• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WIRUZIKInternetový marketing (PPC, display, affiliate, mobilní reklama atd..)
    Povídání o internetovém marketingu obecně. Zkušenosti s PPC systémy (Google Adwords, Seznam Sklik, Etarget), display reklamou, affiliate sítích, vzrůstající mobilní reklamě, ale také o trendech, budoucnosti či nástrojích používaných v internetovém marketingu, testování (a optimalizace) webů a podobně..
    rozbalit záhlaví
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    JEREMIUS: ty jsi příjemný asi jako moje trenky po celovíkendové rychtě, jojo zavolám na podporu když tu nikdo nemá šajn jak Google Adwords řeší billing, díky za vaše kyselé přípomínky vy splnění závazci
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    DJFRACTAL: Tady možná spíš nejsou lidi, kteří by s tímhle měli zkušenost. Prostě platí své závazky, berou na sebe riziko podnikání a nespotřebují službu s tím, že pak "jé, víte, já to nemám z čeho zaplatit, dám vám to někdy příště".

    V záhlaví AdWords máš kontakt na podporu. Tak jim zavolej, nebo napiš. Nebo zkus nějaký webtrh či podobnou diskuzi garážových startupistů
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    CYBERWOLF: tyjo Google je váš svatostánek neboco? neříkám že jsou v Googlu svině, propálit hodně peněz v adwords někomu, kdo se systémem začíná, stačí pár maličkostí, od vysokých příhazů skombinovaných s vysokou hranicí maximální útraty

    měl jsem zkušenosti a to spíše dobré pouze s facebook ads, s adwords začal před dvěma lety jenom proto, že mi od google přišel dopis, že mi dají 75eur navrch když zaplatím 25, dobrý deal řekl jsem si a začal jsem se se systémem seznamovat, jenže jsem si špatně nastavil onu hranici útraty a potom co jsem na to trochu pozapomněl mi tam po měsíci naskočilo 200eur, pak už sem si dával pozor :)

    já vím že pro ostřílené adwordsáky je tohle k smíchu a chybama se člověk učí, jen mi trochu vadí ty nejasnosti ohledně dokdy zaplatit a nemuset se bát, nedělejte z toho hned kovbojku, je vidět, že tady asi nikdo nemá tucha jak to s fakturací v google adwords vlastně je
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    DJFRACTAL: Když jsou v tom Googlu takový svině, to bys měl co nejrychleji zaplatit a zrušit všechno, co tam máš, jinak s tebou prachsprostě vydrbou jako s dlouhou řadou firem a fyzických osob.

    Jinak jestli někdo dokáže v adWords omylem propálit tisíce dolarů, bojím se domyslet, co by dokázal za volantem :)
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    JEREMIUS: to vůbec ne, naopak, navíc jsem to tu psal, vadí mi ale, že tam není jasně řečeno dokdy se musí platit, resp. jaké je penále z prodlení a chtěl bych, aby to někdo, kdo s tím má zkušenosti, uvedl na pravou míru...
    nechápu proč užíváš slova "prachsprostě", že zrovna teď na to nejsou ve firmě finance, není žádný zavrženíhodný důvod, mám úplně přirozený strach z toho o kolik procent by se mohl dluh navýšit, kdyby ho třeba začala vymáhat třetí strana, navíc jakoby bráníš Google, kteří zrovna nejsou žádní svatoušci, těch příkladů kdy Google PRACHSPROSTĚ vdrbal s ostatními firmami i s fyzickými osobami je celá dlouhá řada

    další věc je, že na internetu se dá najít plno ubrečených vzkazů a komentářů od úplných ppc začátečníků, kteří neopatrným, nelogickým a neznalým zacházením udělali skrz adwords dluhy za tisíce dolarů a google se zrovna nemá do toho aby tomu jednoduše zabránil
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    DJFRACTAL: Přijde mi, že ty se snažíš poukázat na to, že chceš normálně prachsprostě s Googlem vydrbat a okrást ho o peníze, tj. nezaplatit za spotřebované služby.
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    ONDREX: no ja se snazim poukazat na to, že google ads v nejbližší době nechci ani nemusím používat jako prostředek internetového marketingu
    ONDREX
    ONDREX --- ---
    DJFRACTAL: tak von ti to pak strhne z další úhrady kreditu asi..
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    DJFRACTAL: rozuměno, né že bych to nechtěl zaplatit, ale absence jakéhokoli "due date" mě zrovna do placení netáhne, když ještě k tomu jsou teď mnohem důležitější věci k placení
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    jediné co jsem našel přímo v Adwords: "Pomocí funkce Provést platbu můžete zaplatit, kdykoli budete chtít a jakoukoli částku budete chtít."
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    zase hloupý dotaz, ale nepodařilo se mi to nikde zjistit: Google po mě chce platbu za proběhnuvší Adwords, ale zrovna ted nemam na zaplaceni. Reklama pomoci Google celkem splnila svuj ucel, ale ted ji zase nejaky ten patek nebudu potrebovat. Jake jsou penalty za nezaplacení/pozdní zaplacení faktury z Adwords? Kamos rikal ze kdyz to nezaplatim tak se vubec nic nestane, ale nechce se mi tomu verit...
    LORAIN
    LORAIN --- ---
    KAJJAK: Byla jsem na tom začátečnickém školení - 2 x 4,5 hodiny. První část hodně povídavá, i když lektor uváděl hodně příkladů z praxe vlastní i svých kolegů. Druhá část byla spíš praktická - vlastní nastavení kampaně v Adwords a s Skliku, ještě chtěl mluvit o Adwords editoru (měli jsme si ho i předem stáhnout), ale nestihli jsme to a nikdo už neměl zájem tam kvůli tomu zůstávat. I když to lektor nabízel.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    LORAIN:

    a byl to vice workshop nebo spis obecnejsi povidani? Ja bych radeji neco praktickeho...
    LORAIN
    LORAIN --- ---
    KAJJAK: u H1 jsem ho absolvovala a můžu rozhodně doporučit. Výhodou byl i velmi vstřícný přístup školitele.
    KYTT
    KYTT --- ---
    FARFELOO: U displaye máš možnost cílit jen ve volné shodě a je teda hodně volná :) Nebere to v potaz jen obsah webu, na kterým se má reklama zobrazit, ale třeba i historii browseru a hledání uživatele. Nevím jak kolegové tady, ale u našich display kampaní má cílení přes klíčová slova obvykle ty nejhorší výsledky :)
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    GIF: realne je to slozitejsi protoze by si mel resit atribucni model
    GIF
    GIF --- ---
    FEDAJKIN: jenom pozor při porovnávání obratu/objednávek Analytics vs. AdWords. AdWords připisují ke dni prokliku a Analytics ke dni transakce viz např. tenhle přehled http://www.besteto.cz/terminy-pripsani-konverzi
    GIF
    GIF --- ---
    FEDAJKIN:
    FARFELOO: jestli mi něco neuniká, tak v Analytics čísla objevnávek (hodnotu, daň, množství produktů...) vidět jednoduše můžeš, když dobře měříš e-commerce. Pak ti stačí vyfiltrovat podle zdroje / média nebo použít segment...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    kdyz jsme u toho skoleni PPC doporucili byste nejake? H1, dobry web, robert nemec ci nejake jine?
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    ok, řeknu si zítra o nastavení GA :-)
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    FEDAJKIN: obecně by ti ta agentura mela tohle nastavit, delame to tak ze mame dashboardy v analtyics co chodi automaticky klientum kd jsou videt KPI co si dohodneme (konvernzi pomer, mir aopusteni vz kampane, mir akonverze na volani, atp. to se proste dela pro kazdy projekt indivudualne co ma smysl)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam