• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    Klub pro vsechny, co na facebooku provozuji stranky - Facebook Pages. Rady a zkusenosti z provozu, co a jak funguje dobre a co ne. Jak spravne vytvorit a udrzovat stranku, jak na vyvoj aplikaci a jak nenastvat lidi :)
    rozbalit záhlaví
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    SUPEREGO: ahoj, urcite bych zkusil install app na fb i na twitteru. Cti si postup tady https://www.facebook.com/ads/create? a ono te to smao navede. Sam jsem treba nezkousel, ale nevypada to na zadnou raketovou vedu :)
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Poraďte mi prosím: Mám aplikaci pro iOs a rád bych jí promoval na FB. Jaký je nejlepší typ reklamy? Linkovat na náš web, kde bude o app text a odkaz na appstore, nebo jde linkovat přímo do appstore? V nabídce jsem viděl "Stažení aplikace", ale předpokládám, že jde o něco jiného (resp. o FB app), protože jsem nikde na své stránce nenašel, jak tuhle iOs app na stránku přidat. Co byste doporučili?
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    takový poznámky z poslední doby, v reakci hlavně na to, že FB snižuje organic reach. Snižil jsem frekvenci postu na 2-3 týdně. Předtím jsme měli 4-5 a byl jsem rád za reach přesahující 2000 lidí. Po snížení frekvence se mi každý post dostává přes 5000 a i s placenou podporou má pořád slušnej organic reach. takže jenom se snažit a zkoušet a cestu si každý určitě najde. Za mě...míň je víc :)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    mizi mi drafty :( deje se to nekomu? na pagi jsou jasne indikovane 2, ale pri prokliku nemam nic. :(
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    OPTYK: chybí mi kontext :) ale je to docela vtipný...
    OPTYK
    OPTYK --- ---
    Narazil jsem dnes na tohle vlákno. Co říkáte na jejich styl komunikace? Podle mého je admin odvážný :))

    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Ale abych jenom netrollil, tak jediná možnost je testovat, testovat, testovat a zjistit, kdy ti chodí lidi na stránku a které posty fungují. Univerzální rady nejsou (ani ty od Kirše). Úplně jiný optimální čas budeš mít na stránce orientované na studenty, úplně jiný v případě důchodců, úplně jiný v případě maminek a tak dále.

    Kamarádi z Lovebrandu ale nedávno vydali udělátko, které pomáhá přetavit FB insights v něco použitelného. Najdeš to tady:
    Lovebrand » Facebook Report od Lovebrandu
    http://www.lovebrand.cz/static/facebook-report/
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    FATBOZZ
    FATBOZZ --- ---
    Existuje nějaké udělátko, které by řeklo kdy je nejvhodnější vložit post na facebook stránku ?
    _IOB_
    _IOB_ --- ---
    zdravim, jenom dotaz - jde nejak zmenit udalost z privatni na verejnou, aniz bych ji musel znovu vytvaret a spamovat lidi novou pozvankou? diky
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: Právěže úplně smazané. Já ty dva komentáře nevidím ani jako admin, ani po rozkrytí schovaných komentářů. Prostě vůbec.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: úplně smazané - nebo skryté?
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: Nojo :) Správná odpověď je tohle:

    /<post id>/comments?fields=id,created_time,from,like_count,message,parent&filter=stream

    Trochu jsem si to upravil, aby se zbavil stránkování. Což možná způsobilo, že u delší diskuse (160 příspěvků) mi to některý hodilo vícekrát, třeba i pětkrát.

    /<post id>/comments?fields=id,created_time,from,like_count,message,parent&limit=1000

    A pozoruhodné je, že mi tam prosákly dva komentáře, které jsem nikde jinde než v tom výsledku z api nenašel. Že by si FB pamatoval i ty úplně smazané?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: nebuď línej a hoď sem tu odpověď, cos dostal na FB, třeba se bude někomu taky hodit :P
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    mohlo by se vám hodit, aneb co třeba kutíme pro klienty...

    ROI Hunter.com | BFashion – advanced Dynamic Product Ads in fashion industry
    http://roihunter.com/blog/bfashion-advanced-dynamic-product-ads-in-a-fashion-industry/
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Dělám si sentiment analýzu několika postů a snažím se vytáhnout před graph api komentáře. To se daří, nedaří se mi ale tahat taky komentáře stránky a odpovědi na ně (tj. celé konverzace, které se rozvinuly). Na co se mám facebooku přesně ptát?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    u mě dobrý (ale videa jsem, přiznám se, nekoukal):

    [Ultimátní návod] Prodej zboží a služeb na Facebooku
    http://www.davidlorincz.cz/prodej-zbozi-na-facebooku
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    MASOUT: treba platej litr mesicne :)
    MASOUT
    MASOUT --- ---
    RIPCURL: obvykle nelajkuji stránky bankovního ústavu, abych sledoval "vtipná a roztomilá" videa.... Asi bych se snažil připravit trošku cílenější obsah, tohle je jen tahání peněz z klienta bez toho, že by mu agentura poskytovala adekvátní službu...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    RIPCURL: no právě... ale tak aspoň tam je souvislost s brandem, že jo.
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    ADAMM: Já sem na tom právě dost podobně, ale zase říká to ten co má kočku skoro ve znaku :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    RIPCURL: ;) já bych to nedělal, ale záleží, jaké jsou cíle. pokud je to vata na vyplnění a nějaké to lovení engagementu, tak to asi funguje. stejně je to jedno, někdo to dělá kvůli tomu, aby vyplnil excel tabulku, která nemá žádný opravdový význam. tohle neprodává, neřeší customer care, nebuduje brand.
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    Ahoj, chtěl bych slyšet Váš názor na komunikaci https://www.facebook.com/komercni.banka Je pro Vás v pohodě, že jak sdílí vtipná a roztomilá videa? Díky
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    jinak kdyz u toho jsme.. umi nejaky web pro instagram kombinaci tagu? ja vybiral fotky do galerie, ale muj lokalni hashtag je od urciteho momentu zadelany fotkama cinskych kabelek. skoro 5 kabelek na 1 fotku = uz se v tom neda ani prehrabovat rozumne (sry za insta dotaz)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: teď jsem na to koukal :) docela mazec... těch 200 dolarů měsíčně za statistiky mi přišlo jako masakr úlet, to je fakt. ale nečekal jsem až takový obrat.
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Nevim jestli ta info o zpoplatněném iconosquare proběhla tady, ale vzali to zpátky:

    Dear user,

    We rolled back to the version of Iconosquare you love, the one including the free analytics on-demand and all the features you enjoy.

    Over the last few days you’ve been sharing your feelings and feedback on the new version we rolled out.

    We received thousands of messages explaining how much you love Iconosquare, why analytics are so important to you and how disappointed you are. We haven’t realized earlier the depth of the consideration you have for our platform and how much you value its features.

    We blew things up.

    On the one hand, it has been hard for us to read some of your words, on the other hand we are proud to be supported and challenged by such a loyal commited group of people: YOU. We have heard you and Iconosquare is back to what you liked and want.

    We appreciate how much you liked what we have been offering to you and how much you disliked our recent changes. Our team is already at work to build a better version.

    Please accept our sincere apologies.

    Iconosquare Team
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    MRTVY_KENNY: no a zkousel si hootsuite?
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    MRTVY_KENNY: no a zkousel si hootsuite?
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    dovedete poradit v cem managovat stranky?
    ja mam zatim teda 3 takove aktivnejsi a dvema zacina sezona a uz to zacinam nestihat, unikaji mi dotazy a zaroven vidim upozorneni na kazdy like..
    projekty jsou nekomercni, tze idealne neco, co muzu pouzivat zadarmo. vlezu se do 1000 liku u vsech..
    diky
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam