace pochází z vyjadřovacího dopisu a lze ji volně interpretovat jako "není - li dost sucho a teplo kondenzační stopa vzniká (běžně)" a druhá, citace tvých slov je volně k přeložení jako "pokud jsou specifické podmínky, vznikne contrail".. to je dost rozdíl, řekl bych
    JOHNYTHEDEVIL
    JOHNYTHEDEVIL --- ---
    DIVER: Tak to pr! Nic takovyho, ze kouknu a vidim jsem nerekl. To sis po svem vylozil moji repliku na tvoji otazku CIM SI MYSLITE, ZE NAS PRASUKJI ... to je z principu debilni otazka. Budto mam v ruce rozbor, kterej mi presne rika, kterejch latek je kde vic nez ma bejt a nebo to nevim a vymejslim si picoviny - coz je tvuj pripad, resp bys k tomu rad nekoho nutil.

    Bavit se muzem pouze o tom co vidime a co vime, ja ti znovu napastuju co jsem napsal poprve, abys sis jen necetl, ale vzal i na vedomi

    Bavit se muzem o tom co vidime a vzhledem k tomu jaky je hlaseny pocasi, teplota ve vysce atp

    Zpravy o pohybech vetru, tlaku vzduchu, teplote v ruznych vyskach vydava denne chmi.cz. Takze to, zda je pocasi vhodne ci nevhodne k 'delsimu' setrvavani kondenzacnich stop je zname. Pokud se o tuto problematiku zajimas dele nez od rana, asi te prekvapi, vetsina webu dlouhodbe zabyvajicich se (rekneme seriozne) touto tematikou nepracuje s nicim jinym nez jsou satelitni snimky, predpovedi pocasi, teploty vzduchu a proudeni a srovnavani situaci .... vesteni z koure tu predvadis sam, napriklad tvoje originalni myslenka urcovani vysky leticich objektu okem ... troll physics ;))

    PALEONTOLOG: a v cem spociva ten rozpor? Oboji rika jinymi slovy v podstate totez
    DIVER
    DIVER --- ---
    APIN: "to je dle zdejších chytráků naprosto přirozená věc, která na oblohu patří a kdo říká, že to tam nemá co dělat je blázen! nemám pravdu?"

    ano, mas :) tam, kde proleti letadlo, se zkratka vytvori kondenzacni stopa. tak proste to je :)


    otestujme si to na tech obrazcich v zahlavi, ktere tu zrejme slouzi jako dukaz chamtrails. co z toho je praskovani? a jak to poznate? fakt by me to zajimalo...
    DIVER
    DIVER --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: potiz je v tom, ze si mozna nektere faktory uvedomujes, ale to je vsechno.

    povez mi: jak presne meris vysku mraku/kondenzacnich stop na nebi, jak zjistujes teplotu vzduchu v te vysce a rovnez i vlhkost? a to jsme stale jen u pouhych tri faktoru. ve skutecnosti ma na kondenzacni stopy vliv jeste mnoho dalsich.

    dale: mas nejaka dalsi data ke srovnani? idealne z jednoho mista v ruznych casech, za ruznych teplot, ruznych obdobi, ruzne sily vetru... opravdu si tak veris, ze dokazes mrknout na kondenzacni stopu napriklad sestupujiciho letadla a rozpitvat ji v jednotlivych vyskach a poloze v prostoru?

    ne, totiz ano - ty si mozna veris, ale nedokazes to. pripomina to vesteni z koure nad ohnem.

    ______________

    ale abychom se dostali opet tam, kde debata s tebou zacala DIVER:

    shrnuto, podtrzeno: odpoved na mnou polozene otazky zadna. ani jedina. pouze blabol, ktery se da shrnout do tvrzeni: "ja to poznam. kouknu a vidim, neasi." :))
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    "Pokud je okolní vzduch příliš suchý nebo teplý, kondenzační stopa nevznikne nebo mizí krátce po průletu letadla." - již citovaný zdroj; to je předpokládám v rozporu s "... bezne popisovana kondenzacni stopa rychle mizi, zustava 'dele' viditelne pouze ve specialnich pripadech"
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: tak prosím, habilituj konkrétní případ a dokazuj,
    JOHNYTHEDEVIL
    JOHNYTHEDEVIL --- ---
    DIVER: Uz je to tak, ja se podivam a vidim. Ale proti tobe jsem bridil, ty jen pomyslis a uz vis (vse;)

    APIN: Moc azurovejch dnu loni nebylo ... ale naky jo ;)
    APIN
    APIN --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: 100x do roka? Snad denně ne? Ale to je dle zdejších chytráků naprosto přirozená věc, která na oblohu patří a kdo říká, že to tam nemá co dělat je blázen! nemám prvdu?
    JOHNYTHEDEVIL
    JOHNYTHEDEVIL --- ---
    DIVER,PALEONTOLOG: panove, tak se zase uklidnime a doporuceni na odchod do pice ci lekce cteni si nechame pro sebe.


    1) ... "V extrémním případě se stopy mohou rozšířit natolik, až se zcela propojí a vytvoří tak souvislou vrstvu připomínající běžné ledové oblaky "

    2) ... bezne popisovana kondenzacni stopa rychle mizi, zustava 'dele' viditelne pouze ve specialnich pripadech

    3) ... Bavit se muzem o tom co vidime a vzhledem k tomu jaky je hlaseny pocasi, teplota ve vysce atp

    Takze asi takto : kde mam vysku a tlak uz vime, ze jsem si to ja precetl a vy ne uz taky vime. Ted se vrhnemez na to podstatne, to jest co je pro VASE vysvetleni spolecne : popisuji tento jev jako mozny ci vyskytujici se ve vyjimecnych pripadech.

    Ja rikam, ze vyjimecny priprad neni 100 x do roka. To je cely, vy chytraci
    DIVER
    DIVER --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: ""cim si myslite ze praskuji ... mam snad na hlave naky senzory?""

    aha, takze se proste podivas a vidis. LOL :))
    DIVER
    DIVER --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: genialni shrnuti fyzikalniho jevu:

    "bezne popisovana kondenzacni stopa rychle mizi"

    asi jako:

    "svetlo sviti" :)


    kde mas tlak, vysku, vlhkost vzduchu, teplotu, slozeni spalin, rychlost vetru, vzdusne proudy atd atd?

    dal bych se odvolal na paleontologa. vcetne toho osloveni (kokot) a doporuceni (jdi do pici) :))

    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: jsi kokot, jdi do piči, mohl sis to tam přečíst sám:
    V extrémním případě se stopy mohou rozšířit natolik, až se zcela propojí a vytvoří tak souvislou vrstvu připomínající běžné ledové oblaky ‐ cirry. Často se stopy hojně tvoří právě při výskytu přirozených cirrů, od nichž je pak již téměř nelze odlišit. O vzhledu stopy rozhoduje i nasvícení Sluncem. Podobně jako jiná přirozená oblačnost i kondenzační stopa může někdy vypadat světle, jindy tmavě, a může rovněž vrhat stíny na níže ležící řídké vrstvy vysoké nebo střední oblačnosti.
    JOHNYTHEDEVIL
    JOHNYTHEDEVIL --- ---
    PALEONTOLOG: kopirovat text ti jde vyborne ... kde tam pisou o vytvareni souvisle oblacnosti ??
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JOHNYTHEDEVIL:
    Kondenzační stopy mohou vznikat na bezoblačném nebi jako přirozený důsledek promíchávání chladného vzduchu s horkými produkty spalování kerosínu. Chemické složení plynných a pevných složek těchto leteckých emisí i jejich působení na okolní vzduch je známo. Na přirozených i dodaných částicích vznikají nejprve drobné vodní kapky, které rychle mrznou na ledové krystalky vytvářející kondenzační stopu. Na vzhled a dobu trvání kondenzačních stop mají vliv především vlhkost a teplota okolního prostředí. Pokud je okolní vzduch příliš suchý nebo teplý, kondenzační stopa nevznikne nebo mizí krátce po průletu letadla. Pokud naopak okolní prostředí obsahuje dostatečné množství vodní páry, původně drobné ledové krystalky dále rostou, a tím stopu ještě více zviditelňují. O dalším vzhledu stopy rozhodují i vertikální pohyby vzduchu. Pokud se v místě stopy vyskytují sestupné pohyby, dochází rychleji k jejímu rozpouštění. Právě velká horizontální proměnlivost vertikálních pohybů při rozvlněné atmosféře má na svědomí „mizení“ nepravidelných úseků kondenzačních stop, podobně jako je tomu u přirozené oblačnosti. Turbulence proudění pak způsobuje různé deformace stop, tvorbu různých vln či „kliček“, apod. Pokud je stopa stabilnější, může být prouděním vzduchu přenesena na značné vzdálenosti.

    Český hydrometeorologický ústav, Ústav fyziky atmosféry Akademie věd ČR, Katedra meteorologie a ochrany prostředí Matematicko‐fyzikální fakulty Univerzity Karlovy, Česká meteorologická společnost


    http://www.kpufo.eu/sk/?p=823
    JOHNYTHEDEVIL
    JOHNYTHEDEVIL --- ---
    DIVER: tak pane fyzikalni jeve nezapomen zminit, ze bezne popisovana kondenzacni stopa rychle mizi, zustava 'dele' viditelne pouze ve specialnich pripadech ... o tom ze by se zmenil v sediva mrazna uz vubec ne.

    Tvoje kokotsky otazky me fakt zarazej ... cim si myslite ze praskuji ... mam snad na hlave naky senzory? Bavit se muzem o tom co vidime a vzhledem k tomu jaky je hlaseny pocasi, teplota ve vysce atp ... tyhle zavadejici dotazy pokladej na theprisonplanet.org
    DIVER
    DIVER --- ---
    omlouvam se, ze nepodam tak sofistikovany vyklad jako paleontolog. vlastne to spis bude otazka, ktera opet miri k meritu veci.

    cim se vlastne praskuje? nebo je to aerosolovani?

    pridejte si to k zakladnim otazkam:

    - proc?
    - s jakym efektem?
    - kdo?
    - jak?
    - v jakem meritku?

    sry, budu se opakovat, ale ja si porad nemuzu pomoct. nahore litaji letadla a za sebou nechavaji kondenzacni stopu, ktera je popsanym a beznym fyzikalnim jevem. to jsou jedina fakta, ktera mame. zbytek jen prasteny teorie, na kterych se nedokazou shodnout ani jejich zastanci - nevedi kdo to dela, proc a cim.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam