• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MTOChemtrails/Geoinzenyring/Klimaterorismus aneb Jak si objednat slunečný den
    Chemtrail – Wikipedie
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Chemtrail

    fotografie, souvislosti, dukazy, proc?

    kdyz budete postovat svoje fotky, napiste prosim datum a misto. diky.

    Beck - Chemtrails

    chemtrails , a song by beck
    http://www.youtube.com/watch?v=7VmAQqi3OJc
    rozbalit záhlaví
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    GAISAKA: volume = svazek je stejně plnohodnotnej význam jako volume = objem nebo volume = hlasitost. Prostě slovo o mnoha významech.
    Často se stane, že méně známej význam stejného slova vede při překladu ke zmatku.
    GAISAKA
    GAISAKA --- ---
    CONTINUITY: Volume je primárně objem/obsah, z toho sekundárně hlasitost. Kreativní překlad, to ano, ale zas až tak špatný mi nepřijde.
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    MTO: buď špatný překlad, nebo trochu nešťastný pokud o kreativní volný překlad
    (Volumes - Svazky, spisy....)
    MTO
    MTO --- ---
    CROME: :-D
    CROME
    CROME --- ---
    MTO: hladiny pravdy to je skoro jak ministerstvo lasky :)
    MTO
    MTO --- ---
    Vědecké rozbory v USA (Carnicom Institute) potvrzují chemtrails | Hladiny Pravdy – Volumes of the Truth
    http://hptruth.info/2011/02/16/vedecke-rozbory-v-usa-carnicom-institute-potvrzuji-chemtrails/
    MTO
    MTO --- ---
    Celosvetový deň informovanosti o ChemTrails 03
    http://www.facebook.com/event.php?eid=135853939810422&ref=mf

    čas: 26. únor 2011 · 0:00 - 23:30
    Lokalita: Slovensko, Česká republika, CELÝ SVET
    MTO
    MTO --- ---
    HAARP - Chemtrails: Appeal to President Barack Obama.
    http://www.colinandrews.net/Whistleblowers-Chemtrails.html
    MTO
    MTO --- ---
    Kdo má prsty namočené v chemtrails? | CEZ OKNO
    http://www.cez-okno.net/clanok/chemtrails/kdo-ma-prsty-namocene-v-chemtrails

    V malém městečku 30 mil východně od Tichého oceánu v Oregonu je centrum hlavní globální operace. V baru v McMinnville, v Oregonu se opilý pilot pokoušel udělat dojem na jednu z hezkých dam, vyprávěním příběhů o jeho tajných misích. Pilotův smutný pokus vykreslit se jako Sean Connery nebo Daniel Craig ho tak rozžhavil, že zaplatil celou útratu a vyzradil tajemství aktivit CIA v mezinárodní letecké společnosti Evergreen.

    Chemtrail Breaking News…the Culprits |
    http://massachusettsrepublic.org/?page_id=926
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: jen jsem na netu našel druhy mraků a zamotala se mi hlava :))
    JOHNYTHEDEVIL
    JOHNYTHEDEVIL --- ---
    PALEONTOLOG: to s tim patkem je trefne ;) reknem si to po weekendu
    DIVER
    DIVER --- ---
    aby to nebylo tak snadny, tady mame dalsi faktor:

    Zatažená obloha nad našimi hlavami může mít původ až v hodně vzdáleném kosmu. Dokazují to britští vědci z univerzity v Readingu. Může za to kosmické záření - vysoce energetické částice pocházející z našeho Slunce nebo z vesmíru mimo sluneční soustavu.

    Výzkumníci vzali údaje za padesát let, po které se v Británii toto záření měří, a porovnali je se zprávami o počasí. V časopise Proceedings of the Royal Society A popsali výsledek: vyšší intenzita kosmické radiace zvýšila téměř o dvacet procent pravděpodobnost, že bude zamračeno.

    Vědci to vysvětlují tak, že když kosmické záření vnikne do zemské atmosféry, vytváří v ní elektricky nabité částice, které podněcují růst dešťových kapiček, a tedy i mraků.

    Vesmír ovlivňuje vznik mraků | hn.ihned.cz -
    http://finweb.ihned.cz/1-10122500-17879920-006000_d-c7
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    KOZMA: patent znamená co lze provést pod ochrannou autorskou známkou, neznamená za kolik a proč, kde a jestli vůbec
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: no co jsem o chemtrails četl, tak by mě taky zajímalo, jak může práškováním 8km nad povrchem vzniknout třeba takový stratocumulus.. ano jistě, je tady ten debakl s napětím mraku nahoře a dole.. celé počasí je poměrně složité a v pátek odpoledne toho víc nevymyslím

    volně navážu na tvůj dotaz - my se bavime o vytváření souvislé vrstvy oblačnosti v letové výšce ?? tam ale nevznikají mraky, které prší.. do takové letové výšky nesahá ani cumulonimbus (cca 6km), další mraky z nichž prší zřídka jsou - altostratus, altocumulus (3-5km)..

    mě by teda zajímalo, jak můžou dispergované částečky v striktně liniové trajektorii zasáhnout efektivní oblast vzdušné masy často polovinu a více letové výšky hluboko.., taky by mě zajímalo, za jak dlouho by požadovaný efekt nastal (dle velikosti částic 10-100mikro-metru) vlivem klesnutí prachových částic do efektivních vrstev atmosféry - pokud vůbec..
    KOZMA
    KOZMA --- ---
    Pořád jedno a to samé - jako když začali budovat železnice a lokomotivy a lidi diskutovali jak je možný aby ta parní lokomotiva po těch kolejích jezdila... O_o
    KOZMA
    KOZMA --- ---
    Pořád mudrujete a mudrujete a zapomínáte na jedno.. stačí si prostudovat tyhle patenty trošku a porovnáte to s ,,contrails" geometrií co vidíte nad kebulema. Podle
    toho se hezky zjistí, která z operací je zrovna v akci... ale co, skeptik zůstane skeptikem.. neva :)
    GEOENGINEERING STORIES TO FOLLOW
    http://www.geoengineeringwatch.org/htm/patents.html
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    /předně se omlouvám za to, že jsem použil pojem termopauza, ale vycházel jsem ze špatných informací, výška nad povrchem zůstává stejná
    JOHNYTHEDEVIL
    JOHNYTHEDEVIL --- ---
    DIVER: jen bych to jeste potreboval doplnit o nejaky dalsi algoritmus, protoze spousta tech letadel u nas sestupuje nebo stoupa od ruzyne
    ** tahle tvoje veta rika vse potrebne. Moc te to nezajima ani ti to moc nemysli, ale mas z toho dobrou prdel ;)
    JOHNYTHEDEVIL
    JOHNYTHEDEVIL --- ---
    PALEONTOLOG: no pockej a ocem se teda bavime, kdyz ne o vytvareni souvisle vrstvy umele oblacnosti ??

    Jeste dodam , ze normalni okolnosti jsou imho asi takove:
    * letova hladina cca 10.000m
    * cca od vysky 8.000 je teplota -50C a mene
    , coz jeste zuzuje okruh

    Je urcite spravne dat do souvislosti vyskyt vlhkeho vzduchu ci prirozene se vytvarejici oblacnosti a zvyseny vyskyt pretrvavajicich stop. Coz opet vylucuje urcite pripady.

    Tezko to ale vysvetli prubeh letniho dne, kdy je rano azuro a po pruletu cca 30ti letadel rani oblohou se tato do par hodin zmeni v souvislou vrstvu sedive oblacnosti (a to i prez to, ze k nam zadny vlhky vzduch prinasejici mraky neproudi).
    DIVER
    DIVER --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: ""Zpravy o pohybech vetru, tlaku vzduchu, teplote v ruznych vyskach vydava denne chmi.cz. Takze to, zda je pocasi vhodne ci nevhodne k 'delsimu' setrvavani kondenzacnich stop je zname.""

    prosil bych o nejaky vzorecek, podle ktereho tedy rozlisujes kondenzacni stopy od chemtrails. mas v ruce stopky a meris rozptyl stopy? jak urcujes vysku letu? kde beres informace o aktualni teplote v konkretni vysce? jak do toho zapocitavas poryvy, smer vetru, jeho silu? podotykam, ze v konkretni vysce i poloze, ktera je zase dulezita vzhledem k terenu a charakteru krajiny, ktery zase ovlivnuje stoupave a klesave proudy vzduchu - ty jsou dalsim faktorem...

    jako fajn, dejte mi tu metodiku a ja slibuju, ze vam budu sledovat a hlasit praskovani zapadniho okraje prahy kazdy rano a vecer :) jen bych to jeste potreboval doplnit o nejaky dalsi algoritmus, protoze spousta tech letadel u nas sestupuje nebo stoupa od ruzyne :)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: dobře, shodneme se na tom, že contrail potřebuje svoje p/T podmínky i za předpokladu, že je vlhkost vzdušné masy konstatní; ta sice konstantní není, leč jedná s nám to pochopit, co může in-situ s cirrusovými mraky/contrail hýbat;
    to co ale uvádíš v žádném případě neznamená, že "běžná contrail mizí v rámci desítek sekund"; taková poučka platí možná v případě, že vzduch na hranici termopauzy nemá dost vlhkosti nebo je relativně teplý (viz vyjádření institucí)..
    o vytvoření souvislé oblačnosti se ale nebavíme, to bude specifický jev, přesto ale například průlety proudových letadel ve výšce pod termopauzou (cca 7-8tis km) produkujou kondenzační jádra a můžou inciovat vznik napjatých kapek..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam