• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MITTRADarkspore
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    MITTRA: Přiznat se ale musí celkem malý výběr misí, kdy těch (tuším) 24 misí v 6 prostředích za chvilku znáte nazpaměť. To bych ale čekal, že pořeší EA formou (mnou) nenáviděných DLC :)
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    COMMANCHE: Autor to zřejmě buď naprosto nepochopil, nebo to psal v čtyři ráno po náročném nočním rande s pány Beamem, Walkerem a Danielsem :)

    Tohle není a ani nemělo být Diablo. Pokud někoho nebaví čekat na trojku a chce si zahrát diablovku, správnou volbou je třeba Torchlight, ale jen stěží Darkspore. Ta hra samozřejmě má mnoho much, ale autor se ani vzdáleněn nedotkl jediné z nich a naopak nesouhlasím s jedinou výtkou, které uvedl on. Z recenze je trochu cítit, že ji hrál narychlo pár hodin a měl nastavené odlišné očekávání.

    V pozdějších fázích hry totiž teprve přichází to pravé kouzlo, kdy člověk nehraje "jen" diablovku, ale musí strategicky sestavovat tým hrdinů pro misi, aby dosáhl takové kombinace schopností hrdinů, která mu vůbec umožní misi dokončit. Skladba hrdinů i při hře jen dvou hráčů začne trochu připomínat MMORPG, kdy na začátku kombinujete celkem 6 postav do mise. Rozhodujete se, kdo bude primárně tankovat, na jakou postavu musí přepnout oba hráči ve chvíli, kdy se objeví nějaký jiný typ potvor, kdo bude zabíjet bosse a kdo se postará o jeho spawn apod.

    Nedostatky Darkspore jsou pak především v nesmyslném balance systému, který bohužel v určitých fázích hry efektivně naprosto znemožňuje multiplayer, byť jsou hráči na stejném levelu (crogenitor level). Pokud je jeden hráč jen o trochu víc klikař a padnou mu předměty vyššího levelu (a zvedne se tak i level jeho postav), hra usoudí, že je přiliš imba pro hru s jeho parťákem, a nasadí brutální nerf (např. životy na polovinu a drastické snížení všech vlastností). To bohužel nevede k vybalancování herního zážitku, ale prostě k tomu, že hráč na vyšším levelu je okamžitě naprosto nepoužitelný, protože je řádově slabší než jeho parťák, a potvory v misi přitom zůstaly pořád posíleny přítomností více hráčů.

    Poněkud nesmyslný je také systém propojení více než 4 misí, kdy se již odměna nijak nezvyšuje. Tedy pokud zanedbáme zvyšující se level předmětů, ale to zas postrádá smysl jet více misí, než ty nejvyšší 4, kterých jste schopni.

    Abych to shrnul: Darkspore je něco nového a zábavného, kombinujícího prvky několika herních žánrů. Celkový požitek ze hry kazí pouze pár bugů a nesmyslných balance pravidel, ale to není nic, co by nemohl napravit jeden patch.
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    Tady to docela sepsuli...

    Darkspore to přehnalo s inovací. Většinu hráčů zklame - BonusWeb.cz
    http://bonusweb.idnes.cz/pc/recenze/darkspore-to-prehnalo-s-inovaci-vetsinu-hracu-zklame-p0z-/clanek.A110511_000634_bw-pc-recenze_anb.idn
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    GAF: V podstatě ano, ale jen v tom, že se jedná o akční RPG. Jinak je to tak trochu hra sama pro sebe, není to vyloženě podobné ničemu, co jsem hrál.

    Hlavní rozdíl je v tom, že nemáš jednu postavu, ale v každé misi vždycky 3. Hraješ sice s jednou, ale můžeš si je kdykoliv prohodit. Takže řekněme Diablo, ve kterém si na tuny potvor v Tal Rasha's Tomb vezmeš sorcku, ale proti Durielovi přepneš na barbara.

    Další dost zásadní rozdíl je v tom, že tvůj level pouze zvedá horní hranici statů jednotlivých postav, ale konkrétní hodnoty statů se zvedají pouze equipem. Nemůžeš tedy na novém levelu rozdělovat žádné bodíky.

    Nejdůležitější rozdíl je ale v tom, že na Diablo III si ještě počkáme, ale Darkspore už je tu a je to super hra :)
    GAF
    GAF --- ---
    Ok. Díkes. A chápu dobře, že Darkspore je něco jako "přehnaně customizable" diablo?
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    Ja vcera malem implodoval , snazil sjem se delat mise na co nejlpip, mel jsem daily bonus , 55 % sance na rare a guess what ... ANI JEDEN ze 4 Rare , myslel sem ze se zapichnu.
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    Tak unlimited chain je bohužel úplně na nic. Maximum itemů je stejně 4 za chain, takže od páté mise dál v chainu ztrácíte předměty. Kdyby alespoň rostla pravděpodobnost, mohlo by to dávat nějaký smysl, ale zdá se, že je buď pravděpodobnost nějak omezena, nebo to počítá blbě. Zkrátka po asi 12 misích v chainu jsme měli pravděpodobnost na rare jen kolem 30% a dostali jsme 4 předměty, což je totéž, co máte po chainu 4 misí.
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    Ja sem zacal chainovat 4~1 az max co mi to dovoli, protoze ty zlate popripade purified itemy co jsou za odmenu jsou jiste lepsi nez ty co mam. 6-1 byla hodne studena sprcha pro me, kdyz najednou mobove delaji skodolibou dmg a na mapach se generuji 4 elementy z 5ti takze se musim setsakramensky snazit a farmit o zivot, co mi samozrejme plne vyhovuje.

    Unlimited chain muze byt zajmavy, sebrat si to v singlu od 1-1 az dokad u toho nechcipnes hlady a zizni.

    Jeste by mohli pridat nejake graficke candy eye, koukat se na 25 % vytizeni GPU na Max detajlech pri 1920*1200 [ VSYNC on nedokazu hrat hry bez Vertikalni synchornizace ] mi prijde super z pohledu " zahraje si to kazdej na vsem ". Ale na druhou stranu tam chybi drobnustky kategorie "eye candy". Kdyz mame dost headroom performance tak by mohli proste pridat eventuelne nejake prkotiny, jako teselaci etc etc. At to porad bezi i na tech bazarovych vykopavkach , ale zaroven at si majitel poradneho zeleza taky uzije. Cimz nerikam ze ta hra vypada spatne, to ne. Jen i na maximalnim nastaveni detajlu efektu a nesmyslu mi to zadnej z komponentu ani nezahreje.
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    KONDIK: Co se týče generování elit, už se mi stalo párkrát v 9-X, že jsem regenerating + carapace musel táhnout sebou až před bose, tam jsem ho zaparkoval stunem někde daleko od portálu a blinknul k bosovi. Sice to jde, ale je to dost opruz. Hlavně už tady dávaj docela sodu, takže s nikým jiným, než s healerem to prakticky nejde udělat.
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    KONDIK: Já bych rád patch schazování itemů z equipu do inventáře. Snad by to měl řešit ten aktuální, ale když jsem se nalogoval včera po stažení aktualizace, zase jsem měl u primární postavy, na které mi nejvíc záleží, itemy schozený v inventáři. Nejsem si jistý, jestli mi dokonce některý nezmizely :(

    Dneska to vypadá na level 30, tak už se těším na vyzkoušení unlimited chainu :) Doufám v nějaké dost vysoké pravděpodobnosti rare a purified dropu na konci mise :)
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    JEUX: Rad bych patch co opravi logiku generovani Elit, parvterinove loadingy ma stezi rozhodi, ale Carpace, Armoured , Tough Elita Mi rozhodi usmev kdekoliv.

    GAF: 27.4 skoncila beta a 28.4 byl EU launch
    JEUX
    JEUX --- ---
    doufam ze nejakej patch spravi ten neskutecne(!) dlouhej loading...
    SAMIEL
    SAMIEL --- ---
    GAF: zaspals
    GAF
    GAF --- ---
    Ahoj lidi, chápu to dobře, že betu jsem zaspal?

    Stáhnul jsem si jí už asi před měsícem, ale začal hrát = šel začít hrát až dneska. A chce to klíč a já si nepamatuju, že by o klíči předtim mluvili.
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    Vesmes to clovek rozjede i na Mobilech soucastne generace teoreticky vzato.

    Darkspore System Requirements FOR WINDOWS XP
    * 3.0 GHz P4 or Intel® CoreTM 2 Duo 2GHz or equivalent or faster
    * 2 GB RAM
    * A 256 MB Video Card with support for Shader Model 3.0
    * The latest version of DirectX 9.0c
    * Microsoft Windows XP Service Pack 3
    * Up to 10 GB of hard drive space
    * Broadband Internet Connection Required

    Darkspore System Requirements FOR WINDOWS VISTA
    * 3.0 GHz P4 or Intel® CoreTM 2 Duo 2GHz or equivalent or faster
    * 2 GB RAM
    * A 256 MB Video Card with support for Shader Model 3.0
    * Microsoft Windows Vista Service Pack 2
    * Up to 10 GB of hard drive space
    * Broadband Internet Connection Required

    Darkspore System Requirements FOR WINDOWS 7
    * 3.0 GHz P4 or Intel® CoreTM 2 Duo 2GHz or equivalent or faster
    * 2 GB RAM
    * A 256 MB Video Card with support for Shader Model 3.0
    * Up to 10 GB of hard drive space
    * Broadband Internet Connection Required

    LANDSER
    LANDSER --- ---
    ahoj mám dotaz jestli je to náročná hra ale spore rozjedu v poho akorát nevim jestli rozjedu i tohle:) dík
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    Ja si to prosim zakoupil dva dny zpatky takze je nted jsem se dostal do 5.1 a 4.2 az 4.4 jsem chainoval [ Max 3 chain momentalne ] nekolik krat pro loot , diablo deformace. Ale vzhledem k tomu ze travim 50% cas uv editoru lepenim veci na potrovry a 50% casu ve hre , tak mi to chvilku potrva, hlavne v nekterych lokacich kdy zacne hrat dobry ambient zustanu stat a poslouchat. Popripade koukam jak hezky mapa vypada. Takze me to chvili potrva se dostat nekam dal.

    Ale jsem rozhodne s hrou spokojenej. Verim ze ve dvou popripade ve trech to muze byt jeste zajmavejsi ale ja se zatim spokojim I se singlem.

    O elitach v Darkspore muzeme pomlcet , Carpace + Regenerative a mas vystarano o zabavu na delsi dobu.

    Co se tyce mixu itemu nebudu komentovat, pral bych ti videt meho Lumina kterej ma capnutou jak STR tak Mind tak Dex protoze mam na nem rare nesmysly co maji proste vsechno.
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    KONDIK: Chain misí a celý způsob zvyšování šance na odměnu je podle mě jedna z nejlepších věcí na hře vůbec. Nezkoušel jsi chain napříč obtížnostmi? Brzo dosáhnu na upgrade "chain unlimited" a možná by stálo za to si naplánovat delší chain už z první obtížnosti a zakončit to někde u aktuální pozice v druhé.
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    Tak první obtížnost je úspěšně za náma a přišel čas na item hunting na začátku druhé.

    Docela zajímavý je rozdíl mezi náročností na single a v multiplayeru. V singlu s trochou nadsázky stačí jít s nahozenou dmg aurou a sbírat předměty, v multiplayeru vás v té samé úrovni vyndají dva šikovně namixovaní elite mobové. Ale aspoň je o čem na sebe pořvávat na skypu :)

    Systém automatického generování itemů bohužel zdá se funguje i na purified items (obdoba unique z Diabla) a často je mix nelogický (neexistuje hrdina, pro kterého by polovina vlastností z itemu byla nějak zvlášť užitečná) a nezbývá než držet si palce, že ta správná kombinace vlastností padne příště.

    Každopádně je to přesně takové, jaké jsme to očekávali, a to je dobře, protože naše očekávání byla vysoká :)
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    Ikdyz jsem se bete moc nevenoval, do Live verze jsem sel instatne , jelikoz mi chybela hra tohodle stylu a Deathspank a Torchlight nepovazuju za dostatecne ozivovani zanru.

    Zatim docela spokojenost , jelikoz jsem od toho nic necekal jsem prijemne pobaven a jsem rad ze muzu donekonecna pro gear farmit urovne, chainovat si je , lepit si ruzne hrdiny a eventuelne az je zemne powerhouse prejit na dalsi urovne a zjistit ze jsem powerhousoval zbytecne.

    A tak to mame radi.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam