ADAMFC: Konečně vidím nějakou snahu místo mínuskování.
1. super odpověď
2. jaké to má řešení? Spoje přidat nelze, respektive je to drahé a i technicky dosti těžko proveditelné (kapacita silnic). A navíc nápor je vždy v jednom směru, takže ve druhém bude jezdit bus za busem prázdný...
3. Souhlasím, je to domněnka. Vycházím z osobní zkušenosti a z kontaktu s lidmi. A taky rozumnou úvahou. Nechápu, proč by někdo chtěl platit za něco, co mu funguje zadarmo. A na Praze 6 je to vzhledem k její velikosti skutečně jen zlomek ulic, kde je opravdu problém. V podstatě to vystihuje ta mapa pilotu a i tam bych se o některé ulice hádal.
4. podle sebe soudím tebe? Jak už jsem psal, nemám problém to přiznat, že mě osobně se to dotkne a proto mi to vadí. Ale ten princip mi vadí víc. Věř si tomu nebo ne. Kdyby šlo jen o mě, neřeším to.
5. Dobře, tohle beru jako objetivní názor jednoho občana. Nikdy jsem netvrdil, že to nepomůže NIKOMU a že se tam nedá žít. Specifickému občanovi to pomůže a nevadí. Jen je to menšina. V případě Prahy 6 dost podstatná.
6. Takže jsem měl pravdu s tím důvodem, že ti to pomůže v pohybu autem po tvé čtvrti? Sorry, ale jako jet 500 m na poštu autem. Ale jo, pokud vezeš balík, chápu, taky to dělám. Je to tam na hovno. Akorát sladké tajemství, to zóny fakt nevyřeší, protože to, že v Kafkově nebude stát 5 Středočechů rozhodně nevyřeší to, že před poštou bude prázdno. V tu chvíli si to tam zaplníte sami, protože toho okamžitě začnou využívat všichni.
Co se zkusilo udělat pro to, aby to šlo bez restrikce? Akorát se ruší další parkovací místa. Prodloužilo se metro, bez P+R. Vše je spíš kontra...