• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    VANJA
    VANJA --- ---
    hoj,
    prosimvas uz si nevim rady, treba nekdo budete vedet..:
    kdyz hodim odkaz do posty nebo na timeline FB tydle stranky www.punto-praha.cz , tak mi to hodi pod odkaz hlasku "V útery 13. října..." coz si nekdy kdysi nacetlo nekam z novinek. Tu hlasku jsem uz davno smazal, zkousel facebook debugger na prepsani, a furt nic, je tam furt... nebudete nekdo vedet jak to hodit dopryč? diky.
    APOKAKODEX
    APOKAKODEX --- ---
    Všiml jsem si, že u jedné stránky mezi událostmi je událost u které není správcem. Nevíte někdo jak to udělat?
    KATCHA_CZ
    KATCHA_CZ --- ---
    KATCHA_CZ: k tomu btw. - omluva, už jsem to našla. Pardon.
    KATCHA_CZ
    KATCHA_CZ --- ---
    ADAMM:
    LUBOSSTREJCEK: kluci, díky moc. To je přesně to, mezi čím lítám. Potřebuji přehlednost, ale zároveň i dosah. Nad placenou reklamou se neuvažuje (pokud ano, tak bych se asi klonila k jedné stránce, protože je to jak píše Adam, žádní profíci ty Facebooky nespravujou). Může být třeba řešením pokusit se na tu hlavní z těch všech FB stránek přitáhnout fanoušky i z těch doplňujících tím, že na těch doplňujících budu sdílet příspěvky z té hlavní (hlavní je klasicky pražská, má nejvíc fans, oproti tomu brněnská docela skomírá - což mi jako brňákovi trhá srdce - a tak zvažuju, jestli ji prostě nezrušit)? A zároveň na té hlavní vytvořit Události pro každé město zvlášť, přičemž je nasdílet na doplňující stránky?

    Btw. hloupý dotaz - kamarád zveřejnil svou novou byznys FB stránku, ale nikde není čudlík na sdílení ostatním. Bývalo to přece hned u "To se mi líbí" - "sdílet s přáteli". Je to nějaká novinka nebo se něco špatně nastavilo při zakládání? Díky za radu!
    LUBOSSTREJCEK
    LUBOSSTREJCEK --- ---
    ADAMM: Máš částečně pravdu. V tomhle připadě může sloužit jako příklad Majáles FB. Myslím, že mají pro různá města různé FP a moc to výsledku nefunguje. Absolutní číslo konverze možná může být o něco větší, ale dosah určitě menší. Pokud máš více adminů pro různé lokace, tak každá může napsat status pro vlastní okolí / vybranou lokaci.

    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KATCHA_CZ:
    LUBOSSTREJCEK: no po pravdě řečeno nikoli. organický dosah bude mít určitě větší víc jednotlivých stránek, pravděpodobně mohou mít i lepší výsledky v reklamě (respektive, protože každá má vlastního admina, tak nejspíš to s reklamami budou umět jen někteří a kdyby to dělal profík na jedné stránce, bude to mít lepší).

    výhoda jedné stránky je přehlednost, ale větší konverze nebo dosah podle mě téměř jistě nebude.
    LUBOSSTREJCEK
    LUBOSSTREJCEK --- ---
    KATCHA_CZ: Preferoval bych jednu FP a několik událostí pod ní. Je to lépe přehledné pro uživatele, větší míra konverzí u příspěvků,, stejně tak se dají eventy sdílet navzájem a uživatelům vždy /skoro vždy přijde notifikace. Zároveň se dají příspevky na FP cílit globálně i lokálně na konkrétní město. Organický dosah bude větší u jedné FP, stejně tak to bude levnější v placené propagaci.
    KATCHA_CZ
    KATCHA_CZ --- ---
    Ahoj, prosím o názor/radu na tuto "slovni ulohu". Kazdy rok probiha Svetovy tyden XY - tyden prednasek a akci v nekolika ceskych mestech. Kazde mesto ma vlastniho organizatora, vlastni program (ktery je tematicky podobny a prednasejici casto stejni, jen prednasi v ruzne dny) i vlastni FB stranku venovanou Svetovemu tydnu XY (na stejne tema tak existuje cca 7 FB stranek s variaci nazvu typu "Svetovy tyden..", "Mezinarodni tyden..", "Tyden.."). Nektere FB stranky tvori k Svetovemu tydnu XY Udalosti, nektere ne. Vsichni organizatori se vzajemne znaji a chteji akci jak celorepublikove, tak lokalne lepe propagovat. Obcas kdyz si vzpomenou, sdili si mezi temito nekolika FB strankami prispevky. Dotaz - je lepsi vsechny FB stranky sjednotit pod jednu a vytvorit Udalosti pro kazde mesto zvlast? Nebo nechat kazdemu mestu vlastni FB stranku a vzajemne si sdilet prispevky? Diky za nazory.
    GALENIUS
    GALENIUS --- ---
    Nevíte, jestli je nějaký způsob, jak určit, že některé lidi chci v tom bočním panelu chatu vidět vždycky? Teď se mi panel přeuspořádal, začali se mi zobrazovat lidi, kteří na FB nebyli už hodně dlouho, a lidi, kterým píšu často, najednou zmizli.... 8-/
    LUSY
    LUSY --- ---
    Ráno jsem nastavovala dvě kampaně na Facebooku, a u obou se mi stále ukazuje pouze "naplánováno" a neběží. Netušíte čím to je? Měli běžet jen tři dny což je docela problém když se za první dnes nespustili.... Přitom termín začátku mi to teď ukazuje 24.2.2016 9:20.... Děkuji za jakoukoliv radu
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    FB reactions pro všechny!

    A článek o FB Canvas, včetně video ukázky:

    Nové Canvas - první české zkušenosti | Newsfeed.cz
    http://newsfeed.cz/nove-canvas-prvni-ceske-zkusenosti/
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    WOJTYLA: to nevim, kdyz se mi to stalo, chteli po mne zaslat doklady..
    WOJTYLA
    WOJTYLA --- ---
    přátelé, FB mi bloknul učet že tam prej nemám vlastní jméno (což jsem tedy mel) taky žejsem ho musel zmenit na Josef Novák což mi prošlo... ale chtěl ybch zpět svý vlastní jmeno... nevíte kam napsat tem kretenum?
    BOTUL
    BOTUL --- ---
    JUSTIF: Moc děkuji, to je přesně ono! Přesně toto jsem hledal a nevěděl, kam kliknout :)

    Ještě mám druhou otázku. Máme tuto stránku https://www.facebook.com/protectu.vnejlepsichrukou a přemítám nad správným obsahem, který by jednak budoval povědomí, protože o naší službě zatím nikdo neví a druhak vedl především k objednávkám. Naznal jsem, že dosah budu tvořit prostřednictvím podobných příspěvků jako je poslední loutková babička https://www.facebook.com/...341357973754.1073741827.188083527899545/1023703611004195/?type=3&theater. Tedy příspěvků, které se líbí, ale nesouvisí úzce s tím, co prodáváme. Generování objednávek bych rád podpořil tvorbou vlastního hodnotného obsahu, který podrobněji vysvětluje jednotlivé funkce a principy naší služby, než jak je popsáno na webu. Ala https://www.facebook.com/...7341357973754.1073741827.188083527899545/992019587505931/?type=3&theater Nebo to může být jako v tomto případě vhled do charakteristik našich zákazníků. Tím fanouškům na praktických příkladech vysvětlím, kdy generujeme přidanou hodnotu, a že by měli přestat lajkovat a začít nakupovat.

    Máte k tomu nějaké připomínky nebo náměty? Pokud se vám kombinace těchto dvou typů příspěvků zamlouvá, v jakém poměru by to mělo být, abych vytěžil maximum? 50:50?
    JUSTIF
    JUSTIF --- ---
    BOTUL: nevim, jak to jde u sponzorovaných příspěvků, ale jednou ne úplně známou metodou, jak zadáčo pozvat lidi, kteří lajkovali tvůj post k tomu, aby lajkli tvoji stránku, je následující:

    1) u postu se zobrazuje komu se post libil
    2) kliknout na "others"
    3) invite people who like this post to like your page
    4) profit



    já jsem to párkrát zkoušel, ale klikat to po jednom je zvlášť u větších stránek celkem vopich. pokud ale stránku teprv rozjíždíš, asi to nebude problém.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Přijďte na další Babeltalk, dokonce je 14 dní dopředu jasný program!

    https://www.facebook.com/events/1675224166079493/

    25. února, 18:30, Grid (Opatovická 19, Praha 1)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Reactions – na co se můžete těšit | Newsfeed.cz
    http://newsfeed.cz/reactions-na-co-se-muzete-tesit/

    zapnuli mi FB Reactions, asi že jsem třetí týden ve Španělsku :D
    BOTUL
    BOTUL --- ---
    Ahoj,
    rád bych se zeptal, zda je možné pozvat k lajknutí stránky osoby, kterým se líbil náš reklamou podpořený jeden příspěvek, ale nedošlo k lajknutí samotné stránky? Ví někdo?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    LUSY: tady...

    Facebook reklama pro začátečníky | VímVíc.cz
    https://www.vimvic.cz/kurz/facebook-reklama-pro-zacatecniky
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    LUSY: teď proběhlo ;) otázka je, kdy bude další, protože Lukáš teď pracuje v Dubaji. ale má i on-line kurz :)

    Školení internetového marketingu | Lukáš Krejča
    http://www.lukask.cz/skoleni-internetoveho-marketingu/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam