• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    APOKAKODEX: ne, muzes slucovat jen stranky se stejnym nazvem
    APOKAKODEX
    APOKAKODEX --- ---
    kdysi tady byl odkaz na presun fanousku z neoficialni stranky na oficialni... myslite ze by tak slo prehodit svoje fanousky z jedne stranky do mojí druhé stránky s jiným názvem?
    PAJA07
    PAJA07 --- ---
    TUSIL: super, funguje to!! :)

    Diky moc!
    PAJA07
    PAJA07 --- ---
    Ahoj.. uz asi hodinu se snazim prijit na to, jak nove vytvorenou facebook aplikaci pridat do zalozek na firemni strance..

    Drive to bylo tak, ze jsem vytvoril aplikaci, kliknul v paticce na jeji nazev.. preskocil do profilove stranky aplikace a pres odkaz "pridat na stranku" jsem jednoduse aplikaci pridal..

    Ale ted to nejde.. a ani kdyz vytvorim pro tu aplikaci App Page, tak ani kdyz se dostanu tam, tak ten odkaz neni.. chjo :(

    Netusite nekdo?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    takovej povzdech na patecni vecer ...

    pravidlo cislo 1: kdyz si vas nekdo najme na spravu facebooku, tak by nemel postovat sam zadny veci

    prani cislo 1: pokud spravujete nekomu facebook, doufejte ze tam nebudete mit 70 letyho pruderniho duchodce, kterej bude mit negativni pripominky (nebo pozitivni, ale tak stekavym tonem psany, az vyznej negativne) prakticky ke kazdymu postu, kterej se tam objevi (at vas, nebo od lidi) a bude po vas pozadovat "ihned dodat jmena spravcu a jejich postaveni ve firme!" :)
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    ADAMM: no jen rikam, ze svet akademicky a svet realny je neco jineho. A nikdy neni na skodu vedet co pise kterek vyucujuci. Minimalne proto, ze oni se bud milujou nebo nenavidi mezi sebou ale rozhodne o sobe vi. Precist si vsechno od budoucich potencionalnich vyucujicich beru jako zaklad :) nic vic...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    WERT: asi jsme docela offtopic, takže to klidně může TUSIL promazat.

    ale StuNoMe na FF a social media marketing mají společného docela dost. lidi ze StuNoMe (absolventi) = @eliskah a @luccah (social media tým v H1.cz), Eda Piňos (my.cz), Ondra Jireš (social media v Dobryweb.cz), Veronika Trachtová (eMerite), Martin Jindra (diplomka o social media pro operátory, co jsem tu nedávno linkoval). id BARD jako vedoucí StuNoMe a s Karlem Minaříkem (oba doktorandi) autoři Ataxo Social Insider. mezi studenty jsou třeba Jenda Perla ("social media maniac" v Ogilvy), Honza Páv (eikasia.cz) a další. takže by se dalo říct, že StuNoMe - na počet studentů, co má - má s FB marketingem společného docela dost :)


    LENDULIK: vůbec netuším, co jsi tím chtěla říct? :) já to myslel jako rýpnutí do FSV na základě (zprostředkovaných) zkušeností - mám spoustu známých, kteří žurnalistikou na FSV prošli a nemám z toho dojem, že by to bylo něco extra (pokud jde o nová média). a o sociálních médiích / webu 2.0 se tam člověk podle mě fakt moc nedozví. jestli se pletu, budu rád za opravu, ale nějakou postavenou na faktech, dík :)
    WERT
    WERT --- ---
    Co ma spolecnyho facebook marketing a novy media na filosoficky fakulte??? :)

    Uz podle nazvu bych predpokladal ze se na FF bude resit neco jinyho ne?
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    ADAMM: ahaa.. :-) zneuznani!
    dobry je si precist definic akademickeho vzdelani a porovnat to s definici zivotni zkusenosti :-)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    LENDULIK: jedna neoficiální definice nových médií: Ty, o kterých se ještě neučí na FSV :) takže pokud se HHANULKA hlásí na StuNoMe UISK FF, dobře dělá. FSV je zaseklá v minulosti. to už i mediální studia v Brně (např. Jakub Macek) jsou na tom líp. "jediná česká uznávaná fakulta"? jako v čem prosím? :D
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    BARD: protoze je to prorektor medialni komunikace na jedine ceske uzavane fakulte? :-) tak ne no. :)
    BARD
    BARD --- ---
    LENDULIK: Jirak prosim ne.:-)
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    HHANULKA: tak vsechno mi to prijde jako zaklad co potrebujes...ale MCLUHAN, Herbert Marshall je totalni basic..... A nebo od Jiraka Media a spolecnost...
    Denis McQuail - uvod do teorie masove komunikace.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    HHANULKA: byl jsem u loňských přijímaček v komisi, takže můžu říct, že je dobré něco z toho znát, ale důležitější je samostatně se vzdělávat v oboru (mohou to být i úplně jiné tituly), ale nekecat, že člověk četl něco, co ve skutečnosti nečetl :) McLuhan je v češtině a je to skutečně zajímavá kniha - to určitě doporučuju (a lze to kdekoliv snadno půjčit). pak bych asi doporučil Manoviche, sice to není nejnovější, ale je to taková klasika, případně si od něj přečíst něco nového - spoustu textů má online: http://manovich.net/

    přečíst si text od Petříčka (je to krátké) je úlitbou zakladateli a garantovi oboru :) zajímavý je i Virilio (něco od něj je i v češtině). jinak je nutné počítat s tím, že se jedná vesměs o starší věci, které jsou zároveň hodně akademické / teoretické, ale pokud přijdeš, že jsi četla knížky jako Bod zlomu, Dlouhý chvost, Freakonomics a další, tak to samozřejmě je taky plus - lepší než nečíst nic :) nicméně myslím, že tenhle klub je v tomhle ohledu o něčem úplně jiném. můžeš taky napsat zprávu id BARD - to je Josef Šlerka, sám vedoucí toho oboru :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Hledám konkurenci - jaké byste doporučili weby / blogy na téma social media case studies? :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JEREMIUS: taky si myslím. pokud to někdo nebude nějak extra pitvat - koukal jsem se, že ta fotka má už aspoň 4 tweety jen v mé timeline...
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    ADAMM: Brand Slevomatu to podle mě nepoškodí. Za týden si na to nikdo z fanoušků už ani nevzpomene.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JEREMIUS: nedalo mi to, a taky jsem tam napsal :) vtipné je, že ať to dopadne jak chce, tak si pěkně zvyšují EdgeRank - protože všem těm lidem a jejich kamarádům se v následujících dnech budou objevovat statusy Slevomatu v Newsfeedu o to víc. jestli to "za to" stojí, to nevím - a věřím, že tenhle záměr za tím nebyl. ale baví mě to :)
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    SUPEREGO: Je to fail těch lídí, co do nich ryjí. Tahle hysterie mi přijde trapná.
    A je to i pěkný fail Slevomatu. Tipuju, že odpovídá někdo přímo z té párty a má v sobě již pár panáků. :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam