• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    NIMBUS
    NIMBUS --- ---
    NIMBUS: ve zkratce, jestli jsou teď fakt aktivnější stránky našeho města před volbami, nebo ne... Díky
    NIMBUS
    NIMBUS --- ---
    Sháním se po tom, jestli neexistuje nějaká metrika cizích stránek na Facebooku. Stačila by mi aktivita v rámci měsíců - počet postů, reakcí.
    DON_PEDROPOULOS
    DON_PEDROPOULOS --- ---
    ADAMM: bohužel ne:( ten poskytovatel neexistuje jsem zjistil
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DON_PEDROPOULOS: úplně vážně: není šance obnovit tu mailovou adresu?
    AIDLIN
    AIDLIN --- ---
    Ahojte, víte někdo o těch nových aktualizacích co fb provedl? Tlačí nás do conversions přes API, z nastavení kampani úplně zmizel cíl prodej a je tam jen konverze, v dalším kroku se nastaví prodej, ale špatně to měří. Snad dávám smysl a najde se někdo kdo tomu přišel na kloub.
    DON_PEDROPOULOS
    DON_PEDROPOULOS --- ---
    Zdravím, potřeboval bych poradit ohledně přihlašování na fb který jsem moc nepoužíval. Zřejmě jsem někdy v minulosti změnil heslo, které se mi neuložilo do klíčenky a já si ho nepamatuju. Mám ale další problém, že emailová adresa na které byl účet založen neexistuje (poskytovatel ji kdysi zrušil).
    Dostal jsem se do situace, kdy tedy na email odchází kód pro obnovu ke kterému se nedostanu. Paradoxně, na některých zařízeních mám do účtu zatím stále přístup, když tam ale chci změnit v nastavení mail nebo přidat telefon (který tam také nemám) nejde to.
    Jaké jsou možnosti řešení? Díky moc!
    RUDIE
    RUDIE --- ---
    HONXX: podle mě to je jen na zvůli FB, jsem na tom podobně
    HONXX
    HONXX --- ---
    Dotaz do pléna: jak přepnout stránky na nové prostředí? Mám ve správě několik stránek a jen u jedné mi to FB nabízí
    AETHER
    AETHER --- ---
    Prosím vás, jde vám uložit nové nebo změněné publikum?
    ACIDQA
    ACIDQA --- ---
    CEEFA: jo, ale tam mi to ukaze akorat tohle (MC uz je jmeno toho “cinana”) :(

    CEEFA
    CEEFA --- ---
    ACIDQA: aj :(
    tohle jsi zkousela?
    Nahlásit ohrožený účet
    https://www.facebook.com/hacked
    ACIDQA
    ACIDQA --- ---
    CEEFA: jsem prave… :/
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    ACIDQA: a ty jsi jediny majitel a spravce tech stranek a business manageru? ja si pro tyhle ucely delam dycky zalozni ucet, ktery jinak nepouzivam a kterymu dam stejny prava jako svymu pravymu, ale to uz je ted rada trochu k nicemu, po bitve...
    ACIDQA
    ACIDQA --- ---
    Ahoj, Facebook mi zablokoval muj ucet (rano se tam zjevili cizi novi pratele, nova profilovka a profil byl prejmenovan, takze zablokovani ok)… nicmene, protoze jsem ani nestihla nahlasit, ze byl ucet zneuzit a rozporuji to az ted s ksichtem cinana, pocitam, ze mi ucet bude zablokovan nadobro.

    Jsem majitelem a spravcem nekolika stranek. Co se s nimi stane?
    Co se stane s temi, kde krome me mam treba dalsi editory nebo moderatory?

    (Nedostanu se ted vubec nikam, ani v business siˇuite? Messenger… nicproste)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Pokud jste z Brna, stavte se už pozítří večer - 27.1. od 18h - do Kumstu na jubilejní Babeltalk #50 na téma Social Media Tools. Pokud nejste z Brna nebo se nechcete potkávat - přidejte se on-line :)

    Babeltalk 50 - Social media tools (Social Media Thursday)
    https://www.facebook.com/events/1101588677242833

    Line-up:

    Daniel Kajak / Sentione (PL) – Do we still need social listening?
    Pavel Šafařík / ROI Hunter (CZ) – We spent $1 Billion on Facebook and Google Ads: here's what we learned about dynamic product ads
    Natália Kimličková / Kontentino (SK) – Social media management that saves 40% of your time
    Koen Stevens / Ambassify (BE) – Employee Advocacy And Beyond: Real-Life Cases And Results Up to X20 ROI
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    COLOMAN: myslím, že "nejjednodušší" je použít nějaký scrapovací nástroj, který bude simulovat uživatele a zvládne to udělat. našel jsem k tomu tohle video - je staré přesně rok (takže na rozdíl od různých návodů z roku 2012 by to snad mohlo fungovat):

    Facebook Scraper - How to Scrape Group Posts from Facebook - No Programming Needed - ScrapeStorm
    https://www.youtube.com/watch?v=IGL2vgGBVDU
    IHAY
    IHAY --- ---
    COLOMAN: Není to lamadotaz, ale na tohle FB prostě není stavěnej. Bohužel je to přesnej opak archivačního nástroje, veškerá pozornost je upřena na přítomnost.

    jednu radu přesto mám - celkem dobře se dají ve skupině zpětně prohlížet obrázky a videa. Možná se tak dostaneš dál do minulosti než ve feedu. Ale taky budeš muset všechny ty obrázky postupně načíst jeden po druhym, takže v závislosti na poměru kolik příspěvků má obrázek nebo video to možná bude o trochu lepší, ale asi ne o moc.
    COLOMAN
    COLOMAN --- ---
    Zdar, určite lamadotaz:
    dosavat som FB málo využíval, v poslednom čase som však narazil na jednu skupinu, ktorej prispevky by som rád preštudoval dopodrobna, sahajú cca 5 let do histórie.
    Pri postupnom odkrývaní jej príspevkov však už opakovane pri cca 4.roku histórie už mám pomerne slušnú paměť noťasu tak zapratanú, že mi komp zamrzá...
    To chyba je dachde na mojej strane, alebo FB je skonštruovaný tak špecificky, že není inej možnosti, než načítať celých 5let všehomožnýho na "jednu stranu monitoru"?
    díky za rady!
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    HORST_FUCHS: možná je to už pasé, ale doporučuju mrknout sem: https://www.jakubpacanda.cz/wuwejcommunity-pozvanka - Jakub pomáhá právě lidem, co chtějí monetizovat svoje skupiny (ať už prodat nebo třeba získat nějaké partnery)
    JPI
    JPI --- ---
    Ahoj, uměli byste někdo poradit s mým předchozím dotazem?

    Jak se při vytváření klasického nepropagovaného příspěvku vyvarovat toho, že se mi později při propagaci příspěvku s odkazem na web bude zobrazovat toto?



    Nápověda je bohužel nekonkrétní https://www.facebook.com/business/help/170741668098903. Říká, že některé příspěvky to umožňují a jiné ne. Neříká ale, které to jsou. Díky
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam