• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HAMSTERItalian Cars
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    TITUS_PETRONIUS: no ono jednak hodne zalezi na servise a pak na zachazeni, moje 147 vypada jak nova, jiny auta sou po 100.000km zraly na generalku. Ale jo, mas pravdu, ze o Alfu je potreba vic se starat, to tak je. Ale pak to jezdi tak, jak to jezdi, to ti zas zadny VW neda. Vzdycky je to neco za neco. Problem je, ze tech 100.000km je to novy auto a vlastne nic nepotrebuje, jenze kdyz se na radnej servis vykasles, tak to po tech 100.000km zacne....
    KINGFISHER:
    KINGFISHER
    KINGFISHER --- ---
    HAMSTER: asi jsem si nepřečetl na začátku že to je diesel neasi. Vidim, že se chytáš čehokoliv ty zoufalče :-)))
    TITUS_PETRONIUS
    TITUS_PETRONIUS --- ---
    NYKRUK: tak ja neviem, podla mna su vozy po 100 tis km este stale pouzitelne a ak to nie je prave AR tak staci menit v nich spotrebny material. U AR je asi spotrebny aj blok motora.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    KINGFISHER: tak neco sem si tu precetl a neco o motoru vim, narozdil od experta, co chtel menit uapalovaci svicky u naftovyho Forda...
    KINGFISHER
    KINGFISHER --- ---
    HAMSTER: no tak řikat asi ne o motoru kterej si neviděl a neprozkoumal. To jseš teda expert.
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    TITUS_PETRONIUS: Co to tak čtu, tak problém je v tom, že obě auta jsi koupil jako vylítané kusy, které se prostě nevyplatí dál udržovat.
    TITUS_PETRONIUS
    TITUS_PETRONIUS --- ---
    no ved sa tu nehadajte chlapci, ale moje skusenosti potrdzuju povest tej znacky a aj ked sa mi napriklad 159 velmi paci dost silno si rozmyslim kupu dalsieho kusu od nich. tolko penazi a trpezlivosti nemam aby som znasal take excesy.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    KINGFISHER: :-D nehraj si na experta, nemas ani paru, co to muze zpusobovat...
    KINGFISHER
    KINGFISHER --- ---
    HAMSTER: asi ne no... asi ne.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    KINGFISHER: Vynechávání válce může mít spoustu příčin od závažný závady po banalitu (což bejvá většinou, ale v tomhle případě asi ne), totéž kolísání teploty. To bys moh vědět. A na trolling nereaguju...
    KINGFISHER
    KINGFISHER --- ---
    HAMSTER: vybrat dobrej kus? vybrat dobrej kus, když jsou motory špatný (vynechávání válce je dost podstatná závada, stejně tak kolísání teploty atd. atd.)= žádná alfa, dobrá alfa.

    TITUS_PETRONIUS: no tak když nemáš štěstí podruhý, tak bych to už podruhý nezkoušel ne? dvakrát do stejný řeky nevstoupíš.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    njn, chce to mít štěstí a hlavně vybrat dobrej kus, alfy sou citlivý na servis a kvalitní oleje a do toho s tím lidi jezděj jak čuňata.....
    TITUS_PETRONIUS
    TITUS_PETRONIUS --- ---
    KINGFISHER: mal som GTV 2.0TS ale len kratko to som vratil. Potom GTV 3.0 V6 - to bola napriek uctom zo servisu ktorych som mal do minuleho tyzdna plny karton uplna laska. Potom som toho mal plne zuby tak som si kupil Brita, rover 25 a sice nemohol uverit ake je to pomale a ako sa to naklana v zakrutach ale za 60 tis km a 2roky som na nom musel opravovat len pokazeny zamok na dverach.

    GTVcko malo problem s brzdami, tak ich menili vratane celusti, homokinematicky klb, stracalo olej (ale vlastne ta V6 nemala az tolko problemov) stierace (stierali len ked neprsalo inak len do polovice), nosnik motora a prehrdzaveny chladic neratam lebo ten nosnik som odthol sam a chladicena auctach z 90 rokov hrdzaveju celkom bezne, tiez klima robila problemy.. mal som taky krem na veku olejovej nadrze, cize asi tesnenie hlavy odchadzalo a tak.

    Ale zase ten zazitok z jazdy. Unbezahlbar.
    TITUS_PETRONIUS
    TITUS_PETRONIUS --- ---
    HAMSTER: toto selespeedu som sa veru bál, preto mam manual. A problem? No typicky ako u Twin sparkov - motor. Nedavno som mal prepaleny ventil, oprava ma stala 1200 Eur, auto konzumuje vela oleja (asi 4l na 1500-200 km), teplota motora kolise od 60 do 90°C aj pri dlhsich jazdach, mototu po oprave zjavne vynechava obcas jeden valec, na zaciatku bol problem alternator (ktory mimochodom autorizovany servis chcel vymenit za 700 eur) aj po vymene stale chodili chybove hlasky na palubnom pocitaci, napravnice boli uz vytlcene led malo auto 150 tis km, teraz najnovsie mi tiez nefunguje kurenie/klima (teda len v modoch HI/LOW).

    Aito ma novy rozvodovy remen, sviecky, tesnenie hlavy valcov vsetky ventily v tretom valci a stale nejde dobre. Pri AR treba mat naozaj stastie. To som ja uz 3x nemal...
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    TITUS_PETRONIUS: Moje 147 v té nejhorší možné kombinaci (2.0 TwinSpark, Selespeed) funguje naprosto bez problémů, uvidíme, co přijde, ale zatím na servis vychází 4x levnějc, než sousedův nezničitelný držák w124 250d... Navíc to fakt dobře jezdí..

    Co máš za problém se 147?
    KINGFISHER
    KINGFISHER --- ---
    TITUS_PETRONIUS: takže tys koupil dohromady 3? já bych se na to po prvním asi vykašlal.
    TITUS_PETRONIUS
    TITUS_PETRONIUS --- ---
    SWITCHMAN: tak to si stastlivec. Moja 147 je uz tretia AR co vlastnim a vsetky bohuzial davali povesti nespolahlivych aut za pravdu. Druha vec je ze maju skvely zvuk, motory su pruzne, desing ohormujuci a ceny pod hladinou pricetnosti. Milujem tie aufa, donedavna som bol presvedceny Alfisti ale uz si nemozem dovolit tu nespolahlivost a tak moje dalsie auto bude asi nemecky fabrikat.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    KINGFISHER: o to je asi vtipne, ze? Velmi dumyslne...
    SWITCHMAN
    SWITCHMAN --- ---
    No ja nevim, za posledni rok jsem menil jen olej a gumy + odtahoval na lane nepojizdny mondeo 2x, jedno VW a tusim skodovku.
    KINGFISHER
    KINGFISHER --- ---


    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam