• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    LENNIEG
    LENNIEG --- ---
    Facebook Patents Clever Way To Advertise Just To Important People | TechCrunch
    http://techcrunch.com/2015/02/16/facebook-influencer-marketing/
    EVZENECEK
    EVZENECEK --- ---
    Mám zdarma nastaveno organické cílení postu na fans spojené s asi 10 zájmy, a když kliknu na "propagovat příspěvek", ve shrnutí se místo oněch 10 zájmů zobrazuje cílení na spojení se třemi jinými zájmy...
    Dělá vám to taky?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    RIPCURL: nojo, jasný. díky za opravu :)
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    A kdybyste chtěli přijít pokecat, tak za 14 dní - #babeltalk 08, Praha, Grid...

    https://www.facebook.com/events/856912371008616/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    novinka zejména pro inzerenty! FB bude otevřenější ohledně relevance a to tak, že dost... přichází relevance score (škála na stupnici od 1 do 10) určující, jak je reklama relevantní pro svoje cílové publikum. lze to samozřejmě využít pro testování kampaně před plným spuštěním, pro optimalizaci stávajících kampaní a podobně.

    http://fbrep.com/guides/Facebook_Relevance_Score_Overview.pdf
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Jen tak pro jistotu: "Ad account admin" na Facebooku je pořád ještě nepřenositelná věc a můj předchůdce se jí nemůže vzdát, přestože podnik opustil?
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    SHEALA: jop
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    zase nějakej úlně blbej dotaz. Pokud se mi v postu nedaří tagovat stránku, je ta chyba na straně tý stránky přepokládám?
    LENNIEG
    LENNIEG --- ---
    Podcast pro social pros! http://socialpros.podbean.com/
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    RIPCURL:
    JAKUBMACH:
    ADAMM: super, díky za to!
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    SUPEREGO: Jako za mě je jeste dobrá možnost to Brand Embassy, pro zahranici vyuzivaji data z Brandwatch a pro cechy SocialInsider. Tyto data z diskuzí a článku apod. spojují s daty z vlastních kanálů (jako je FB coca-coly) a dle mého osobního názoru mají nejlépe rozpracován systém práce v teamu na zakaznickou peci. Zažádej si tam treba demo aby si videl co to umi
    JAKUBMACH
    JAKUBMACH --- ---
    @superego ZoomSphere ma jinou obchodni strategii. Detailne zpracovavame regiony, kde jsme obchodne aktivni. Nehrajeme si na to, ze jsme globalni, chceme byt nejlepsi tam, kde nam to dava smysl, coz jsou typicky regiony, ktere tvori jakysi cluster, viz. treba CR, SR, HU, PL, RO. Jsme zaroven jeden z mala startupu, ktery se nehoni do US, ale kteremu vyhovuje zamereni na Evropske trhy.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: ne :)
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    TIGRE: a ten Social Insider?
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    MRTVY_KENNY: v ČR manualne, v případě angličtiny máš ještě jako alternativu NLP. Buď mají ty tooly vlastní engine (třeba Crimson Hexagon) nebo to outsourcují (Radian6). Nicméně tak jako tak automatická analýza sentimentu se dostala po dlouhých letech na přesnost nějakých 80%, což je číslo, ze kterého se jen tak nějakou dobu nehne.

    SUPEREGO: imho ne, možná pro nějaké menší trhy, ale US ani náhodou. Už jen kvůli objemu dat, faktu, že nemá firehose, atp.
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    JAKUBMACH: Začal jsem tím, že nám US kolegové nabízejí možnost spojit se při využití Radian6. Když to teď otočím – je Zoomsphere dostatečně využitelný nejen v ČR, ale i pro zahraničí, třeba to US nebo jakékoliv jiné státy?
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    TIGRE: jak se rozezna pozitivni od negativni zminky? nekdo to rucne znackuje?
    JAKUBMACH
    JAKUBMACH --- ---
    @ripcurl zahranicni nastroje si neporadi lepe ani na socialnich sitich. Ba naopak. Treba takova cestina stale neni podporovanym jazykem na Twitteru = pro monitoring je treba nespolehat se na Twitter API, ale mit zaindexovane vsechny ceske profily atd.

    @kajjak neni to jen o pasivnim monitoringu. Firmy hodne hledi na socialni site i customer care optikou = snazi se odpovidat na dotazy a pomahat svym zakaznikum. Snazi se s nimi vyvolat dialog atd. Monitoring je predevsim pak zpetna vazba v ramci ktere se projevuje i marketingova kampan vcetne te v offlinu, celkove vnimani znacky ... tezko se to popise jednim odstavcem.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam