• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LWEEKAndroid development
    Diskuse o vývoji aplikací pro platformu Android.
    -----------------
    Tipy, Triky, Postřehy, Začátečnický help, Nápady na nové aplikace.

    Oficiální developerská stránka: http://developer.android.com
    Něco málo v češtině na WiKi android fora: http://wiki.androidforum.cz/index.php/Programov%C3%A1n%C3%AD
    Článek na Zrojáku: http://zdrojak.root.cz/clanky/vyvoj-pro-android-ii/

    Docela zajímavé tutoriály přímo od vývojářů ze Sony Ericsson:

    na tvorbu vlastního View adapteru
    http://blogs.sonyericsson.com/developerworld/2010/05/20/android-tutorial-making-your-own-3d-list-part-1/

    zajímavý nápad na zoomování jedním prstem - aneb vytváření gest
    http://blogs.sonyericsson.com/developerworld/2010/05/18/android-one-finger-zoom-tutorial-part-1/
    rozbalit záhlaví
    MASSERATTI
    MASSERATTI --- ---
    REDTIME: :) Beru to jako ze nemas zajem. Dik. )
    REDTIME
    REDTIME --- ---
    MASSERATTI: Hehe, ted si me dostal... ja prave noteslate pozoroval uz nekdy od roku 2011... kazdych par mesicu bylo zverejneno bombasticke oznameni, jak noteslate bude brzo uveden na trh a jak zmeni svet.
    Ale krome peknych PR obrazku to byla jen snuska kecu :)
    A ted hleda lidi?
    Podte pracovat k nam! Mame plan, lidi, prototypy, budget, silnej marketing i zajem trhu a komunity... hehe vazne?
    Tomu uz nikdo nemuze verit...
    Jedine co mate, tak je je par tisicovek lidi na fb, kteri z vas maji velkou srandu...
    MASSERATTI
    MASSERATTI --- ---
    REDTIME: Delas v Androidu? Kernel / C# / Java? Nejake zkusenosti? Nebo zadne? Projekty? Linux ninja? Nebo Ubuntu? Dokazes se zapalit pro vec? Bavi te tvorit? Jses teamovej hrac? Chces byt soucasti unikatniho globalniho startupu? Shanime dalsi lidi do teamu, idealne na full time od brezna. Misto Praha / USA
    Po trech letech intenzivniho vyvoje a snazeni se projekt posunul do dalsi faze realizace a v letosnim roce prijde Noteslate na trh. 2014 je rok kdy handwriting zmenil svet. Slate was born. Podobna zmena, jako kdyz prislo na zacatku 20. stoleti radio.. tv, pocitace, mobily, knihtisk, AR,... a kazda technologie, platforma otevrela nove moznosti vyvoje spolecnosti ...:)
    Mame plan, lidi, prototypy, budget, silnej marketing i zajem trhu a komunity.
    Mas cas? Chces byt pri tom?
    Posli CV na devs@noteslate.com
    WIN_KLO
    WIN_KLO --- ---
    PISKVOR: Díky, chci si do LG P760 hodit KitKat, ale koukám, že ten unlock bootloaderu bude asi dost oříšek...
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    WIN_KLO: U Sony Ericssonů mi bez unlocku bootloaderu root nešel; čili napřed unlock, potom root.
    WIN_KLO
    WIN_KLO --- ---
    Co mám udělat dřív? Rootnout nebo unlock bootloader?

    Díky!
    REDTIME
    REDTIME --- ---
    MASSERATTI: noteslate? ale nene :) Ty s tím máš něco společného nebo jen naháníš lidi?
    MASSERATTI
    MASSERATTI --- ---
    Zdravim vespolek,
    sorry za OT. Pro globalni startup shanime vyvojare Android / Ubuntu (..linux) / C# / kernel /...
    Idealne fulltime, od brezna, Praha. Naplni prace je tvorba vlastniho OS, GUI, reseni backendu,...
    NoteSlate /// intuitively simple monochrome paper alike tablet device
    http://www.noteslate.com
    Zajemci mi prosim poslete zpravu do posty ci CV/Projekty na email: devs@noteslate.com
    Dekuju za sdileni!
    HVJ3R
    HVJ3R --- ---
    ARCAO: Dik moc. Jeste jsem se k tomu bohuzel nedostal, dam pak vedet a podelim se o n00b zkusenosti.
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    ARCAO: to vyzera dobre, pouzijem aj ja :) dik
    ARCAO
    ARCAO --- ---
    HVJ3R: Zrovna dneska jsem procházel různé knihovny a narazil na Retrofit od Square. Na ten tvůj problem je to jak dělaný...

    Retrofit
    http://square.github.io/retrofit/
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    chlapci, potreboval bych nejaky server pre backend services (asp.net najlepsie, php moze byt tiez). ktory host by ste odporucili ? windows azure ako posledna moznost...
    ARCAO
    ARCAO --- ---
    VIRTUALVOID: Nejrychlejší je Jackson Streaming API, ale tam si to musíš procházet ručně. Záleží, jak moc velký JSON zpracováváš.

    Jinak tady (https://github.com/eishay/jvm-serializers/wiki) jsou nějaké testy rychlosti. Je to sice rok staré, tak brát s rezervou.
    GORG
    GORG --- ---
    Hmm, jak tak googluju, se zdá, že problém je v množství různých bugů na ATI kartách. Takže kromě jazyka GLSL asi nutno vzít v potaz, jaký typ grafické karty mám (její drivery) a že to třeba spouštím na Linuxu. Nenašel jsem konkrétně ten samý bug, ale jiné se tomu projevem podobající

    No svého času jsem portoval hry J2ME na mobilech, a tam byly bugy na denním pořádku. Některé telefony neuměly uvolňovat pamět, takže bylo nutné nedopostit, aby bylo potřeba garbage collectoru, většina prostě nesplňovala specifikace, a tedy bylo potřeba zjišťovat u každého telefonu zvlášť, jak konkrétně porušuje specifikace. Například čtu, že pokud u GLSL zadáte jako globální int proměnnou, tak musíte připsat const, a pak že to možná bude fungovat. Odrazuje to od toho se GLSL vůbec dál zabývat jako něčím seriozním.
    GORG
    GORG --- ---
    Metodou pokus omyl jsem postupně zjistil, že pokud v kódu nepoužiju atribut binormály (který možná není definovaný), tak to funguje. Zůstává tedy stále otázka, proč to vadí. Z logiky věci vyplývá, že buď by tam u atributu binormály mělo být (0,0,0) nebo to hodit nějakou chybu. getLastError vracelo 0.
    Používám teda kód třetích stran (tak přesně nevím, co se tam děje, ikdyž mám k dispozici jejich kód-libgdx)
    GORG
    GORG --- ---
    Přijde mi, že to odporuje logice. Napadlo mě samozřejmě, že je chyba na mé straně :) V pixel shaderu jsem dal gl_FragColor = texture2D(u_texture, texCoords) + vec4(1,1,1,1);, což by snad zaručeně mělo udělat bílou?
    GORG
    GORG --- ---
    Asi nejde o semantickou chybu, ze bych tam mel nejaky preklep apod., ale nepochopil jsem to.
    A tapal, jak metodou vylucovani odhalit, ktery radek to zpusobuje, kdyz to ma tu vlastnost, ze vsechny uniform konstanty _musi_ byt pouzity i v kodu. To pak dominovym efektem musim zakomentovat skoro cely kod, aby to uspokojilo kompilator :)

    Napada me, ze jde o nejakou chybu ruznych verzi OpenGL, ktera se projevi teprve pri spusteni kodu, ne pri kompilaci. Premyslim, jak se na to zeptat strycka googla. Zni mi to dost nesmyslne.. kompilace by nemela snad umoznit nevalidni kod.
    GORG
    GORG --- ---
    DRIZDIK: Mně přijde, že to má problém detekovat chyby v kódu, ačkoliv se to tváří, že kompilace proběhla úspěšně.
    Po přidání určitého kódu se náhle nic nezobrazuje (nezdá se ani, že by to bylo nulovou alfou) ale ani to nehlásí žádnou kompilační chybu. Jakoby se ten shader zbořil. Tohle mě teď dost zmátlo. Oproti HLSL kde jsem se sebedivočejším kódem s ničím takovým nesetkal.
    DRIZDIK
    DRIZDIK --- ---
    GORG: psaní a debugovani GLSL by me taky dost zajímalo
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    ARCAO: jackson je pomalsi od tej internej json-parser implementacie, nie ? detto gson
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam