• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    Klub pro vsechny, co na facebooku provozuji stranky - Facebook Pages. Rady a zkusenosti z provozu, co a jak funguje dobre a co ne. Jak spravne vytvorit a udrzovat stranku, jak na vyvoj aplikaci a jak nenastvat lidi :)
    rozbalit záhlaví
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: kolik vás je, kdo ten web dělá? jako první mě zarazilo, proč píšeš o "our mission", když je to tvůj sólo projekt, nemýlím-li se. používání neurčitých "my" místo toho, aby se člověk za svoje dílo postavil sám, je mi teda děsně protivné. (a jsem rád, že mě v tom podpořil i Michal Kašpárek – viz šestá odrážka jeho textu: http://kasparek.posterous.com/tri-roky-na-volne-noze-co-bych-dnes-udelal-ji)

    Pokud vás Babel guide dělá víc, tak se omlouvám za nepochopení, ale možná bych ostatní autory dal víc na výsluní.
    FUMO
    FUMO --- ---
    ADAMM: když jsem proklikl odkaz na 30 sekund mi to zaseklo prohlížeč ;-) doporučoval bych lehkou optimalizaci spouštěných scriptů ;-)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Babel guide | Your gateway to social media in CEE.
    http://www.babelguide.com

    tak jsem spustil svůj nový web - social media guide pro střední a východní evropu. komentáře a připomínky vítány :)
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    MRTVY_KENNY: same here
    SHARK_A
    SHARK_A --- ---
    MRTVY_KENNY: taky mě napadlo si počkat :) ale tak líná huba ... dík
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    SHARK_A: to druhe mi najizdelo nekdy v tehle dnech taky, zkousel jsem to tak 10x se stejnym vysledkem v ruznych prohlizecich a o par hodek pozdejc to normalne proslo. imho to maji rozbite
    SHARK_A
    SHARK_A --- ---
    čauves, nedokázal by mi někdo poradit s úpravou Stránky na fb?

    nemohu změnit nic o mé stránce, když se o to pokouším, neuloží mi to změny. V informacích se mi zobrazí prázdná stránka s tímto linkem:
    https://www.facebook.com/pages/edit/?id=115381701863430&sk=basic

    a po obnovení se dosanu zpět do editace, ale neuloží mi to žádné změny.

    To samé se mi děje i při změně "Spravovat oprávnění", ale ukáže mi to tento link a pak se opět nic neděje

    https://www.facebook.com/pages/edit/?id=115381701863430&sk=permissions

    Prosím o radu, díky Š.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAMM: :)) a lidi vytusili i potencial toho praveho tabu :))
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Kdybych měl vhodného klienta, tak do toho jdu hned. Ten nárůst interakcí by byl tutovka a dá se do toho vpálit v podstatě cokoliv:

    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.384207458290729.88642.187320347979442&type=1

    (stop motion - galerie o 200 obrázcích na sebe navazujících, na začátku jen pokyn "mačkejte šipku vpravo")
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TUSIL: jo, taky už mě to neba :)
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    ADAMM: me uz se to nechce psat Docekalovi na zed, vypada to ze si akorat furt na neco stezuju :))
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TUSIL: jo, chtělo by to udělat nějaký bububu, aby byly odstrašující příklady (smazaný page)...
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    zacinaj me docela "srat" televize a jejich soutezeni na facebooku ...
    1) prima cool/tezka drina - soutezni otazka, napiste nam odpoved na facebook, vyhrajte.
    2) prima cool/menzone - hlasujte v nasi question na facebooku, vyhrajte
    3) nova/hlas cesko slovenska (skoro 100k fans) - napiste nam komentar na fb a vyhrajte mobil
    ...
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    SUPEREGO: My se zamerujeme spis na statistiky jednotlivejch postu, ktery pouzivame k planovani contentu na dalsi mesice a to jde taky v reportingu klientovi. V tom exportu je cisel hromada, ale jak uz padlo v nejakym clanku, dneska neni na sm problem merit, ale uvedomit si, co vlastne chces merit a to muze bejt pro kazdyho klienta jiny.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: vcelku souhlas. kdybych na to měl tým analytiků, tak se nějaké závěry určitě vykutat dají - ale otázka návratnosti se mi bude pořád jaksi vnucovat :)
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    A když už jsme u insights. Povězte mi prosím někdo z vás, zkušenějších, jestli s nimi opravdu do hloubky pracujete a jak se to případně dělá?

    Mě osobně přijdou ty stovky sloupců v exportovaném souboru jako fetiš, kterým se dá ohánět před vedením nebo na školeních ("Máme velmi přesné analýzy"), data ale nejsou prakticky moc využitelná. Chci říct – komunikace na sociálních médiích je přece sociální. Buď se podíváte na základní ukazatele a vidíte, že to děláte dobře/blbě, nebo to nevidíte a podrobnější data vám nepomůžou. A i když byste si podrobná data nastudovali, nemůžete přece zopakovat stejný postup, jako se dá zopakovat recept na guláš.

    Možná ale pracuju na malých projektech (stránky s 1k a 2k lajkami), tak bych opravdu rád slyšel, jak se na to dívá někdo, kdo na svých stránkách získává násobně větší data než já.
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    PAJOVA: "Dlouhodobý Číslo zobrazuje celkový počet fanoušků této stránky. (Unikátní návštěvníci)" sloupec H
    PAJOVA
    PAJOVA --- ---
    SUPEREGO: tam jsem prave hledala a nevim, ktere cislo to je. Hazi to nejake denni a mesicni a tydenni a nevim, co s tim
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    PAJOVA: v insights to není, musíš si exportovat data, tam to najdeš.
    PAJOVA
    PAJOVA --- ---
    pls nevite, kde v timeline najdu pocet fanousku dane stranky k vybranemu datu a pocet interakci v danem mesici? Nikde to nemuzu najit
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TUSIL: já sám nemám, ale asi bych zájemce měl, detaily dodám v úterý do pošty :)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    TUSIL:

    klidne bych do toho sel, mam airsoftovy shop...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam